Giulia 2012
Valvoja: Moderators
- Ottimo
- Viestit: 901
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 13:56
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
- Paikkakunta: Uppsala
Giulia 2012
Ei kai tällaista ketjua 159:n seuraajalle vielä ollut, jos oli niin ottakaa tämä sitten pois.
Autoexpressenin sivuilla oli nyt tällainen kuva ja juttu, ei tarvi olla ihan pielessä, kokemukseni mukaan ne eivät ihan mitä tahansa puppua julkaise. http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... 807bacc3aa
Autoexpressenin sivuilla oli nyt tällainen kuva ja juttu, ei tarvi olla ihan pielessä, kokemukseni mukaan ne eivät ihan mitä tahansa puppua julkaise. http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... 807bacc3aa
-
- Viestit: 2037
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Paikkakunta: Helsinki
- JaniW
- Viestit: 840
- Liittynyt: 06 Maalis 2008, 21:29
- Car(s): 156 V6 1998 Azzurro Nuvola
Rellu - Paikkakunta: Jyväskylä
eipä tuota miksikään automuotoilun edelläkävijäksi voi sanoa. En rumaksikaan kutsuisi mutta jotenkin tulee mieleen joku tusina-auto jossa on korisarja ja madallus (+ alfan keula).
Vähän sama fiilis kuin Giuliettan kohdalla: toivon että ajo-ominaisuudet kuittaavat tylsähkön ulkonäön.
Ei voi mitään, minusta FL-156 oli muotoilultaan sen verran napakymppi että sen jälkeen kaikki näkemäni on ollut alamäkeä. Onneksi mielipideasioista voi aina kiistellä
Vähän sama fiilis kuin Giuliettan kohdalla: toivon että ajo-ominaisuudet kuittaavat tylsähkön ulkonäön.
Ei voi mitään, minusta FL-156 oli muotoilultaan sen verran napakymppi että sen jälkeen kaikki näkemäni on ollut alamäkeä. Onneksi mielipideasioista voi aina kiistellä
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Ne tähän astiset kuvitelmat on antannu ihan väärän kuvan, tuo näyttää vasta hyvältä!
"Bosses are aiming for a class-leading balance of ride and handling, and will introduce an Active Roll Control system."
Tälläset kilahtaa aina mukavasti korvaan, hyvin alfamainen tavoite
Nyt jos alkais säästämään niin sitten 2012...
"Bosses are aiming for a class-leading balance of ride and handling, and will introduce an Active Roll Control system."
Tälläset kilahtaa aina mukavasti korvaan, hyvin alfamainen tavoite
Nyt jos alkais säästämään niin sitten 2012...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
On tuon ulkonäössä enemmän munaa kuin kahdessa edeltäjässään.
Möhkälemäinen nyky-Alfan keula on saanut nyt kaverikseen möhkälemäisen jatkeen, tietty tasapaino miellyttää.
Möhkälemäinen nyky-Alfan keula on saanut nyt kaverikseen möhkälemäisen jatkeen, tietty tasapaino miellyttää.
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_137_a4 ... all_zz.jpgMorre kirjoitti:Kyllä tuosta Audi tulee mieleen. Se ei ole kehu
Miten ihmeessä?
VMP
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
kaukana on tuostamattijus kirjoitti:http://www.lltek.com/PRS_bin/prs_137_a4 ... all_zz.jpgMorre kirjoitti:Kyllä tuosta Audi tulee mieleen. Se ei ole kehu
Miten ihmeessä?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
Kyllähän tuo paremmalta näyttää kuin kaikki tähän asti nähdyt konseptifotosopit yhteensä. Silti Alfaksi jotenkin laimea esitys, kun Scudettoa ja ovenkahvoja lukuun ottamatta tuosta ei oikein löydy mitään yksilöllisiä piirteitä (tai edes 156/159 kloonattuja muotoilukikkoja). Kokonaisuus näyttää hieman siltä, että se sopisi paremminkin modernin konservatiiviseen amerikkalaiseen automakuun.
Onpa tuossa kyseisessä fotosoppauksessa toki hieman tätä Alfan nykytrendin mukaista QV-lisää mukana blingbling-vanteiden, surffilautahelmojen, tonttiin lasketun alustan ja todennäköisesti etupuskurinkin levikkeen puolesta. Jotenkin yhtä levoton kuin MiTon ja Giuliettan vastaavat mallit, joissa on jo hieman liikaa amistelua omaan makuun.
Onpa tuossa kyseisessä fotosoppauksessa toki hieman tätä Alfan nykytrendin mukaista QV-lisää mukana blingbling-vanteiden, surffilautahelmojen, tonttiin lasketun alustan ja todennäköisesti etupuskurinkin levikkeen puolesta. Jotenkin yhtä levoton kuin MiTon ja Giuliettan vastaavat mallit, joissa on jo hieman liikaa amistelua omaan makuun.
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Hmm, jotenkin en jaksa uskoa että tuo olisi "se" valmis versio - keula on ihan jees mutta tuo audi-teinimeikkipeilibling -päivavalosysteemi pistää silmään, samoin kuin tuon peräpään muotoilu suhteessa takakaareen jne. Eli kuvankäsittelyssä ollut jälleen näppinsä pelissä, onneksi.
Uskoisin että alfalta löytyy se klassisen puhtaan tyylikäs linja ...
Uskoisin että alfalta löytyy se klassisen puhtaan tyylikäs linja ...
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Niin, tuolta "Uutisia Alfasta Romeosta" -ketjusta löytyvät nämä Mirafiorin postaamat tiedot:
Ei taida siis vielä olla mitään varsinaista näytettävää olemassa. Tuosta fotoshopista tulee jotenkin kylkilinjan puolesta mieleen Mondeo.Mirafiori kirjoitti:tämän hetkisiä tietoja uudesta Giuliasta:
-markkinoille 2013
-d-evo pohjarakenne
-mitat ~ pituus 4,92m leveys 1,81m, korkeus 1,46
-muotoilu passat cc-like
-alustarakenne samankaltainen kuin giuliettassa
-etu- ja/tai neliveto
-projekti on teknisesti valmis/pitkällä mutta muotoilu/teollinenvaihe jäissä, eikä tällä hetkellä juuri työn alla
- Campari
- Viestit: 599
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 15:55
- Car(s): 159 jts (x-files:156ts,147ts,156jtssw,mb500sl,gtv v6 3.0,156v6)
- Paikkakunta: Tampere
Olen samaa mieltä, sopusuhtainen, ajaton kaunotar joka suunnasta. Hintaluokassaan ylittämätön muotoilu, ei edes 2000-2010 tullut parempaa neliovista mistään.Kaalipata kirjoitti:Kyllähän tuo DaSilvan piirtämä originaali 156 on tulevaisuuden klassikko.Jalamari kirjoitti:Ja vielä nätimpi oli 156 ilman liftiä.
Alfa on valitettavasti mennyt nykymallistossaan alaspäin, korkeita koppimopoja vain näkyvissä, Giuliettassakin yritys jäi puolitiehen, vaikka varmaan muuten teknisesti etevä peli onkin ja parempi kuin MiTo, ainakin "elävänä" nähtynä.
Muoti ja tyyli eivät ole todellakaan sama asia.
-cr
Alfa Romeo - automaailman Aku Ankka
- astronautti
- Viestit: 198
- Liittynyt: 22 Heinä 2010, 23:59
- Car(s): Ex. 156 jts
- Paikkakunta: Lpr
Miksi "Mihael Shumaher" on kaikkien brittien lisäksi myös JJ Lehdon, Matti Kyllösen, Erkki Mustakarin ja Jari Porttilan mielestä Maikkl Shuumäkör tai jopa Shuumeikö?astronautti kirjoitti:Omasta mielestä aika painavan näköinen auto, jotenkin tuollainen möhkäle. Jokin sukunäköisyys puuttuu, lukuunottamatta mitoa ja giuliettaa..
E: miksiköhän britit pilaavat alfamaisuutta nimittämällä quadrifoglio verden -> cloverleafiksi. onneksi suomessa ei myydä qv:tä vihreinä neliapiloina
Sen nyt vielä ymmärtää, että englantilaiset ääntävät saksaa englanniksi ja ranskalaiset ranskaksi ja ruotsalaiset ruotsiksi, mutta miksi suomalaiset ääntävät englanniksi.
Suomalaisilla kun on vielä ollut hieno perinne kutsua ulkomaisia hallitsijoita suomennetuilla nimillä (Pietari Suuri, Kustaa II Aadolf, Yrjö V, Kaarle XII jne.), niin miksei Formulakuningas Michael Schumacher olisi suomeksi Mikael Kengäntekijä?
Tähän kontekstiin sopisi myös Vihreä Neliapila kuin nenä päähän. Tekniikan Maailmakin pääsisi taas harrastamaan kielellistä leikittelyä otsikoissaan tyyliin Vireä Neliapila.
Aikoinaan muuten ruotsalainen ystäväni taivasteli suomalaisten tapaa lausua Peugeot: "peugeot".
Kysyin, miten tämä sitten pitäisi ääntää?
Maassa, jonka kuningas on sentään ranskalaista huonetta ja sukua valisti minua: "PÄcHUU".
Niin, se olisi kyllä kompaktimpi. Ja sitten, kun sen kääntäisi toisin päin; Suutarin Mika, niin se lyhenisi kivasti muotoon Sumi. Ja sehän taasen alkaakin jo kuulostaa tutulta.tsav kirjoitti:Tai paremminkin Mika Suutari.Jönsson kirjoitti: niin miksei Formulakuningas Michael Schumacher olisi suomeksi Mikael Kengäntekijä?
Näkeehän tuosta selkeästi, että VAG on Alfan uusi omistaja koska peilitkin on 1:1 samat kuin Audissa. Silkkaa konsernietua.Mirafiori kirjoitti:eipä tuolle photoshopille kannata painoarvoa ihan hirveästi laittaa...mallin tuloon on kuitenkin vielä aikaa....testiautotkaan eivät ole vielä liikenteessä...
VMP
Uusi Giulia on selkeä auti. Mutta kivasti 50-vuotis synttäriksi tuo näyttä tulevan. Laittavatkohan uuden pullan uunista ulos 27.6.2010?
Toimittaja oli myös laittanut sivun oikeaan yläreunaan kuvan, jonka kuvassa olevan tekstin mukaan on Alfa Romeo Giulia 1962. Mutta itse kuvassa on paljon uudempi auto, ainakin 1964->
-g
Toimittaja oli myös laittanut sivun oikeaan yläreunaan kuvan, jonka kuvassa olevan tekstin mukaan on Alfa Romeo Giulia 1962. Mutta itse kuvassa on paljon uudempi auto, ainakin 1964->
-g
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Erittäin hyvin sanottu. Käsittämätöntä että Ferrari 458 Italia - mallissa on sellaiset. Ledi-raita-valot näyttää 10 vuoden kuluttua "so last week".J. Saari kirjoitti:Toivottavasti ainakin noi ajovalojen audi-tyyliset pissisledit on fotoshoppaajan ennustuksissa menneet väärin. Juu tiedän, Rolls-Roycessakin on mutta silti. On ne vaan niin idioottimaisen näköiset jollain lailla
Tuollaisia ympyrän mallisiahan on noina päivävaloina ainakin käytössä jo raskaassa kalustossa, ainakin scaniassa. Ympyrän malliseen heijastinelementtiin on sijoitettu neljä todella tehokasta lediä. Tarvikkeenakin noita taitaa saada. Mietin joskus että voisi näyttää sataviisysissä hyvältä, jos yksi noista kolmesta umpiosta sisältäisi moisen ratkaisun.
Marchionne ei ole tyytyväinen Giulian muotoiluun ja eräisiin yksityiskohtiin. Näin ollen mallin tulo viivästyy ainakin puolella vuodella, samoin merkin lanseeraus Usassa. Vielä ei ole päätetty sitäkään, valmistetaanko malli Italiassa vai Usassa.
Tämän hetkinen aikataulu ei siis ole enää 2012 lopussa vaan 2013 puolivälissä.
Tämän hetkinen aikataulu ei siis ole enää 2012 lopussa vaan 2013 puolivälissä.
"This car is not simply an exercise in style created for the Motor Show; it will be on sale in 2012 and is set to reinforce Alfa Romeo's global growth."Mirafiori kirjoitti:Näin ollen mallin tulo viivästyy ainakin puolella vuodella, samoin merkin lanseeraus Usassa
eli 4C
jenkit on taas tyytyväisiä, tämä oli varmaan jo kymmenes rikottu lupaus....
tämän mukaan ollaan kuitenkin USA.ssa 2012.Mirafiori kirjoitti:samoin merkin lanseeraus Usassa.
http://www.repubblica.it/economia/2011/ ... -14784797/
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100