156/147 kannentiiviste
Valvoja: Moderators
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
156/147 kannentiiviste
Onko muilla ollut ongelmia 2.0TS kannentiivisteiden kanssa? Eli laatua Motonet/Ebay "halppis" satsit. 147sta vissiin viikonloppuna kyrvähti tollanen Ebay sarjan pahvi. Kilometrejä vaihdon jälkeen noin 10tkm ja remontin yhteydessä kansi kävi pajalla oikaistavana/uudet kannenpultit momenttiin kiristettynä. Ei nostanu lämpöjä missään vaiheessa. Toinenkin tapaus Ebay pahvilla ja suunnileen samoilla kilometreillä on tiedossa. Eli huono flaksi vai kannattaako noita alkaa karttamaan. Eipä tuo alkuperäinenkään taida kovin kallis olla.
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
Motonetin tiivisteet oli juurikin tuollasia Goetzelaisia. Merkitön Kiinalainen on perinteisen näköinen pahvinen ja ainakin pari milliä vahva. Goetze peltinen ja tuskin puoltakaan milliä. Painuuko tollainen pahvinen todella niin paljon kasaan? Onko alkuperäinen tiiviste pahvi vai pelti? Jotain pieniä eroja oli tiivisteen koloissa, mutta ei mitään isompaa.
Luotettavamman näköinen ainakin tuo saksalainen laatutuote.
E:Goetzehan se olikin.
Luotettavamman näköinen ainakin tuo saksalainen laatutuote.
E:Goetzehan se olikin.
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... 0e24a1a143
Eli Goetzelainen pelti on orikinaali. Multa vaan näkyy puuttuvan nuo liekkirenkaat ja tiivistekumit. Aika edukas tuo Motonetin tiiviste kun ei maksanu ku 26€
Eli Goetzelainen pelti on orikinaali. Multa vaan näkyy puuttuvan nuo liekkirenkaat ja tiivistekumit. Aika edukas tuo Motonetin tiiviste kun ei maksanu ku 26€
Siis oliko sulla tuollainen pahvinen paikallaan, jossa ei noita liekkirenkaita ollu? Ei mikään ihme, jos se ei pidä!Jalamari kirjoitti:http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... 0e24a1a143
Eli Goetzelainen pelti on orikinaali. Multa vaan näkyy puuttuvan nuo liekkirenkaat ja tiivistekumit. Aika edukas tuo Motonetin tiiviste kun ei maksanu ku 26€
Peltitiivisteen kanssa kannattaa varmistaa että mäntä-kansivälys jää riittävän suureksi - eli peltitiippari vaan niihin jossa se on alunperin ollutkin. Uudemmissa tosiaan sellainen - ja pitävempi se on mutta vaatii suorat ja puhtaat pinnat (eli myös lohkotaso pitäisi kannen lisäksi plaanata jos varmanpäälle tehdään). Ja peltisessä ei ole erillisiä liekkirenkaita.
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
^^Pahvisessa on ja oli liekkirenkaat. EBSparesin mukaan kaikissa 156/147 on alunperin ollut peltinen tiiviste. Uudempien peltisistä tiivisteistä puuttuu nuo liekkirenkaat. Pahviset on siis aina tarvikkeita. Pahvinen oli 147ssakin, eli joskus on ilmeisesti kansiremppaa tehty.
TS Liekkirenkailla varustettu
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... 5fd7a267c4
Ja ilmeisesti JTS liekkirenkaaton
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... 5fd7a267c4
TS Liekkirenkailla varustettu
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... 5fd7a267c4
Ja ilmeisesti JTS liekkirenkaaton
http://www.ebspares.co.uk/PNF/PNF.cfm?i ... 5fd7a267c4