Sähköt kateissa(ymmärrys myös) 156 2.4 jtd -98
Valvoja: Moderators
Sähköt kateissa(ymmärrys myös) 156 2.4 jtd -98
Nyt kyrsii nää sähköviat todellakin. Autona 156 2.4jtd -98
Kun laittaa virrat päälle ja auton käyntiin niin flektit lahtee huutaa täysillä eikä pysähdy ennenkuin taas sammuttaa auton.
Isompi ns hatutus on sisätilan lämppäri , puhallin toimi vielä ajaessa kauppaan mutta ei enää kaupassa käynnin jälkeen eikä siis toimi (kyse ruokakaupasta ei vaihto-auto kaupasta).
Mistä lähteä vikaa etsimään ja mahtaiskos jollain olla ylimääräistä korjausopasta ,kun ei tunnu löytyvän kauppaa missä olis myynnissä.
Saiskos apua tässä asiassa.
"mä tiedän kyllä mihin cialis ja viagra auttaa "
Kun laittaa virrat päälle ja auton käyntiin niin flektit lahtee huutaa täysillä eikä pysähdy ennenkuin taas sammuttaa auton.
Isompi ns hatutus on sisätilan lämppäri , puhallin toimi vielä ajaessa kauppaan mutta ei enää kaupassa käynnin jälkeen eikä siis toimi (kyse ruokakaupasta ei vaihto-auto kaupasta).
Mistä lähteä vikaa etsimään ja mahtaiskos jollain olla ylimääräistä korjausopasta ,kun ei tunnu löytyvän kauppaa missä olis myynnissä.
Saiskos apua tässä asiassa.
"mä tiedän kyllä mihin cialis ja viagra auttaa "
Viimeksi muokannut paulit, 01 Maalis 2011, 14:43. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Sisätila lämppäri kannataa alottaa sulakkeesta, voihan se olla myös pakkasen ja lian takia sipannut, irrotus ja puhdistus kannataa kokeilla
Löytyy pelkääjän jalkatilasta, hanskalokeron takaa, 5 tai 6mm ruuveilla kiinni alaosasta
Löytyy pelkääjän jalkatilasta, hanskalokeron takaa, 5 tai 6mm ruuveilla kiinni alaosasta
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
päivitystä ongelmaan,eli eilen jostain kumman syystä lämppärin puhallin toimi hetken ja meni mykäksi taas, puhallin irroitettu ja todettu toimivaksi ja sähköä tulee liittimiin mutta puhaltimen nopeuskytkin pimeenä lämpö ja suuntaus namiskoihin tulee valot kuin myös takalasin ja ilmastonnin nappeihin.Ja sitten "tyhmä "kysymys ,kun ei tuota käsikirjaa ole niin missä mahtaa sijaita puhaltimen sulake kun ei sulakerasiassa ole mitään vinkkiä siitä.Kiitosta jo etukäteen.
Ja myös tuo lämpöanturin paikka olis myös mukava tietää ?
Ja myös tuo lämpöanturin paikka olis myös mukava tietää ?
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
varmista vielä siitä moottorista että hiilet liikkuu kanavissaan herkästi ja ylettävät kollektorille. eli eivät ole lopussa. Jarrukliinerillä hiilipölyt pois, ja laakerien öljyäminen pitkällä pillillä laakerin kummaltakin puolelta. Tällä ainakin varmistaa sen että moottorin pyöriminen ei jää siitä kiinni ettei jaksa lähteä liikkeelle. hiilipöly,kuivat laakerit ja pakkanen voivat yhdessä aiheuttaa sen ettei tahdo päästä liikkeelle. ainakaan omassa 156 tämä ei aiheuttanut sulakkeiden palamista tai muuta. kun auto vähän lämpesi niin puhallinkin aina heräsi. puhdistuksen jälkeen toiminut.
Ayrton Senna da Silva forever
- beetta julia
- Viestit: 422
- Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
- Paikkakunta: Vaasa
Akku pitäis ensin mitata, onko ihan paska.
Olethan kytkenyt piuhat oikein, kun ruuvailit?
En tiedä 156:sen lämmitys laitteen periaatetta, mutta jos liittimeen tulee jännite, on vikatodennäköisesti miinuspuolella, autoissahan paljon käytetään tätä miinus puolen katkomista (katkasijoilla, antureilla+yms).
Olethan kytkenyt piuhat oikein, kun ruuvailit?
En tiedä 156:sen lämmitys laitteen periaatetta, mutta jos liittimeen tulee jännite, on vikatodennäköisesti miinuspuolella, autoissahan paljon käytetään tätä miinus puolen katkomista (katkasijoilla, antureilla+yms).
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Akku on uusi ja ok,pyöritti hetken mutta ei startannut ,nykäsemällä lähti heti 2-metrin matkalta jonka jälkeen mittari käteen ja laturin tarkistus ,lataa sen vajaat 14volttia eli laturi taitaa myös olla kunnossa.Oliskos nyt vika mahdollisuus virtalukon pohjassa ja siitäköhän johtuisi myös noi lämppäri ongelmat .annettiin vaan sellainenkin arvaus ,voiskohan olla noin ?
No niin päivitystä lämppäri ja käynnistys ongelmaan eli,sisätilan lämppäri toimii jälleen ja vika oli sen tunnistin osassa a`127€ ja startti ongelma oli siinä että starttimoottoriin oli ajan kanssa mennyt öljyä ja naftaa ja ne yhdessä hiilipölyn kanssa oli tehnyt paksun mönjämassan ja hajottanut startin .Eli uusi startti a`195€.Siltä osin asia kunnossa.Tosin uutta vikaa löytyy ,tällä kertaa öljypohja vuotaa ,pieni halkeama havaittu, ja ilmastointi vuotaa jostain ja apulaitehihnan rullapyörä heitti laakerit pihalle,
muuten menee v...n mukavasti vappua odotellessa .Kiitos vaan kaikille tähän asti tälläisen uuvatin auttamisessa.
muuten menee v...n mukavasti vappua odotellessa .Kiitos vaan kaikille tähän asti tälläisen uuvatin auttamisessa.