Tänään olis projektina etuputken vaihto 156:een. Osaisittekos sanoa mihin lambda-anturin johto konehuoneeseen tulee, täytyis varmaan saada se irti ennenkuin ruuvaa mötikän irti putkesta. Niin autohan on 156 1.8 -98.
Ton vuotavan putken takia en kehdannut lauantaina tulla kokoontumiseen. (selityksiä, selityksiä)
Olihan homma, rälläkkä lauloi ja ärräpäitä pääsi. Oli nimittäin katalysaattorin liitoksesta mutterit muodottomat ja vaarnaruuveista kierteet pas..na. No ei muutakun pora kauniiseen käteen ja lastu lentämään.
Tulipahan vaihdettua ja säästyneillä työkustannuksilla voi sammuttaa janon viikonloppuna.
Alfaholisti kirjoitti:Olihan homma, rälläkkä lauloi ja ärräpäitä pääsi. Oli nimittäin katalysaattorin liitoksesta mutterit muodottomat ja vaarnaruuveista kierteet pas..na.
Ei ollut osunut maihin (onneksi, siitäkin kokemuksia GTV:n kanssa saldona haljennut pakosarja, putki poikki ja muutama pakosarjan vaarnaruuvi sökönä) Jousto-osa oli revennyt. Noi mutterit varmaan on jotain räkärautaa, sen verran olivat kuumassa paikassa syöpyneet.