Kyllä pitäisi mahtua, itse olen 173 cm pitkä ja mahdun kyllä takapenkille.
mutta jos yritän istua selkä aivan suorana ja ryhdikkäästi niin pää rupeaa ottamaan kattoon kiinni.
Kerran tuli istuttua päivässä 400 km takapenkilla noin saman mittaisen kaverin kanssa, ei suurempia ongelmia.
Kyllähän siellä hiukan tiivis tunnelma on mutta ei haitannut ollenkaan.
GT:n takapenkin koko?
Valvoja: Moderators
- h_lauri
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Juu näin o. Koklasin tommottos Olarin Jalosella. Kömmin taakse, joka onnistui ja mahduin istumaankin (182 cm). Etupenkki oli säädetty itselle sopivaksi. Mutta se ulostulo! Poikaa nauratti, kun Suomen notkein rautakanki könysi sieltä...Ciancarlo kirjoitti: Coupeeksi GT on kuitenkin yllättävän monikäyttöinen ja tilava.
Takapaksi oli sevverra iso, et ihmettelin miks me ei ol ikinä sitä harkittu perheautoksi. No voi ol et viide henkilö kamat kaheks viikoks ei ois mahtunt.

-
- Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
- Janski
- Car(s): GT (2010-2015)
159 (2015-) - Paikkakunta: Helsinki
Itse olen ainakin istunut GT:n takapenkillä parin sadan kilometrin pituisen matkan ilman mitään ongelmia. Olen 182cm pitkä, eli ihan hyvät takatilat on. Tietysti kovin yliryhdikkäästi ei pystynyt istumaan, ilman että olisi pää ottanut ikävästi takalasiin kiinni. 5 hengen voimin on menty useasti, vaikka käytännössä autoa kannattaa pidemmillä matkoilla käyttää enintään 2 + 2 paikkaisena.
Kannattaa kuitenkin muistaa että kyseessä on uheilu / grand touring -auto. Siihen nähden takatilat ovat ilmiömäiset, huimaa kuljetuskykyä unohtamatta. Oli mukavaa huonekalukaupoilla nähdä C-vectra -öykkärin vahingoniloisen naamanliikkeen hyytyvän, kun heitin takaluukusta sisään n. 180cm pitkän kirjahyllyn kokonaisena.
Onhan tuolla jo kolme muuttoakin tehty.
Kannattaa kuitenkin muistaa että kyseessä on uheilu / grand touring -auto. Siihen nähden takatilat ovat ilmiömäiset, huimaa kuljetuskykyä unohtamatta. Oli mukavaa huonekalukaupoilla nähdä C-vectra -öykkärin vahingoniloisen naamanliikkeen hyytyvän, kun heitin takaluukusta sisään n. 180cm pitkän kirjahyllyn kokonaisena.

Onhan tuolla jo kolme muuttoakin tehty.
"What the hell do you know about surfing? You're from goddamned New Jersey!!"