Jos jollakulla on näitä TS katteja nurkissa niin voisin kohtuu hintaa vastaan hakea poies. (Oma auto 2.0 mutta lienee sama katti kaikissa 156 tessuissa??)
Tutulta kuulosti. Omastani meni katti samalla tavalla pari vuotta sitten. Tarkista nyt vielä, ettei niitä katin keramiikkakappaleita ole putkentukkeena siitä katista eteenpäin. Minulla oli putkistoon joutunut aika paljon isompia ja pienempiä palasia.
Sisuskaluthan siellä kuuluu olevan irti. Minullakin kuutoskoneessa kolisi katti aikoinaan. Uusi orkkis olisi maksanut ihan älyttömästi. Laitettiin tarvike katti ja sovitettiin se putken avulla paikoilleen. Ainakaan kuutonen ei tunnu tarviivan sitä katin jatkona olevaa äänenvaiminta.
Kustannukset olivat muistaakseni alle kahden sadan.
Hmmm, mulkoilin kunnollisen taskulampun kanssa pöntön kummastakin päästä ja kennostot näyttivät täysin ehjiltä, mutta kun noin kovin helistää niin paskanahan se sieltä sisältä on..Elikkä uutta pitäisi sitten laittaa..tai avata ja ottaa rikkoontunut kenno ulos mutta taitaapa sitten päästöt olemaan jo koholla katsurin mielestä
^ näyttivät aika fiksuilta nuo lähelle pakosarjan ja pakoputkiston laippaa hitsatut katit..niin edessä ja ylhäällä ei hirveesti korroosio jyllää -> pultit lähtee ilman naputtelujakin irti -> pienempi hajoamisvaara..
Mutta taidampa hakea motonetistä tee-se-itse katin hintaan 88€..olisi tuonkin rahan voinut mieluummin johonkin muuhun käyttää
: D heh joo niin sais, ei vaan jaksa vaihdella noita joka katsastukseen ja tykkään kyllä hiljasesta autostakin..
Muttajuu, motonetin halvin katti asennettu ilman jälkiänkkäriä, eipä äänet muuttuneet ainakaan ajossa sisällä mihinkään eli tyytyväisiä ollaan.
Vanhan katin avasin ja siellä olikin vain kaksi kennoa joista toinen hölskyi irtonaisena, kiristysmateriaaleina oli ympärillä ollut ohutta aaltopeltiä ja jonkinsortin villaa, huom ollut, toisessa kennossa villojakin oli vielä jäljellä.