Arvelin laittaa 75 ts:ään csc:n putkiston, mutta kysynpähän vielä kokemuksia teiltä joilla on kokemusta kyseisestä merkistä. Miten vaikuttaa ääniin, ja onko hinta/laatu suhde kohdallaan. Muita vastaavanlaisia putkia ei taida oikein olla seiskavitoseen.
Jos laittaa hauksi CSC saa useampia keskusteluketjuja joissa asiaa sivutaan. Kannattaa lukaista ne. Minulle ei ole kokemusta yhdistelmästä CSC ja 75TS, mutta CSC:stä muutoin ei ole kuin hyviä kokemuksia. Kestävä, hyvin istuva ja mikä parasta - äänet ovat kohdallaan
CSC:n putki löytyy omasta 90:stä ja ei voi kuin kehua.. aikaisemmin oli Ansan putki ja täytyy sanoa että kyllä kutosesta irtoaa CSC:llä paljon mehevämmät soundit kuin Ansalla...
75:s ja CSC putkest ei oo kokemusta, mut vanhempien GTV:s(1750) on ja tuli mehukkaammat äänet. Ei niis äänis aikasemminkaan ollu vikaa mut tuli paremmaks, lisäks istuu pirun hyvin sinne alle kaikki liitokset sun muut! Muukkoselt muistaakseni ainoastaan 10 € kalliimpi ku tarvike putki ko autoon per pätkä!
itellä 164:ssa CSC:n takapönttö ja laadultaan se on hyvä. Kiinnikkeet oikeilla paikoillaan, siististi viimeistelty ulostulojen kromi pysynyt (ainakin 1v). Äänimaailma mielestäni hyvä, ei häiritsevän kova. Ite ollut tyytyväinen.
ite oon ollu tyytyväinen..yks csceen takapönttö muuten suoraa 2,5" putkea (joka menee kokonaisuudessaan vaihtoon) äänet on pysyny hyvin kurissa mitäny zäkätystä kuuluu kivasti kuten pitääki mut se ei putkesta oo kii...suosittelen muukkosella mun mielestä kohtuuhintasiaki
No siinä tuli jo puoltoa CSC:lle, mut sanotaan nyt vielä: eli kunnollinen putki on ollut kaikin puolin, no problem. Ja äänet on kohdallaan, vähintäänkin.