Kallistuksenvakaajan kiristäminen/vaihtaminen/keplottelu 156
Valvoja: Moderators
- PK
- Viestit: 516
- Liittynyt: 06 Maalis 2007, 07:32
- Car(s): Audi TT
( ex Alfa GT Azzurro Gabbiano )
( ex 156 Super )
Kallistuksenvakaajan kiristäminen/vaihtaminen/keplottelu 156
Joo niinku pompuissa kolisee ja katsastusmies antoi korjauskehotuksen vuosi sitten kallistuksenvakaajan välyksistä että voiko niitä kiilata tai päitä uusia vai meneekö koko paskat molemmilta puolilta uusiksi ? Vai voisko koittaa ettei äijä reiluun kuukauden päästä huomaa ku eihän ni niitä sillai erikseen tarkista... kai?
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Ilmeisesti on kyse kallistuksenvaimentimen pystytangoista eli koiranluista. Onko ko. osien vaihtaminen poissuljettu vaihtoehto? Eivät ole erityisen kalliit ja operaatiokin on helppo. Taitaa mennä enemmän aikaa patentteja viritellessä kuin oikeat osat vaihtaessa.
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=154
Luulisi että paikallisesta tarvikeliikkeestäkin löytyy.
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=154
Luulisi että paikallisesta tarvikeliikkeestäkin löytyy.
- JiiTeeÄssä
- Viestit: 1175
- Liittynyt: 30 Marras 2008, 11:25
- Car(s): .
Baijerilainen takatuuppari
ex 159 1.9 JTDm -10
ex 159sw 2.4 JTDm -07
ex 159 2.4 JTDm -06
ex 156 2.0 jts -03
ex 156 2.0 ts -98 - Paikkakunta: Kempele
Eiku se puslien vaihto on ihan peeceestä ja työlästä TAI kallista, ei molempia yhtäaikaa. Itsetehtynä maksaa uudet puslat peräti oliko se 20€ postikuluineen yhteensä jos sitäkään, mutta aiheuttaa ähinää. Muualla teetettynä ei tarvi itse ähistä kuin ehkä vasta kassalla
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
-Mario Andretti-