Jos vanhempiin etsit niin, paras kanava lienee ebay. Saattaa sieltä löytyä myynnistä uudempiinkin. Sieltä se hintatasokin selviää.
Esim '57 Spideriin kovien kattojen pyynnit on vuosien varrella liikkuneet noin 2-4000, riippuen onko katto alkuperäinen vai tarvike ja minkä kuntoinen. Ja näitä ei ole ollut montaa myynnissä. Itse ajattelin yhdessä vaiheessa tehdä katon alumiinista (niin kuin se alkuperäinen on ollut). Mutta tarkemmin ajateltuna, jätin sitten tekemättä. En sitä kuitenkaan koskaan tulisi käyttämään, kun autolla ajetaan vain hyvällä kelillä ja silloinkin yleensä avona.
S3:een hinta liikkuu suunnilleen 1650 - 2000 välillä.
Tsavin kanssa samoilla linjoilla eipä tuolle ole käyttöä, kun ajot
vain kesällä ja aurinkoisina päivinä.
En oikein tiedä, mutta siksi Teiltä fiksuimmilta kyselen!
Sellainen katto, jossa on iso takaikkuna, tulee vähän sivullekin ja siinä on leveä taka-/sivupilari!
Aakkoset... A niin kuin Alfa, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL ja Canon...
Mulla tuli aikanaan hämiksen mukana kovakatto, mutta luovuin siitä kesken ensimmäisen yhteisen talven, vaikka auto toimikin käyttiksenä. Taisin saada siitä about 900 eur. Asustelin tuolloin Hollannissa ja talvellakin saattoi olla kauniita aurinkoisia päiviä, jolloin oli mukava ajaa katto alhaalla.
sekavaa. Kai sillä autolla johon sitä kattoa ollaan hankkimassa on vuosimalli mistä voi päätellä mitä sarjaa se on. Vai ollaanko tässä ensin ostamassa kattoa.
Katto on, mutta en nyt ole sitä päässyt katsomaan, kaveri on reissussa ja siksi tässä asia perustuu muistikuvaan!
Ja tätä ko. kattoa ollaan sitten myymässä, kun ei ole enää autoakaan mihin sen laittaisi!
Aakkoset... A niin kuin Alfa, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL ja Canon...
Jostainhan se entisöinti on aloitettava. Katto on ihan hyvä lähtökohta, kunhan vain tietää minkälaisen auton sen alle rakentaa. Esimerkkinä, itse ostin 2 vuotta sitten rompemarkkinoilta 356 Porschen takaluukun tekstin ja hieman myöhemmin siihen "varaosa auton". Nyt on tallissa MR-kilvitetty Possu, eli pienestä sitä joskus lähdetään entisöinnissä liikkeelle. Tai no, ei se merkki koskaan tullut käyttöön vaan koristaa nykyään tallin seinää, mutta periaate tasolla kuitenkin homma lähti tuosta merkistä.