Onko normaalia että tuoreen 156:sen peruutusvaihde rusahtaa hieman valillä paikaltaan laitettaessa? ilmiö tuli n. viikon sisäänajon jälkeen. Kytkin on niin pohjassa kuin lattia sallii..
Onko tuo ominaisuus vai potentiaalinen vika?
tätä foorumia lueskellessa tulee vainoharhaiseksi Onneksi on takuutakin reippaasti jäljellä.
Ainakin mulla rusahtaa joskus. Taitaa olla ominaisuus ? Välillä saa hakea pakkia pariinkin kertaan. Jalka pois kytkimeltä auttaa. Samoin ykkönen joskus harvoin rusahtaa. Puhalsin tossa päivänä eräänä ratsiassa. Ja kun lähdin taas liikkeelle kuului erittäin kuuluva SKRUNTS Poolisisetä hiukan jäi katteeleen perääni
Mä en ole kyllä mikään asiantuntija, mutta ainakin itsellä pakki menee nykyään aina siististi ja kerralla silmään kun heittää pakin silmään kakkosen kautta.
pientä rusahtelua ilmenee kyllä ellei kierrokset ole ehtineet laskea, mutta niin se taitaa olla kaikissa autoissa.
Joskus voi vähän rusahdella, mutta aika harvoin. Yleensä ei heti ole ihan kohdallaan, pienen auton liikuttelun jälkeen menee aina ongelmitta sisään. Tietty jos on vähänkin kierroksia, niin rusahtaa helposti...
Mulla ei kytkinpoljin kitise, mutta jarru senkin edestä...
Vähän offtopic, mutta mun mielestä Alfan laatikko saisi toimia hieman täsmällisemmin muutenkin. Näin ainakin viimeiset kaksi JTS:ääni. 156 TS:n laatikkoa en enää muista.
motorhead kirjoitti:Onko normaalia että tuoreen 156:sen peruutusvaihde rusahtaa hieman valillä paikaltaan laitettaessa? ilmiö tuli n. viikon sisäänajon jälkeen. Kytkin on niin pohjassa kuin lattia sallii..
Onko tuo ominaisuus vai potentiaalinen vika?
tätä foorumia lueskellessa tulee vainoharhaiseksi Onneksi on takuutakin reippaasti jäljellä.
kytkin ylös ja uudestaan ei kannata survoa sisään jos ei tunnu menevän, hajoo paikat
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Maclane kirjoitti:Mä en ole kyllä mikään asiantuntija, mutta ainakin itsellä pakki menee nykyään aina siististi ja kerralla silmään kun heittää pakin silmään kakkosen kautta.
pientä rusahtelua ilmenee kyllä ellei kierrokset ole ehtineet laskea, mutta niin se taitaa olla kaikissa autoissa.
Kakkosta tuskin kannattanee käyttää ennen pakin päällelaittoa. Se kun on muutenkin synkronoinniltaan kuormitetuin vaihde. Itse käytän yleensä nelosta :-) Ihme on, jos synkronoimaton vaihde menee paikallaan päälle rusahtamatta ilman muun vaihteen käyttöä ensin.