Kun painan kaasun pohjaan kierrosten ollessa alle 2000 alfani kiihtyy todella heikosti mutta kun saavutetaan 2400 se hyökkää normaalisti ja turbon paineet hyppäävät kaakkoon.
Esim ajettaessa 80 km/h ei neloselle tiputtaminen toivottavan ohituskiihtyvyyden saamiseksi riitä vaan on pudotettava kolmoselle.
Tässähän on muuttuvasiipinen turbo ja epäilen siipien juuttuneen yhteen asentoon.
Epäilen ettei nyt ole kyse vain tauon aiheuttamaa unohdusta alavääntöjen heikkoudesta. kertokaapa vastaavan kiesin omistajat miten sen kuuluu vääntää alhaalla.
Voimaa.com:in lastu asennettu reilu vuosi sitten ja silloin mielestäni alaväännöt paranivat alkuperäisistä.
Noloa kun auto sammunut valoihin kahdesti vuorokauden sisällä..

Turbo antaa kyllä mittarin mukaan jonkin verran painetta myös alhaalla mutta yli 1 bar saavutetaan vasta sen 2000 kierroksen jälkeen.