Ruiskutuksen merkkivalo
Valvoja: Moderators
- jkoivula
- Viestit: 286
- Liittynyt: 25 Heinä 2004, 07:08
- Car(s): Alfetta GT 76
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24V 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08 - Paikkakunta: Ylihärmä
Ruiskutuksen merkkivalo
Ruiskutuksen merkkivalo syttyi ja vääntö ja kierrosherkkyys alhaalta, alle 4000 rpm kateissa. Missä vika?
Alfetta GT 76
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24v 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24v 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
- jkoivula
- Viestit: 286
- Liittynyt: 25 Heinä 2004, 07:08
- Car(s): Alfetta GT 76
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24V 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08 - Paikkakunta: Ylihärmä
Onko tuohon lukulaite joka pajalla? Vähän oireet viitaisi ilmiin, jos nyt oikein topiceja selaamalla olen saanut ymmärtää, mutta palaako siinä yhteydessä varoitus valo?onefromnorth kirjoitti:ECUn vikakoodien luku valaisisi asiaa kummasti. Ilman niitä menee aikalailla arpapeliksi.
Ilmeisesti ei?
Alfetta GT 76
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24v 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24v 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
palaa jos on tarpeeksi rikki. on ollut autoja joissa ilmamassamittari selvästi rikki, mutta vika ei syty/herjaa jotain muuta. viimeistään siinä kohtaa kun on päästy lukemaan parametrejä ja imettyä ilmamassaa etenkin, niin on pystytty sanomaan että ilmamassamittarissa on vika.
Edit: ja pitäisi löytyä OBD portti (sulakerasian luona, rattiakselin vasemmalla puolella), eli pitäisi onnistua lukemaan kooditkin melkein missä tahansa
Edit: ja pitäisi löytyä OBD portti (sulakerasian luona, rattiakselin vasemmalla puolella), eli pitäisi onnistua lukemaan kooditkin melkein missä tahansa
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- jkoivula
- Viestit: 286
- Liittynyt: 25 Heinä 2004, 07:08
- Car(s): Alfetta GT 76
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24V 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08 - Paikkakunta: Ylihärmä
Auto oli eilen Muukkosella, hihnan vaihdossa. Vika ei ollut ilmissä, eikä vika koodi näyttänyt mitään vikaa. Lambda vaihdettiin, koska se saattaa aiheutta joskus noita oireita, mutta siitäkään ei ollut apua. Tultiin siihen tulokseen että vika saattaisi olla kaasupolkimen asento-tunnistimessa, tai sitten läpän akseli vaatii voitelua ja irrottelua. Päivä loppui kesken, joten näillä on nyt mentävä.
Alfetta GT 76
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24v 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08
Alfetta GTV 77
156 2.5 V6 24v 99
Fiat Bravo T-jet Sport 08