Etu: 360kg/293gk
Taka: 278kg/255kg
Katsastaja yksin autossa. Hmm...

Valvoja: Moderators
-73to-87Ownerssin kirjan mukaan 2l moottorissa 7,5mm. eli sama kuin dcoe:ssa.7,5mm. poran terä on hyvä mitta, varmaan tiedsitkin sen?Alfistipohjoosesta kirjoitti:Huoltosatsi tuli ostettua. Käykö DCOE:n arvot myös DCOM:n kaasareihin? Lähinnä noiden uimureiden arvot.
Tuo 8 mm on se mihin on kaikkialla itsekin törmännyt, joten väittäisin sen olevan oikea arvo.Alfistipohjoosesta kirjoitti:Näyttää noissa kirjoissani olevan 6.5-7,5 (Alfa 75:sen kirja) ja 8,0mm (kaasarikirja) ehdin säätää tuohon 8,0mm. Eiköhän ole riittävän lähellä. Eikö kaikki kuitenkin tarkoita kohon ja tiivisteen välistä eroa kun mekanismi alkaa koskemaan neulaa?
Samoin noihin venttiilivälyksiin olen onnistunut löytämään pari eri arvoa. Nähtävästi imu 0,40 ja pako 0,50 ei heittäisi kauas? Spiderin oma kirja väittää imuksi 0,425-0,450 ja pako 0,475-0,500. Täytyy katsoa mitä välyksiä tuolta alkaa löytymään ja ottaa sen mukaan speksit.