156 2.0 TS:n tehoa
Valvoja: Moderators
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
156 2.0 TS:n tehoa
Turbottaminen ei nyt alkuun tule kysymykseen.
Putkistot, chippi, kannen muokkaus ja nokat voisivat tulla? Mistä moisia voisi tiedustella?
Putkistot, chippi, kannen muokkaus ja nokat voisivat tulla? Mistä moisia voisi tiedustella?
ex Alfa 147 2.0 -01 (02-15)
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
ex Alfa 156 V6 -99 (07-10)
ex Alfa 159 Q4 3.2 -06 (10-17)
S212 350 CDI
-
- Viestit: 815
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
-
- Viestit: 1472
- Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
- Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet
Nykyiset Giulietta MA+TCT ja Linea T-Jet - Paikkakunta: 16900 ja syvällä.
156:n kannen viilaus taitaa olla kohtalaisen turhaa, virtauksethan tuossa on hyvinkin pitkälti optimaaliset jo tehtaalta tullessa.
Imu- ja pakopuolelle uutta kilkettä, nokka-akseleita on saatavilla erilaisia. Kevyempää vauhtipyörää. Näitä löytyy Autodeltan valikoimista:
http://www.autodeltashop.com/index.php? ... =4a&page=1
Yritän etsiä, mistä tuli vastaan modattu imis, jolla oli myös imupuolen virtausta parantava vaikutus
Edit:
Tällainen heebeli löytyi, kokemusta moisen tusaamisesta ei kuitenkaan ole tiedossa.
http://www.demon-tweeks.co.uk/Performan ... 1305/21172
Imu- ja pakopuolelle uutta kilkettä, nokka-akseleita on saatavilla erilaisia. Kevyempää vauhtipyörää. Näitä löytyy Autodeltan valikoimista:
http://www.autodeltashop.com/index.php? ... =4a&page=1
Yritän etsiä, mistä tuli vastaan modattu imis, jolla oli myös imupuolen virtausta parantava vaikutus
Edit:
Tällainen heebeli löytyi, kokemusta moisen tusaamisesta ei kuitenkaan ole tiedossa.
http://www.demon-tweeks.co.uk/Performan ... 1305/21172
-
- Viestit: 815
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Itselläni on ollut lähinnä sellainen ajatus että jos laittaisi tuollaiset 30-40% virtaavammat suuttimet, madaltaisi kantta sopivasti ja alkaisi ajaa E85:lla.
"bensakin" olis halvempaa, tosin sitä tietty menis enemmän. Ilmeisesti jotkut parilitraisen turbosaabin suuttimet käy ilman isompia modifiointeja, ainakin joku brittifoorumilla oli sellaiset laittanut. Noita ruiskusuuttimia kun saattaa saada muutamalla kympillä sen neljä ja mitä se sitten se kannen madallus maksaa. Tällainen virittäminen olis ainakin halvimmasta päästä, jos vehkeet kestää.
"bensakin" olis halvempaa, tosin sitä tietty menis enemmän. Ilmeisesti jotkut parilitraisen turbosaabin suuttimet käy ilman isompia modifiointeja, ainakin joku brittifoorumilla oli sellaiset laittanut. Noita ruiskusuuttimia kun saattaa saada muutamalla kympillä sen neljä ja mitä se sitten se kannen madallus maksaa. Tällainen virittäminen olis ainakin halvimmasta päästä, jos vehkeet kestää.
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Käytä tessu muokattavana T.Muukkosella. Sieltä saat tarvittavat osat autoosi ja asennuksen. Minulla on laitettu tessuun virinokat, ECU remap, vapaavirtausuodatin ja putkisto vaihdettu katin jälkeen ragazzonin tuotteisiin, mutta jos ei riitä, niin kevyempi kampiakselin hihnapyörä ja ehkä myös kevyenpi vauhtipyörä + pakosarja + katit supersprintin tuotteisiin. Myös imusarja tai läppärunkoihin löytyy viripalikkaa. Noihin voi hurahtaa melkoisesti euroja, mutta jos ei ole rahasta kiinni, niin mahdollisimman paljon kerralla tietysti.
Tässä muutama linkki:
Teho-ohjelma:
http://www.tmuukkonen.fi/shop/index.php ... 79&lang=fi
Läppärunko:
http://www.tmuukkonen.fi/shop/index.php ... 79&lang=fi
Vapaavirtaussuodatin:
http://www.gazzellaracing.com/product.p ... 959&page=1
Virinokat:
http://www.gazzellaracing.com/product.p ... 960&page=1
Hihnapyörä:
http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm
Putkistoa ja katit:
http://www.supersprint.com/en/prod-173- ... ___04.aspx
Tässä muutama linkki:
Teho-ohjelma:
http://www.tmuukkonen.fi/shop/index.php ... 79&lang=fi
Läppärunko:
http://www.tmuukkonen.fi/shop/index.php ... 79&lang=fi
Vapaavirtaussuodatin:
http://www.gazzellaracing.com/product.p ... 959&page=1
Virinokat:
http://www.gazzellaracing.com/product.p ... 960&page=1
Hihnapyörä:
http://www.hotwheels.com.sg/156%20lighten%20crank.htm
Putkistoa ja katit:
http://www.supersprint.com/en/prod-173- ... ___04.aspx
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Paljonko tuli hintaa lisähevosvoimille (euroa per koni)?Dobber kirjoitti:Minulla on laitettu tessuun virinokat, ECU remap, vapaavirtausuodatin ja putkisto vaihdettu katin jälkeen ragazzonin tuotteisiin
Olen törmännyt sellaiseenkin Tessu viritykseen jossa läppärunko vaihdetaan isompaan imupuolen virtausten parantamiseksi. Ilmeisesti joku paja jossakin jyrsii vakiorunkoon isomman reiän ja asentaa siihen isomman läpän.
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Jotakuinkin 100€/hv. 20hv lisää, joka tuli maksamaan 2000€. Itse asentelin putkisto-osat ja vapaavirtausuodattimen.
Kannattaa samalla kertaa teettää jakopäänremppa+vesipumppu+apulaite puolenroippeet. Tulee melko lailla halvemmaksi kuin pelkkien lisäosien asentaminen ja ohjelmien asentaminen.
Kannattaa samalla kertaa teettää jakopäänremppa+vesipumppu+apulaite puolenroippeet. Tulee melko lailla halvemmaksi kuin pelkkien lisäosien asentaminen ja ohjelmien asentaminen.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Ja, jos haluaa kierrosherkkyyttä lisää kannattaa asentaa hihnarempan yhteydessä, se kevyempi hih.pyörän murikka. Se ei maksa mahdottomia esim. täältä tilattuna ilman toimituskuluja 440$ (NS) = 270€/kpl. Vastaavuus kaasun aivan toista kuin vakio murikalla.
Linkki murikkaan:
http://www.thomsonmotors.net/shop/Compe ... +Alfa.html
Linkki murikkaan:
http://www.thomsonmotors.net/shop/Compe ... +Alfa.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
Itsekin joskus ajatuksella leikkinnenä: mitäpä, jos seuraavan jakohihnanvaihdon yhteydessä esim. tuollainen
http://alfastumper.dk/oscommerce_st/cat ... ts_id=1042
...
Mitenkähän radikaalisti luonne muuttuisi suht maltillisesti ärhäkämmillä nokilla? Rupeaisiko rasittamaan arkiajossa?
http://alfastumper.dk/oscommerce_st/cat ... ts_id=1042
...
Mitenkähän radikaalisti luonne muuttuisi suht maltillisesti ärhäkämmillä nokilla? Rupeaisiko rasittamaan arkiajossa?
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
No joo, ei tämä mitään leikkiä ole, ainakaan tässä minun tessun tapauksessa, mutta kaikkea, ei voi saada ilmaitteeksi. Jokainen itse puntaroi, onko jossakin asiassa mitään järkeä vai ei, mutta halvalla ei saa vaparista tehoja irti, mutta jos 20-30hv lisäteho riittää jotakuinkin kohtuullisilla kustannauksilla, on se varmaankin vielä ihan siedettävä kustannusmenoerä. Rata-ajossa tämä on merkitsevä etu, jos kyseessä on saman tasoiset kuskit ja V6 kuskeille, se tietää tiukkaa kisaa.
Huom! Laita myös alusta kuntoon, niin pärjäät radalla.
Huom! Laita myös alusta kuntoon, niin pärjäät radalla.
Viimeksi muokannut Dobber, 03 Elo 2011, 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Katso mun projekti kansio:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=8444&highlight=
Huom! Ei ole kuvia, kun ei tullut itse tehtyä kuten virittäjien keskuudessa se on yleensä tapana.
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=8444&highlight=
Huom! Ei ole kuvia, kun ei tullut itse tehtyä kuten virittäjien keskuudessa se on yleensä tapana.
Viimeksi muokannut Dobber, 03 Elo 2011, 20:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Täältä löytyisi juttuja siitä kevyemmästä kamp.aks.hihnapyörästä (apulaite) ulkomaan palstoilta:
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ience.html
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... 2-0-a.html
Hihna pitää olla normi hihnaa lyhyempi 27mm.
Olisko halukkaita tilaajia murikalle, jos tekisi kimppatilauksen tai pyytäisi ensin tarjouksen useammasta tuotteesta?
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... ience.html
http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... 2-0-a.html
Hihna pitää olla normi hihnaa lyhyempi 27mm.
Olisko halukkaita tilaajia murikalle, jos tekisi kimppatilauksen tai pyytäisi ensin tarjouksen useammasta tuotteesta?
Viimeksi muokannut Dobber, 04 Elo 2011, 18:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Kannattaa muuten tuon kevyen hihnapyörän tapauksessa huomata että osa lisääntyneestä suorituskyvystä tulee siitä, että laturi, ilmastoinnin kompura ja ohjaustehostimen pumppu pyörivät hitaammin pyörän pienemmän halkaisijan takia. Eli niiden pyörittäminen vie vähemmän tehoa moottorista. Laturin pienempi teho saattaa tulla esille talvella tyhjenevän akun muodossa. Ilmastoinnin pienemmästä tehosta ei suomen olosuhteissa varmaankaan tule onglemaa
Vaikutuksesta ohjaustuntumaan vaikea sanoa mitään kokeilematta.

- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Jep, niinhän noilla ulkomaanfoorumeillakin niistä oli maininta, mutta kuinka paljon se sitten vaikuttaa ja, kun suomessa on nämä kovat pakkastalvetkin riesana. HmmKannattaa muuten tuon kevyen hihnapyörän tapauksessa huomata että osa lisääntyneestä suorituskyvystä tulee siitä, että laturi, ilmastoinnin kompura ja ohjaustehostimen pumppu pyörivät hitaammin pyörän pienemmän halkaisijan takia. Eli niiden pyörittäminen vie vähemmän tehoa moottorista. Laturin pienempi teho saattaa tulla esille talvella tyhjenevän akun muodossa. Ilmastoinnin pienemmästä tehosta ei suomen olosuhteissa varmaankaan tule onglemaa Vaikutuksesta ohjaustuntumaan vaikea sanoa mitään kokeilematta.

"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Tässähän on kyseessä pyörivän kappaleen hitausmomentista. Sen suuruus on massan etäisyys akselista toiseen potenssiin kertaa massa. Eli kappaleen halkaisijan pienentämisellä on huomattavasti suurempi vaikutus hitausmomenttiin kuin sen keventämisellä. Näin ollen pelkällä keventämisellä ei helposti pääse samaan tulokseen kuin keventämällä ja halkaisijaa pienentämällä. Tässä on sitten päädytty hyödyntämään molempia ja saatu kaupanpäälliseksi apulaitteiden pienempi tehontarve.
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Mitä minun englannin kielen taidoilla ymmärsin ulkomaan foorumilta, niin siellä kyllä mainittiin, että eivät käyttäjät olleet huomanneet heikentävää vaikutusta juuri noissa asioissa ainakaan visuaalisilla aisteilla ja jokin mittauksiin perustuen, että sen perusteella tulee luottamusta.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Laitoin kyselyn menemään singaporeen.
Täältä löytyy myös ketju jossa käsitellään samaista asiaa:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=37137
Täältä löytyy myös ketju jossa käsitellään samaista asiaa:
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... ?TID=37137
Viimeksi muokannut Dobber, 04 Elo 2011, 23:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Ei ole vielä vastausta tullut joten laitoin kyselyn menemään myös New Zealandiin sinne Alfa pajalle.
http://www.thomsonmotors.net/shop/Compe ... +Alfa.html
http://www.thomsonmotors.net/shop/Compe ... +Alfa.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Sain tälläisen vastauksen Slovakialaiselta Alfa harrastajalta jolla on osa asennettu:
13k kms later, and all is fine. No signs of anythign unusual. Maybe but just maybe the A/C is not so strong at iddle when the car stands in traffic jam and is 30+ degrees outside, but its completely fine when driving.
13k kms later, and all is fine. No signs of anythign unusual. Maybe but just maybe the A/C is not so strong at iddle when the car stands in traffic jam and is 30+ degrees outside, but its completely fine when driving.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
-
- Viestit: 815
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Joo, ja laturikaan ei kokoajan lataa samalla teholla - osaa se säätää sitä latausta... Mutta jos auto on pätkäajossa tai muuten vaan vähäisellä ajolla, ei edes vakiolaturin antama teho riitä.
Kannattaa muuten käydä katsomassa onko kaasuvaijeri löysällä, itse sain aika nipun halpoja hevosia kun kiristin vaijerin oikeaan tiukkuuteen...
Kannattaa muuten käydä katsomassa onko kaasuvaijeri löysällä, itse sain aika nipun halpoja hevosia kun kiristin vaijerin oikeaan tiukkuuteen...
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Kyllähän noita sähköisiä kuin mekaanisia asioita saisi laskettua kaavojen avulla, mutta ei jaksa ruveta säätämään. Kaikkia mahdollisia mittoja ei ole tiedossa.
Tässä tessussa ei ole kaasuvaijeria. Tämä on CF3 malli jossa on sähköinen kaasupoljin.Kannattaa muuten käydä katsomassa onko kaasuvaijeri löysällä, itse sain aika nipun halpoja hevosia kun kiristin vaijerin oikeaan tiukkuuteen...
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
-
- Viestit: 793
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
- Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
- Paikkakunta: Oulu / Munchen
Paljollakohan Tommy's Billet tekisi ihan täällä kotimaassa? On tehnyt mm. Heikalle Fiat TC koneen säädettävät nokkapyörät, joten tuon tyylistä tavaraa tuotannossa jo ennestään.Dobber kirjoitti:Eipä ole juurikaan kuulunut mitään hihnapyörästä muualta, mutta Uudesta Seelannista ottivat yhteyttä ja kertoivat, että toimii tässä tessussa. Hinta toimituskuluineen Suomeen olisi 472$ (Uuden Seelannin) eli 272,79€.
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Voi, olla että tulee liian kalliiksi teettää vain yksi kappale tai tilaajia pitää olla useampia sekä sitten, jonkun esim. t.muukkosen tai heikan pitäisi ottaa se listoille myyntiin. Silloin sillä olisi hintaan per kappale pudottava vaikutus.Paljollakohan Tommy's Billet tekisi ihan täällä kotimaassa? On tehnyt mm. Heikalle Fiat TC koneen säädettävät nokkapyörät, joten tuon tyylistä tavaraa tuotannossa jo ennestään.
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Tämmöinen kapine on, jo tommisbilletsillä myynnissä Fiatiin:
http://www.tommisbillet.com/suomi/autot ... meset.html
http://www.tommisbillet.com/suomi/autot ... meset.html
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"
- Dobber
- Viestit: 735
- Liittynyt: 08 Kesä 2005, 20:11
- Car(s): Dodge Caliber 2.0 CRD -09 & Chevrolet Camaro 5.7V8 -93. Ex. Alfa 156 SW 2.0.T.S. vm. 2001.
- Paikkakunta: Joensuu
Jos, joku haluaa tilata Uudesta Seelannista hihnapyörän kannattaa laittaa viesti firman nettisivujen kautta. Eivät vastaile, jos suoraan kirjoittaa emailin omasta osoitteesta, koska varmaankin roskapostia tulee sieltä täältä joten yrittävät hallita sitä sillä tavalla.
Linkki:
http://www.thomsonmotors.net/Contact+Us.html
Maksutiedot:
If you wish to order please bank into our a/c in the name of
Maurice Thomson Motors Ltd, National bank A/c 527 Victoria Street,
Hamitlon, New Zealand a/c number 06 0441 0088669 00 $472.00
and advise your address in Finland for delivery.
Onnistuuko se noin helposti? Maksaminen nimittäin?
Linkki:
http://www.thomsonmotors.net/Contact+Us.html
Maksutiedot:
If you wish to order please bank into our a/c in the name of
Maurice Thomson Motors Ltd, National bank A/c 527 Victoria Street,
Hamitlon, New Zealand a/c number 06 0441 0088669 00 $472.00
and advise your address in Finland for delivery.
Onnistuuko se noin helposti? Maksaminen nimittäin?
"156 2.0TS Sportwagon ajopäivien ilo"