Tuli Delta Motorilta kutsu polttoaineputken kiinnityksen varmistukseen. Onkos muille tullut vastaavaa, onko kovinkin aikaaviepä operaatio vai selviääkö vieressä odottelemalla, kun ei viittisi koko päiväksi autoa pajalle jättää?
Ilokseni huomasin, että Automilanokin oli listattu paperin kääntöpuolen huoltoverkostossa DA:n ohella. Voikohan sinne viedä muissakin takuuasioissa huoltoon maahantuojan piikkiin vai pitääkö käyttää telttaa? Ei silti että minulla mitään DA:ta vastaan, mutta kun Milano sattuu olemaan lähinnä
Sassicaia kirjoitti:Ilokseni huomasin, että Automilanokin oli listattu paperin kääntöpuolen huoltoverkostossa DA:n ohella. Voikohan sinne viedä muissakin takuuasioissa huoltoon maahantuojan piikkiin vai pitääkö käyttää telttaa? Ei silti että minulla mitään DA:ta vastaan, mutta kun Milano sattuu olemaan lähinnä
AutoMilano on maahantuojan valtuuttama huolto joten siellä voi täysin vastaavasti teettää takuuhuoltoja kuin TelttaMoottorissakin. Kuten tälläkin foorumilla on tullut useasti esille, niin vieläpä paremmin lopputuloksin. Tulee siellä käytettyä määräaikaishuollossa vaikka ei todellakaan ole kaikkein lähin pulju
Varailin Milanosta ajan operaatiolle, Sihvonen ei osannut suoralta kädeltä sanoa, onko kyse pienestä operaatiosta vai pitääkö purkaa puoli autoa, mutta ottaa selvää ja soittaa, jos ei hoidu odotellessa. Juhannukseksi joka tapauksessa homma klaari, joten ei tarvitse lähteä räjähdysherkällä autolla mökkiteitä rämpimään .
Jostain ulkomaanpalstalta muistan lukeneeni, että kyse olisi muutaman kiinnitysklipsin asentamisesta tjsp.
Mitenkäs paljon sitä menee? Mulla on ollut himpan verran alle 12l/100. Tosin olen ajellut hyvin ukkoutuneesti viime aikoina enkä affenistollekaan ehtinyt
Teltta-auto ja Auto Pilaamo!! Jos kahdesta pahasta joutuisin valitsemaan niin kyllä tuo Teltta ois ainoa vaihtoehto. Niin paljon olen Pilaamon työnjälkiä joutunut korjaamaan. Tottakai rapatessa roiskuu, mutta kuitenkin. Ja eri mieltäkin saa olla. Sen jälkeen kun Juutinen lopetti niin mennyt vain alamäkeä.
gtj kirjoitti:Teltta-auto ja Auto Pilaamo!! Jos kahdesta pahasta joutuisin valitsemaan niin kyllä tuo Teltta ois ainoa vaihtoehto. Niin paljon olen Pilaamon työnjälkiä joutunut korjaamaan. Tottakai rapatessa roiskuu, mutta kuitenkin. Ja eri mieltäkin saa olla. Sen jälkeen kun Juutinen lopetti niin mennyt vain alamäkeä.
aika hyvä kommentti viitaten tuohon Teltta-autoon ja
Auto Pilaamoon..
Sassicaia kirjoitti:Mitenkäs paljon sitä menee? Mulla on ollut himpan verran alle 12l/100. Tosin olen ajellut hyvin ukkoutuneesti viime aikoina enkä affenistollekaan ehtinyt
Tuota luokkaa... noin 500 km tankkausvälillä. Eli ei ainakaan paljoa falskaa
Pitänee odotella pari viikkoa ja sitten viedä auto hoitoon, niin ovat jo ehtineet harjoitella toimenpidettä
No niin, olipas iso homma. Bensaputken päähän vain joku kummallinen muoviklipsi kiinni, kesti noin 4 sekuntia. Luigin kanssa ihmeteltiin että onkohan sillä jotain virkaa, mutta kai se jotenkin estää putken liitosta irtoamasta ihan kokonaan ja bensan roiskumasta koneen päälle.
No, hyvä alku tuokin... vielä kun ne kutsuisivat GTA:t takaisin jarrujen vuoksi. Toisaalta itselläni ei ole ollut toistaiseksi mitään ongelmia jarrujen kanssa ja mittarissa sentään jo 22 tkm.