Silloin kun valopää köyhän lastun osti...
Valvoja: Moderators
Silloin kun valopää köyhän lastun osti...
Kaverin kanssa tuli puheeksi lastut ja ohessa mainitsi "piggy back" lastut, joita saa esim.ebaystä kymmenellä eurolla. Ei sitten oikein tiedetty kumpikaan noista yhtään mitään, joten päätettiin tilata kokeeksi kun ei maksa käytännössä yhtään mitään (5£+4£ postit ).
Idea lastussa vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, eli että huijaa ECUa väittämällä tuloilmaa kylmemmäksi mitä se todellisuudessa on . Lienee todellista "astraalituunausta" vaparien tyyliin, mutta eihän tota voi olla kokeilematta kun on todellakin täysin ilmainen ja saa kiinni 5 minuutin työllä. Siihen se kauppa varmaan perustuukin että tarpeeksi monta valopäätä ostaa sikaa säkissä halvalla.
Tällainen siis on:
DragonChip
Pistän heti persdynon tuloksia kun mötikkä saapuu. Voi että mä oon kanssa tyhmä...
Idea lastussa vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, eli että huijaa ECUa väittämällä tuloilmaa kylmemmäksi mitä se todellisuudessa on . Lienee todellista "astraalituunausta" vaparien tyyliin, mutta eihän tota voi olla kokeilematta kun on todellakin täysin ilmainen ja saa kiinni 5 minuutin työllä. Siihen se kauppa varmaan perustuukin että tarpeeksi monta valopäätä ostaa sikaa säkissä halvalla.
Tällainen siis on:
DragonChip
Pistän heti persdynon tuloksia kun mötikkä saapuu. Voi että mä oon kanssa tyhmä...
Heh, vähän jotain tuollasta osasin odottaa kuvauksen perusteella , mutta että oikein noin komea vastus niin , mutta kuten sanoin niin on käytännössä täysin ilmanen, joten en taida edes jaksaa peruuttaa tilausta kun on ilmeisesti hankalaa. Laitan sitte vaikka sivut jonnekki varoitukseksi "lastusta", kun ei mistään googlella oikein löytynyt yhtää mitää. No, ainakin tuli opittua oppi isosta ja julmasta muuilmasta
- Teeäs
- Car(s): 75TS,156V6,156JTD16v,Alfetta GT,145JTD
Näppärän osoitteenkin keksineet www.superchips.org
www.superchips.com ja www.superchips.co.uk myyvät kai hieman toimivampia tuotteita....
www.superchips.com ja www.superchips.co.uk myyvät kai hieman toimivampia tuotteita....