Tänään katsastukseen

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Tänään katsastukseen

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Moi! Vetoja pystyyn tuleeko hylsy! :roll: Autona 147 T.S 2.0 ja mittarissa 93tkm :P

Avatar
Anthon
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Eiköhän säästetä ne hylsyjen keräilyt jussin jälkeisiin päiviin...

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Enpä usko että tulee, vai epäilyttääkö? :wink:
Ammattina autokauppa

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Ihan selvä hylsy... päästöt kusee ja koiranluut lähtee vaihtoon.. Pohjassakin saattaa olla jo muutama päänkokoinen reikä :roll:

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mulla rupee kohta oleen auto kasassa, joskus juuhannuksen jälkeen pääsee jännään konttorille.

Andros
Viestit: 293
Liittynyt: 20 Loka 2003, 23:53
Car(s): 159 SW TBi
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Andros »

Epezi kirjoitti:Mulla rupee kohta oleen auto kasassa, joskus juuhannuksen jälkeen pääsee jännään konttorille.
Voin Tampereella suositella Pirkanmaan autokatsastusta siinä linnainmaan jetin vieressä. Erittäin asiallista kohtelua ja ymmärrystä Alfaa kohtaan. Voin suositella.

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Mun täytyy ajella katsastukseen ilman kilpiä, joten ainakin poliisin mukaan täytyy ajella lähimmälle katsastusasemalle. Eipä siinä muuten, mutta jos poliisit tapaa jostain muualta kuin reitiltä asemalle niin ei hjuva...

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Epezi kirjoitti:Mun täytyy ajella katsastukseen ilman kilpiä, joten ainakin poliisin mukaan täytyy ajella lähimmälle katsastusasemalle. Eipä siinä muuten, mutta jos poliisit tapaa jostain muualta kuin reitiltä asemalle niin ei hjuva...
Eipä ongelmia, anna kilpien olla kiinni jos ne sulla on, soitat vaan katsastusasemalle johon aiot ajella ja homma on sillä selvä

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kyllä mulla ne kilvet on tuolla jossain. Auto on ollut seisonnassa noin 9kk:tta. Täytyypäs ottaa selvää asiasta.
Tosin ei ole kokemusta vielä nokian asemasta, joten taidanpa käydä kokeilemassa sitä, jos alkavat nipottamaan niin vaihdan paikkaa.

pee
Viestit: 447
Liittynyt: 01 Huhti 2003, 00:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pee »

Epezi kirjoitti:Kyllä mulla ne kilvet on tuolla jossain. Auto on ollut seisonnassa noin 9kk:tta. Täytyypäs ottaa selvää asiasta.
Tosin ei ole kokemusta vielä nokian asemasta, joten taidanpa käydä kokeilemassa sitä, jos alkavat nipottamaan niin vaihdan paikkaa.
Mun 75 oli seisonnassa hieman alle 3 vuotta. Tuohan on se raja, jonka jälkeen kilvet lähtevät automaattisesti, mikäli ajoneuvo on ollut katsastamatta koko tuon ajan. Kun sitten viimein sain kulkineen katsastuskuntoon, niin varasin ajan konttorilta, ilmoitin käyttöönotosta vakuutusyhtiöön ja ajoin katsastukseen(josta sitten tuli hylkäys pallonivelestä, joka oli 3 vuotta ja 600km sitten katsastuksessa todettu ehjäksi...).

Avatar
Abarth
Viestit: 3093
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 09:14
Car(s): 5 kpl.
-75 T-spark
-75 T-spark/1.8 Tbo
-Alfetta Gt
-Giulia Gtj6
-Grand Voyager 3.3
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Abarth »

pee kirjoitti:Mun 75 oli seisonnassa hieman alle 3 vuotta. Tuohan on se raja, jonka jälkeen kilvet lähtevät automaattisesti, mikäli ajoneuvo on ollut katsastamatta koko tuon ajan.
Onko tosiaan 3v rajana? Mä olen tässä stressannu ton turbon laittamisen kanssa kun nyt heinäkuun alussa tulee ilmeisesti 2v. täyteen katsastamattomana ja oon aatellu, että se olis se raja.

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

Mullakin on muistikuva että se ois 2 vuotta ja sit putoo rekisteristä automaattisesti? :shock:
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

eltsu kirjoitti:Mullakin on muistikuva että se ois 2 vuotta ja sit putoo rekisteristä automaattisesti? :shock:
Kun kolme määräaikaiskatsastusta jää väliin niin sitten putoaa pois kilvistä, siitäkin tosin ilmoitetaan ensin kirjeellä hyvissä ajoin.

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

Mulla on aina ollut hyvä muisti mutta toisinaan melko lyhyt :-D
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Onko kellään niksejä miten saan vietyä katsastamattoman auton nelipyöräsuuntaukseen.
Korjatkaa jos olen väärässä, että noi säädöt pitää olla tehtynä ennen muutoskatsastusta (madalluksen takia).
Onko ainoa mahdollisuus viedä auto trailerilla säädettäväks ja sit ajaa konttorille... hinatakaan ei taida saada :roll:

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Tällä hetkellä homma on muuttunut katsastusasemien antamien tietojen mukaan niin että tuota automaattista rekisteristä poistoa ei tapahdu ollenkaan ja www.ake.fi ei myöskään enää mainitse koko asiasta :-D

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Saa siihen autoon lailliset siirtokilvet katsastusasemalta, kun vaan selvität minne ja milloin ajelet. Hintakaan ei ole kovin kummoinen :)

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Kiitos tiedosta!
Täytyy tutkia, kumpi tulee halvemmaks siirtokilvet vai trailerin laina/vuokra.

Avatar
alfa 156 v6
Viestit: 5150
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja alfa 156 v6 »

Epezi kirjoitti:Onko kellään niksejä miten saan vietyä katsastamattoman auton nelipyöräsuuntaukseen.
Korjatkaa jos olen väärässä, että noi säädöt pitää olla tehtynä ennen muutoskatsastusta (madalluksen takia).
Onko ainoa mahdollisuus viedä auto trailerilla säädettäväks ja sit ajaa konttorille... hinatakaan ei taida saada :roll:
Ei tarvi olla tehtynä mun käsityksen mukaan... hyvähän se tietty on mutta ei mitään pakkoa.

Avatar
Sauer
Viestit: 373
Liittynyt: 04 Syys 2003, 04:30
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sauer »

Kyllä saa hinata.. noi siirtokilvet on ihan törkeen hintasia, 20e yhteen suuntaan.. Itse tuli ajeltua vanhoilla siirtokilvillä :mrgreen:
Vähän urheiluhenkeä vaan ja ajelet niillä vanhoilla kilvillä.. :?

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

Tässä tulee nyt niin monta eri vaihtoehtoo miten hoidan homman, joten taidanpa soitella konttorille :mrgreen:

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Epezi kirjoitti:Kiitos tiedosta!
Täytyy tutkia, kumpi tulee halvemmaks siirtokilvet vai trailerin laina/vuokra.
Niin, vai sitten mahdollisten sakkojen maksaminen?
Ajat vaan, jos ei ole konttorille montaa sataa kilometriä. Ei tarvi alkaa hinausköysien kanssa pelleilemään. :wink:

pee
Viestit: 447
Liittynyt: 01 Huhti 2003, 00:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pee »

Tämän ensimmäisen kappaleen sepustus sisältää luuloja: kai auton hinaamalla saisi viedä vaikka se ei olisi rekisteröitykään, mutta liikennevakuutus siinä siltikin pitäisi olla.

Ja kun tämä nyt on katsastusaiheinen viestisäie, niin kerrottakoon, että eipä mennyt 75 läpi katsastuksesta... Oikealta edestä menee sekä ylä- että alapallo vaihtoon. Lisäksi klappia vasemassa pyöränlaakerissa, mutta siitä ei sentään tullut huomautusta. Kyllähän noista jo viime vuonnakin sanottiin, mutta hylkyä ei sentään tullut. No mutta nyt katsastus on hoidettuna(päivä ennen kuolemanrajaa) ja 30 päivää saa taas ajella. Niin, kai tuon yläpallon pystyy vaihtamaan vaikka se onkin niitattuna tukivarteen?

Ai juu, vaihdelaatikkoremppakin onnistui erinomaisesti. Voin siis repiä "Käytä sorvatessa suojalaseja" tarran vaihdekepin lähettyviltä ;-)

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

konttorillehan voi ajella ihan laillisesti ilman kilpiä, mutta se nelipyöräsuuntaus tarvis tehdä lielahdessa jonne on matkaa noin 30km.
Kun ruuvais vanhat kilvet paikoilleen niin täytyis kyllä olla todella huono säkä jos kiinni jäisi.
Täytyy huomenna tutkia olisiko joku laillinen helppo tapa hoitaa homma.

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Epezi kirjoitti:konttorillehan voi ajella ihan laillisesti ilman kilpiä, mutta se nelipyöräsuuntaus tarvis tehdä lielahdessa jonne on matkaa noin 30km.
Kun ruuvais vanhat kilvet paikoilleen niin täytyis kyllä olla todella huono säkä jos kiinni jäisi.
Täytyy huomenna tutkia olisiko joku laillinen helppo tapa hoitaa homma.
No ei sitä nelipyöräsuuntausta tarvitse ennen katsastusta/muutoskatsastusta tehdä.

mikkilj
Viestit: 167
Liittynyt: 05 Maalis 2003, 08:17
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikkilj »

pee kirjoitti:Tämän ensimmäisen kappaleen sepustus sisältää luuloja: kai auton hinaamalla saisi viedä vaikka se ei olisi rekisteröitykään, mutta liikennevakuutus siinä siltikin pitäisi olla.
Tuosa pari vuotta sitten ihte ihmettelin miten auton saa paikasta A paikkaan B. Kinnerissä ei siis ollut edes klpiä.

Ja hinata ei saa, jos ei ole rekisterissä.

Pitää olla traileri tai vastaava. Tai sitten siirtokilvet, jotka saa noutamalla. Maksoi pari vuotta sitten noin 20 euroa päivän vakuutusmaksuineen.

- J

Alfisti
Viestit: 417
Liittynyt: 09 Elo 2003, 07:20
Car(s): GT JTDm -04
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Alfisti »

Mitä itsellä on tullut eteen noiden erilaisten autojen kanssa niin katsastusasemalta ovat antaneet tälläisiä ohjeita:

Kilvetön auto, josta tekniikka irti -> Jos jarrut pelaa niin voi hinata siirtokilvillä. Jos jarrut ei pelaa niin voi hinata puomilla eikä tarvitse siirtokilpiä(mutta kellä on puomi ja miten kiinnität sen autoihin?)

Kilvetön auto, joka piti ajaa remontin jälkeen katsastukseen -> Katsastuaseman toimistotätien mielestä olisin voinut ajaa 2km matkan ilman edes siirtokilpiä, mutta oman mielenrauhan (poliisinpelko) otin siirtokilvet kuitenkin. Tulee kallis lasku, jos ajat kilvettömällä/vakuuttamattomalla autolla jonkun päälle.

Kilvellinen auto, jossa katsastusaika ylitetty -> Ei mitään muuta kuin ajaa katsastukseen ja sen jälkeen pyöränsuuntaukseen. 2cm oli auraukset pielessä ja katsastussetäkin sanoi, että turhan herkän oloinen:D Sanoin sit missä vika ja että meen säätään heti niin ei ollut ongelmia.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

no onhan tuota tullut ajeltua leimalle ilman siirtokilpiä semmoisellakin autolla jossa ei leimaa ole ollut pariin vuoteen ja vieläpä tuohon naapuripitäjän konttorille johon matkaa kertyy n30km ja sanomista ei ole tullut ainakaan konttorilla..pojat olisi tietenkin voinut vähän huomauttaa jos olisivat kohdalle sattuneet.. :wink:

Avatar
Jarno
Viestit: 491
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jarno »

pee kirjoitti: Oikealta edestä menee sekä ylä- että alapallo vaihtoon. Lisäksi klappia vasemassa pyöränlaakerissa, mutta siitä ei sentään tullut huomautusta. ...
Niin, kai tuon yläpallon pystyy vaihtamaan vaikka se onkin niitattuna tukivarteen?
Juu pitää vaan olla hyvä pora (lähinnä osumatarkkuus), millä saa entisen irti. Eli luultavasti kannattaa irrottaa ylätukivarsi operaatiota varten. Tai vois tuo mennä laikka ja moukari periaattellakin. Ainakin tarvikeosan mukana tuli myös ruuvit. Kannattaa laittaa kiinni asti ja lukitteen kanssa.

pee
Viestit: 447
Liittynyt: 01 Huhti 2003, 00:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pee »

Ovatko nuo 75:n halpistarvikepallonivelet(n. 15€/kpl) olleet kestäviä? Alapallo minulla onkin jo halpismallia, ja onhan tuo jo n. 3tkm kestänytkin, mutta Fiat Cromassa ne halpikset eivät tunnu toimivan. Pitäisikö siis investoida kalliimpaan vai ajavatko nuo halvemmat asiansa?

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

pee kirjoitti:Ovatko nuo 75:n halpistarvikepallonivelet(n. 15€/kpl) olleet kestäviä? Alapallo minulla onkin jo halpismallia, ja onhan tuo jo n. 3tkm kestänytkin, mutta Fiat Cromassa ne halpikset eivät tunnu toimivan. Pitäisikö siis investoida kalliimpaan vai ajavatko nuo halvemmat asiansa?
omaan aiempaan kokemukseen perustuen voin sanoa suoraan että kannattaa investoida suosiolla ne kalliimmat nivelet...halvat ei kestäneet kuin vuoden ja johan sai taas vaihtaa...

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Jätetään ne halpanivelet vaan autojobbareille joiden täytyy saada yksi leima autoon :lol:

Avatar
Kirkinen
Viestit: 1026
Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi

Re: Tänään katsastukseen

Viesti Kirjoittaja Kirkinen »

Kirkinen kirjoitti:Moi! Vetoja pystyyn tuleeko hylsy! :roll: Autona 147 T.S 2.0 ja mittarissa 93tkm :P
Läpi meni että heilahti... :P Ei mitään sanottavaa, tai sanoihan se kaveri pois lähtiessä, että hyvä ja makea on peli :P

Avatar
Anthon
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Congratulations! :P

kookoo
Viestit: 44
Liittynyt: 19 Huhti 2004, 15:16

Viesti Kirjoittaja kookoo »

Toivottavasti itselläkin sujuu yhtä helposti. Mittarissa vajaat 60tkm ja deadline syyskuun loppupuolella. Jospa tuo 60tkm huolto ennen katsastusta auttaisi asiaa. :roll:

sataviisviis
Viestit: 2037
Liittynyt: 06 Loka 2003, 01:57
Car(s): MiTo 1.4 Tct, 156V6sw, 155Q4 +perheessä GT, Giulietta ja 156 CrosswagonQ4, (tulossa Giulia)
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sataviisviis »

Vähän Off Topic mutta täytyy ihmetellä noita teidän puheita ja uudenpien alfojen laatua jos kerta pitää noin jännittää ennen katsastusta :?

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

sataviisviis kirjoitti:Vähän Off Topic mutta täytyy ihmetellä noita teidän puheita ja uudenpien alfojen laatua jos kerta pitää noin jännittää ennen katsastusta :?
Mitä nyt on kevään aikana lehtiä lukenut niin eikös juuri uudet autot hylsyjä olekin saanut?
Ainakin omien kokemuksien perusteella aina on pelko persiissä kun tuonne konttorille menee. Vaikkakin kaikki autot mitä siellä olen käynyt näyttämässä on läpi mennyt.
Ei enää Alfaa... eipä

Avatar
Anthon
Viestit: 537
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 04:33
Car(s): 159 SW Tbi Ti vm. 2011
ex. 156 SW 2,5 V6 vm. 2003
ex. 156 SW 2,0 JTS Selespeed vm. 2002 (moottoriraato)
ex. 156 2,0 TS vm. 1998
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Anthon »

Mistä aiheista ja merkeistä niitä hylsyjä on sadellut?

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

Maho kirjoitti:. Vaikkakin kaikki autot mitä siellä olen käynyt näyttämässä on läpi mennyt.
kyllä oma auto pitää tuntea niin hyvin että tietää etukäteen meneekö läpi vai :lol:
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

V6, kyllähän muut paikat suunnilleen tietää mutta jotain lambda-arvon hienoista heittelyä on vähän paha huomata perstuntumalta.
- Epäkelpokeräilijä -

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Jos päästöt jännittää niin eipä ole iso vaiva käydä hakemassa niistä lappua ennen katsastusta

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Juup, meikäläisen 156 kiesiäkin toveri katsastus-setä kierrätteli n.10min ennenkun hc laski hyväksyttävään, alkoi jo hikeä puskemaan :roll:
Kannattaa näemmä mennä motarin kautta :wink:
- Alfaholic -

Avatar
eltsu
Viestit: 576
Liittynyt: 15 Huhti 2004, 02:33
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja eltsu »

ja kaasaripeli jos on niin tankki melkein tyhjäksi ja ja vähän ohjeellista reilumpi määrä masinoolia tankkiin niin tippuu alemmaksi jos haluaa varmistaa 8)
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88

Vastaa Viestiin