michael kirjoitti:Noniin, kävipä tuuri meikällä. 159 ollut alla 1000 tkm ja nyt se hammastanko jo laukes! Mittarissa 89 tkm.
Eli nesteet tulee pihalle hantin puolen päädystä kun rattia kääntää. Nyt tarvii varmaan keskustella myyjäliikkeen kanssa, olisivatko he innostuneita osallistumaan kustannuksiin. Kaupantekohetkestä ei ole mennyt kuukauttakaan.
Huomaan, että joku on vaihtanut tuon itsekin. Onnistuiskohan tuo pukkien päällä? Työkalut pysynee tuon verran kädessä.
Minulla oli ihan sama tarina. Autolla oli ajettu noin 80tkm kun ostin, ajoin 1500km ja hammastanko alkoi vuotamaan.
Pienen väännön jälkeen meni lasku kyllä kokonaisuudessaan myyjäliikkeelle. Varmaan vähän joutuu tappelemaan, mutta kyllä siinä tuntipalkoille pääsee..
Tuo on sellainen vika, ettei sitä voi todeta helpolla koeajoilla tai normaalella tarkastuksilla joita kauppaa tehdessä voi havaita, joten ei pitäisi olla ongelmia saada liikettä mukaan
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Tietääkseni rakennetta parannettiin noin -07 eli ongelma koskenee vain vanhimpia malleja. Eli jos uusi osa on ikuisuuden varastossa lojunut niin yhtä huono sekin sitten on...
Pääsin mielestäni ihan asialliseen sopimukseen liikkeen kanssa. He maksavat hammastangon (€€€!), minä hommaan sen paikalleen tavalla tai toisella. Asennutan jollain pajalla, jos löydän jonkun jolla ei ole kuukauden jonoa.
Omani lykkäsi nesteet kerralla pihalle 72 000km kohdalla.
Korjaus hoitui Deltassa takuuseen ja yllättäen ilman mitään mutinoita tai vääntöä. Tuo firma on muutenkin kuin uudelleen syntynyt.
Aikaisemmasta ei voi muuttua kuin parempaan suuntaan, mutta meininki on nyt aivan eri maailmasta!