75 Se kulkee sittenkin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Kurvailija
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Kesä 2004, 22:48

75 Se kulkee sittenkin

Viesti Kirjoittaja Kurvailija »

Leima paperissa, auto elää ja hengittää, kesälomat edessäpäin... Taannoiset vastoinkäymiset tuntuu voitetuilta ja velat alkaa olla saatavia :lol:

Kunhan saan oikein puunattua ja puleerattua kaunokaisen, niin fotoalbumiin tulee näytteitä :)

Erinomaista ajelukesää kaikille Alfailijoille ja kiitokset antamistanne neuvoista 8)


Kuulosti dramaattisuudessaan lähes jäähyväispuheelle, mutta eheeei... täällä pyöritään :wink:

Avatar
alfista
Viestit: 2803
Liittynyt: 14 Helmi 2004, 00:55
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja alfista »

Meitä arvailijoita kiinnostaa kovasti, että mikä konetta vaivasi?

Vettä tankissa? Sytty pielessä?

Edit: Sorry oliko väärä henkilö?

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Ei muuta kun kovaa kurvailua!

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

ei muuta kuin lujaa käyttöä.. :wink:

mikäs oli muuten loppupelissä noiden käyntihäiriöiden syy...

Kurvailija
Viestit: 50
Liittynyt: 17 Kesä 2004, 22:48

Lisäys.

Viesti Kirjoittaja Kurvailija »

Niin, unohdinpa tosiaan selostaa, mikä tai missä vika lopulta oli. Eli käytännössä kävin läpi tulpat (uudet), kaapelit, hapetukset kaikista mahdollisista ja mahdottomista liittimistä pois ja crc:tä peliin. Polttoaineen sekaan pakkasenestot yms. Auto toiseen asentoon ja lämpimäksi käyttämistä. Lopulinen vika, minkä luulen aiheuttaneen tämän, oli siitä lohkon vierestä lähtevästä boxista (lukee BOSH ja jotain muuta...) - jonka nimeä en tiedä (hävettää tunnustaa taas tietämättömyys :oops: ) - oli irronnut sellainen ranteen paksuinen putki ja tätä kautta myllyyn pääsi ilmaa ja ei pysynyt käynnissä. Korjattuani tämän ja käytyäni muutkin vastaavat liitokset läpi, sekä putsattuani virranjakajan kannen, alkoi auto hurista ihan mukisematta. Eli nyt käy tyhjäkäynnit suht tasaisesti ja ottaa kiekkaakin hanakammin :-D
Mitä tästä opimme? En tiedä, mutta itse ainakin osaan nyt taas katsoa useampaan eri paikkaan kuin aikaisemmin 8)

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

taidat tarkoittaa sitä paksua putkea joka menee ilmamääränmittarilta imusarjaan..juu kyllähän se boxi sekoaa täysin kun mittarin ohi vuotaa ilmaa melko reilusti...hyvä että ongelma selvisi noinkin helpolla...
:)

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Anteeksi mut ei voi kun nauraa :lol:

pee
Viestit: 447
Liittynyt: 01 Huhti 2003, 00:56
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja pee »

Noo, sattuuhan noita... Cromassa pääsi käymään juuri kuvatulla tavalla. Bonuksena tässä oli vielä se, että poikittaisasenteinen kone heilui sopivasti niin, että kovasti kiihdyttäessä putki irtosi mittarista, mutta normaalisti ajellessa ja paikallaan käydessä ei ollut ongelmia. Onneksi putki päätti irrota kokonaan juuri ennen asentajan pään hajoamista, joten vikakin löytyi lopulta helposti.

Vastaa Viestiin