75 Jyväskylän teltassa
Valvoja: Moderators
75 Jyväskylän teltassa
Tunteeko kukaan myytävänä olevaa autoa rek. no IEN-275?
Mittarilukema ois vaan aika alhainen 146 000 km
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?vid=IEN275
Harmi kun sinne on niin paljon matkaa...
Mittarilukema ois vaan aika alhainen 146 000 km
http://www.delta-auto.fi/vinfo.asp?vid=IEN275
Harmi kun sinne on niin paljon matkaa...
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
tässäpä olisi pari yksityisellä myynnissä olevaa 75TSää:
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2648
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=96089
http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2648
http://www.nettiauto.com/viewCar.php?id_car=96089
Viimeksi muokannut 90, 04 Kesä 2004, 04:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oman 8kk kokemukseni mukaan 75:n kulut ympärivuotisessa käytössä ovat itse tehden aikalailla samaa luokkaa kuin muissakin samanikäisissä autoissa joihin ostaa alkuperäisvaraosiaMarcus kirjoitti:Ostaisin 75 teeässän heti, jos vain löytyisi sen kuntoinen et kehtaisi anopillekin näyttää. Taitavat olla ehtyvä luonnonvara nykyään. Kesäkiesinä tuollaisen kulut saataisivat pysyä vielä kohtuullisena. Vai miten on?
Nyt saa sitten mainostaa omaansa...
- 155156
- Viestit: 1763
- Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
75
Kävin viime perjantaina Jyväskylän Delta-autossa. Siellä oli yksi metallinharmaa 75 (rekisterinumeroa en muista). Auton kunto päältäpäin katsottuna oli yksinkertaisesti huono, mm. nokkapelti oli pahasti rutussa. En tiedä oliko kyseessä myynnissä oleva auto vai oliko se tulossa korjattavaksi. Heikko yksilö oli se.
-
- Viestit: 2453
- Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
On se sama peli. Kävin katsomassa ko. autoa ja ajamassa. Konepelti oli tosin uusittu. Kuulemma tilattu Italiasta. Auto on -88 2.0TS, 146tkm, yhdellä ollut, pyynti 2800€. Mukaan se olisi lähtenyt myyjän tarjouksesta 2200€. Päällepäin ruostetta ei ollut missään ja muutenkin korin kunto oli ainakin minusta yllättävän siisti. Ainoat kunnon puutteet oli kamalasti luistava kytkin (siis sillä ei voinu edes juuri ajaa), lupasivat hoitaa kuntoon, huono rengastus, akku tyhjä (viekö joku virtaa?) ja kone vuoti imupuolelta hieman öljyä sekä ilmastointiteipillä korjattu kuskin oven verhoilu sekä leima ummessa (kats4/03). Mutta pintapellit oli ok.
Abarth 500 Esseesse
Tuli eilen ohimennessä poikettua Jyväskylän Telttassa. Harmaa 75 TS on siellä pihassa edelleen. Siinä se käydä lotkotti tyhjäkäynnillä aidan vieressä takapihalla ylhäisessä yksinäisyydessä. Kiertelin ja tutkiskelin siinä vähän aikaa ja vilkaisin sitten sisällekin, ihmettelin vähän kun lämpömittari oli jo 95 päällä eikä mitään merkkiä että flekti yrittäisi lähteä pyörimään, omassani lähtee mittarin mukaan siinä 90 asteen päällä heti.
Poikkesin myymälään sisälle sen verran että mainitsin asiasta paikalla olevalle myyjälle. Myyjä tokaisi että kyllä meidän pojat varmaan tietää. No, lyhyt kierros myymälässä ja takaisin takapihalle. TS kävi edelleen tyhjäkäyntiä ypöyksinään, lämpömittari oli tapissa - 120 - ja varoitusvalo paloi punaisena. Höyryä lykkäsi konepellin raosta siitä paisuntasäiliön tietämiltä. Takaisin myymälään jossa mainitsin toiselle myyjälle että takapihalla näköjään yritetään kaikin keinoin rikkoa vanhaa seiskavitosta. Myyjä mutisi jotain että kai se täytyis sammuttaa...
Sen jälkeen asialle ei tapahtunutkaan mitään, pakko oli pois lähteä, teki niin häijyä.
Eli varoituksen sana jos joku tätä yksilöä kaavailee, lienee ainakin kansipahvin vaihto edessä, en tiedä mitä muuta. Samoista paikoista tuo näyttää mätänemään lähtevän kuin omanikin eli takalamppujen alta, eli kyllä siinä ruostetta on pinnassa, toki hyvin pientä. Sisusta on sen verran rähjäinen että panee miettimään pitääkö nuo ajokilometrit paikkansa, mutta kaikinpuolin alkuperäiskuntoiseltahan tuo vaikutti. Hienoa olisi jos tuo yksilö pääsisi hyvään kotiin, tuolla Suistomaan autossa sen käsittely vaikuttaa raa'anpuoleiselta...
Poikkesin myymälään sisälle sen verran että mainitsin asiasta paikalla olevalle myyjälle. Myyjä tokaisi että kyllä meidän pojat varmaan tietää. No, lyhyt kierros myymälässä ja takaisin takapihalle. TS kävi edelleen tyhjäkäyntiä ypöyksinään, lämpömittari oli tapissa - 120 - ja varoitusvalo paloi punaisena. Höyryä lykkäsi konepellin raosta siitä paisuntasäiliön tietämiltä. Takaisin myymälään jossa mainitsin toiselle myyjälle että takapihalla näköjään yritetään kaikin keinoin rikkoa vanhaa seiskavitosta. Myyjä mutisi jotain että kai se täytyis sammuttaa...
Sen jälkeen asialle ei tapahtunutkaan mitään, pakko oli pois lähteä, teki niin häijyä.
Eli varoituksen sana jos joku tätä yksilöä kaavailee, lienee ainakin kansipahvin vaihto edessä, en tiedä mitä muuta. Samoista paikoista tuo näyttää mätänemään lähtevän kuin omanikin eli takalamppujen alta, eli kyllä siinä ruostetta on pinnassa, toki hyvin pientä. Sisusta on sen verran rähjäinen että panee miettimään pitääkö nuo ajokilometrit paikkansa, mutta kaikinpuolin alkuperäiskuntoiseltahan tuo vaikutti. Hienoa olisi jos tuo yksilö pääsisi hyvään kotiin, tuolla Suistomaan autossa sen käsittely vaikuttaa raa'anpuoleiselta...
Carpe diem, aja vanhalla Alfalla!