Onni onnettomuudessa juhannusreissulla.

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Onni onnettomuudessa juhannusreissulla.

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Aikansa elännyt takaiskarinlautanen sano työsopimuksen irti ja anto renkaalle kyytiä koska lautanen meni jousesta läpi.
Onnea oli se että oli tietyömaa ja vauhtia vain 50/kmt ja sai heti tiensivuun levikkeelle.
Vannekaan ei tuhoutunut.
Tuo kun olisi kajahtanut motarilla 120 vauhdissa niin ???

Kuva

Kuva

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

juu sadankahdenkympin vauhdissa olisi ollut melko selvä peli...hyvä munkki kävi... :)

Avatar
Cuore Sportivo
Viestit: 5754
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916

(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera)
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja Cuore Sportivo »

Olisiko yhtään suurempia kuvia tarjolla? :roll:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

ei taida pikkukuvissa yksityiskohdat erottua.... :wink:

Avatar
Seiska5mma
Viestit: 1275
Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Seiska5mma »

Hittolainen!

Nämä ripustusasiat kyllä saavat miettimään. Meikäläisellä oli edestä mm reaktiotangon säätöholkki halki siten että koko paska oli routavauriota vaille "korkattu" - tietysti sama töyssy olisi voinut vetää koko kepin läpi konehuoneen kiinnityspisteestä, joka oli ruostunut puhki, samoin kuin molemmat ylätukivarret.

Vanhemmissa autoissa 10/14-asento ratista lienee suositeltavaa motarilla, mielellään rystystet valkoisena.

Vastaa Viestiin