Uutena ilmiönä molempien puolien lämmönsäätö vaeltaa säädetystä 20 asteesta välillä jopa Hi-asentoon. Palutettua saa kun kääntää kuskinpuolen takaisin 20 asteeseen, jota pidän omana normaalina. Ja lisäksi painan mono-nappia, jolloin oikea puolikin palaa samaan. Oikeanpuoleinen säätö ei tottele kunnolla säädintä vaan nuppia käännettäessä hyppii minne vain.
Lämminta tulee kyllä sitten sen mukaan kuin näytössä on eli vaelluksen huomaa kun alkaa kuumottaa. Onko tuttua?
156 JTS ´04 lämmönsäätö vaeltaa
Valvoja: Moderators
-
- Car(s): 156 SW Selespeed ´05
Thesis JTD
ex. 147 2.0 T.S. ´08
ex. 156 JTS ´04
Pegaso Trail ´07
Quota 1100 ´99
Stelvio NTX ´12 ym.
naisen Stelvio ´08 - Paikkakunta: Kajaani
-
- Car(s): Alfa Romeo Stelvio vm.2017
Alfa Romeo Spider 2.0 TS vm.1997
Re: 156 JTS ´04 lämmönsäätö vaeltaa
Sama ongelma myös minun autossa. Välillä nostaa oikean puolen lämmön esim. 20 asteesta 28 asteeseen, koskematta mihinkään. Toisinaan oikeanpuolen säädin ei toimi, ei tapahdu kumpaankaan suuntaan mitään. Joskus taas jos meinaa laskea oikean puolen lämpötilaa, niin lämpötila nousee vaikka kääntää nuppia vasemmalle.
Minullakin "mono"-käytössä ja laite ottaa sen välillä itse pois ja sen jälkeen alkaa säätämään oikeaa puolta
Englanninkieliseltä palstalta luin että vika olisi kylmäjuotoksissa, mutta voiko olla muutakin vikaa? Pystyykö esim. sisäilma-antureita tutkimaan Fiatecuscannilla?
Ja montako anturia järjestelmässä on? Ainakin kaksi sisäilma-anturia ja ulkoanturi, mutta eikö tähän kuulu myös jokin aurinkoanturi tms.?
Minullakin "mono"-käytössä ja laite ottaa sen välillä itse pois ja sen jälkeen alkaa säätämään oikeaa puolta

Englanninkieliseltä palstalta luin että vika olisi kylmäjuotoksissa, mutta voiko olla muutakin vikaa? Pystyykö esim. sisäilma-antureita tutkimaan Fiatecuscannilla?
Ja montako anturia järjestelmässä on? Ainakin kaksi sisäilma-anturia ja ulkoanturi, mutta eikö tähän kuulu myös jokin aurinkoanturi tms.?