Kokemuksia hyvästä ja kohtuuhintaisesta huollosta Karjaan ja Lohjan suunnalla? Käytin auton kesällä raidetangon sisäpään vaihdossa Lohjan PP-autossa jossa palvelu oli hyvää mutta jäi vähän sivumaku siitä että yrittivät vaihdattaa koko hammastangon vaikka raidetangon sisäpäät riittivät. nyt koko homma maksoi osineen (itse tilattuna) piirun yli 300, kun heidän mukaansa alustavasti olisi maksanut liki 2000..
Nyt olisi tuohon 147 1,9 jtd mjetiin 60tkm huollon aika. Mitä on palstalaisilla ko huolto kustantanut?
Hyvä huolto Karjaa-lohja suunnalla?
Valvoja: Moderators
Re: Hyvä huolto Karjaa-lohja suunnalla?
vastaan omaan kysymykseeni.. huolto löytyi oulusta kun tuli käyntiä sinne päin. Sain päivän varoitusajalla huoltoajan Wetterille. 60tkm huolto, dieselvuodon korjaus (letkunpätkä ja liitin) sekä koneen kilinän tutkiminen, ja ajoittain ilmenevän kovan jarrurpolkimen sekä vedon puutteen tutkiminen 580€.
kilinää eivät huollossa kuulleet vaikka itse kuulen selvästi. jarru- ja tehottomuus jäi ratkaisematta. itse veikkasin alipainevuotoa ja koneen takaa kuuluukin joku suhina mutta mitään vuotavaa alipaineletkua ei ole paikannettu. Tehottomuus - joka ilmenee ihan satunnaisesti ja lyhyen aikaa - voi toki johtua egr-venttiilistä jonka aion putsata. Se että jarrupoljin menee ajoittain kovaksi ja sitten on taas ihan normaali on hiukan mysteeri. Olisiko ollut vanhan jarrunesteen aiheuttamaa - jäänähtäväksi jatkuuko vika nyt uusilla nesteillä.
kilinää eivät huollossa kuulleet vaikka itse kuulen selvästi. jarru- ja tehottomuus jäi ratkaisematta. itse veikkasin alipainevuotoa ja koneen takaa kuuluukin joku suhina mutta mitään vuotavaa alipaineletkua ei ole paikannettu. Tehottomuus - joka ilmenee ihan satunnaisesti ja lyhyen aikaa - voi toki johtua egr-venttiilistä jonka aion putsata. Se että jarrupoljin menee ajoittain kovaksi ja sitten on taas ihan normaali on hiukan mysteeri. Olisiko ollut vanhan jarrunesteen aiheuttamaa - jäänähtäväksi jatkuuko vika nyt uusilla nesteillä.
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Karjaa-Lohja akselilla ei ole juuri Italialaisia autoja myyviä liikkeitä tainnut olla? Liekö siellä siis Italo-korjaamoakaan. Delta taisi perustaa Tammisaareen toimipisteen muutama vuosi sitten, mutta sielläkään ei tainnut olla Alfaa (kuten Lohjassa), oliko edes Fiatia? Joku paikallinen osannee varmasti kertoa historiaa tarkemmin.
PP-auto kyllä huoltaa Alfoja Lohjalla, ajattelin vaan että olisko tämän suunnan Alfisteilla tiedossa ehkä jotain pientä riippumatonta korjaamoa jolla on kokemusta merkistä ja hoitaa hommansa luotettavasti