Kuusnepan herättely käyntiin alkaa viikonloppuna palaneen virtalukon ja puolan välisen johdon uusimisella. Virtalukkokin taitaa mennä uusiksi, sillä auto yrittää startata heti kun kytkee akun kiinni, vaikka virtalukko on 0-asennossa.
Ilman kytkentäkaaviota olo on kuitenkin aika orpo, joten sellaista kaipaisin kovasti. Kannattaako edes yrittää kysellä maahantuojalta? Jostain muualta?
Kaikki vinkit ovat enemmän kuin tervetulleita, polte päästä auton kimppuun on hirveä!
164 V6 3.0 12V sytytysjärjestelmän kytkentäkaavio
Valvoja: Moderators
Jätin josus onnistuneesti kinneristä moottorin ja rungon välisen paksun maakaapelin pois kytkimen vaihdon yhteydessä ja kun starttasin pakkasesta kotteroa käyntiin, suli kytkinvaijeri koska yritti maadoittaa startin kaikki amppeerit sitä kautta Ensin ajattelin että joku tollanen vois rikkoa myös johtosarjan mutta hitsarikin on ihan looginen selitys
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Siankarlo, kaipasit siis varmaankin virtalukon kytkentäkaaviota? Kas tässä. Siinä ei näy koko virransyöttöhässäkkä, en saanut sitä kaapattua yhteen kuvaan. Mutta kyllä tuostakin ne lukon kytkennät näkee.
- Epäkelpokeräilijä -