Ruiskun suuttimet vs. tekniikka murheet
Valvoja: Moderators
- Kirkinen
- Viestit: 1026
- Liittynyt: 08 Heinä 2003, 18:08
- Paikkakunta: Ruotsinpyhtää/Loviisa/Keilaniemi
Ruiskun suuttimet vs. tekniikka murheet
Moi! Oletteko törmänneet, että ruiskun suuttimet vuotaisivat auton seistessä... Soitin Milanoon ja kyselin, mistä käynnistysvaikeudet voisivat johtua... Arveli, että vuoto on moottorin päässä eikä pumpussa, koska auto toimii ajossa normaalisti...
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Juu, on törmätty, mutta tuskin noin uudessa autossa kuin 147:ssa.
Jos suuttimet vuotavat niin paljon että auto esim. päivän seistyään käynnistyy huonosti, pannun pitäisi käyntiin räjähtäessään tuprauttaa kohtuullinen musta savupilvi. Jos savutusta ei näy, veikkaan vian olevan muualla.
Auto voi kyllä toimia ajossa ihan OK vaikka takaiskuventtiilissä olisi vikaa, tuuppaahan bensapumppu koko ajan uutta tavaraa kiertoon. Bensa ei pääse pyrkimään takaisin vaikka venttiili ei toimisikaan.
Jos suuttimet vuotavat niin paljon että auto esim. päivän seistyään käynnistyy huonosti, pannun pitäisi käyntiin räjähtäessään tuprauttaa kohtuullinen musta savupilvi. Jos savutusta ei näy, veikkaan vian olevan muualla.
Auto voi kyllä toimia ajossa ihan OK vaikka takaiskuventtiilissä olisi vikaa, tuuppaahan bensapumppu koko ajan uutta tavaraa kiertoon. Bensa ei pääse pyrkimään takaisin vaikka venttiili ei toimisikaan.
- Epäkelpokeräilijä -