Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Valvoja: Moderators
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Kellään tietoa missä voisi olla valojen releytys, koska ja kun käännän virrat päälle niin parkit palaa..
-
- Viestit: 1736
- Liittynyt: 19 Heinä 2009, 20:03
- Car(s): 156 2,4 JTD arkiajossa talvella
156 2,5 V6 kesällä
matkalla paaliin 156 V6 - Paikkakunta: Orimattila
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
omassa ainakin on releitä sen ratin vasemmalla puolella olevan kolikkolokeron takana. joku niistä napsui kun laitto valot päälle (ehkä? )SilBazze kirjoitti:Kellään tietoa missä voisi olla valojen releytys, koska ja kun käännän virrat päälle niin parkit palaa..
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Osassa on maahantuojan tekemä ajovaloautomatiikka. Keskikonsolin etuosassa. Musta "muovipussi". Sinne otetaan ohjaus sulakerasian takaa jossa rosvoliittimet tahtovat kräkätä. Tai sitten pussin sisällä olevat releet.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Yritän tässä katsoa lähiaikoina.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Mistähän tohon 2.0tc koneesee sais noit kaasarin ja kannen välii tulevii laippoi
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
http://www.ebspares.co.uk/alfa75/engine4cyl.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.classicalfa.com/categories/1 ... r-Filters/" onclick="window.open(this.href);return false;
Oiskos jommassakummassa oikeenlaisia?
http://www.classicalfa.com/categories/1 ... r-Filters/" onclick="window.open(this.href);return false;
Oiskos jommassakummassa oikeenlaisia?
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Joskus olen saanut Dunlopin tekemät kumilaipat myös Mopo-Sportista Vantaalta. Nyt ei niiden nettisivulla näy mutta kannattanee kuitenkin kysellä puhelimitse.
TPP
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Kummastakohan paikast nois kaasarin laipat tulis nopeemmin tuol vlassic alfast vai ebssparesist?
- Hepa
- Viestit: 3197
- Liittynyt: 28 Heinä 2003, 06:10
- Car(s): Giulia Super -69
Outlander PHEV -14 - Paikkakunta: Tampere
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Classic-Alfasta tulee luultavasti n. viikossa. Joskus tullut 4 päivässäkin. EB sparesista ei ole kokemuksia.
Oo==\\*//==oO
----|--OI-582--|----
----|--OI-582--|----
-
- Viestit: 491
- Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Ootko kysynyt Heikalta, ja Muukkoselta.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
laipat on jo tulos.. minkähän auton jousil tost 75:sest sais tot perää tiputettuu? kun http://kuvablogi.com/nayta/3337905/" onclick="window.open(this.href);return false; toi on hiukan liian korkee..
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
oman 75 perän tiputin ihan 75 saatavilla olevilla cobran - 40mm jousilla.
http://www.minunauto.com/auto/26901
http://www.minunauto.com/auto/26901
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
mistäs hommasit noi jouset?
- MiNkO^^
- Viestit: 869
- Liittynyt: 06 Huhti 2006, 13:03
- Car(s): Projekti: 1.6 Alfa Romeo 75
käyttöauto: Saksalainen
Ex: Alfa Romeo 147 - Paikkakunta: Päijät-Häme
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
http://www.modificars.fi/tuotteet/cobra ... 795&page=4 Esim tuolta.Kannattaa myös kysyä paikkakunnan varaosaliikkeestä,jos vaikka sattuisivat myymään.
Mitä sinä teet?Katselen Kuutamoa.Sano sille Kuutamolle että ottaa Alfansa alle ja ajaa tiehensä.
- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Äkkiseltään hinta kuulostaa kovalta. Muistelisin, että edellisen seiskafemman jouset maksoivat karvan päälle satkun. Olisiko olleet Weitecit.
- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Onko motonetissä listoilla oleva seiskafemman lämmityslaitteen puhallin laadultaan ja sovitukseltaan sellaista tasoa, että se on järkevä ostos?
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Ei ole. Toinen siipi on ihan väärässä kohtaa. Sitten kun sen väkivälloin takoi oikealle kohdalle, niin akseliin tuli pitkittäisklappia sen verran että kurvissa otti lavat puhaltimen koteloon kiinni.OL kirjoitti:Onko motonetissä listoilla oleva seiskafemman lämmityslaitteen puhallin laadultaan ja sovitukseltaan sellaista tasoa, että se on järkevä ostos?
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
-
- Viestit: 491
- Liittynyt: 24 Syys 2007, 16:52
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Minä ostin omaan 75:seen autosähkötarvikeliikkeestä BMW:hen käyvän lämppärin puhaltimen oli kahta mallia 5mm ankkuriakselilla, ja 6mm. Ostin jälkimmäisen. Ota se vanha mukaan malliksi, niin löytyy oikea. Eikä maksanut muistaakseni kun jotain alta 50 e. Tästä on kyllä aikaa viitisen vuotta. Alfan oma puhallin on Boschin tekele niin myös BMW:n.
-
- Viestit: 844
- Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
- Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
- Paikkakunta: Hollola
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Jep, sitä ei todellakaan kannata ostaa.Tiige kirjoitti:Ei ole. Toinen siipi on ihan väärässä kohtaa. Sitten kun sen väkivälloin takoi oikealle kohdalle, niin akseliin tuli pitkittäisklappia sen verran että kurvissa otti lavat puhaltimen koteloon kiinni.OL kirjoitti:Onko motonetissä listoilla oleva seiskafemman lämmityslaitteen puhallin laadultaan ja sovitukseltaan sellaista tasoa, että se on järkevä ostos?
Jos joku löytää vastaavan mallin niin saa laittaa osanumeroa tänne
- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Olipas hyvä, että tuli kysyttyä. En sitten sorru tuohon motonetin lämppäriin. Ja komppaan legzaa, esim. tuon peeänveen Boschilaisen osanumero olisi kova sana.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
http://www.realoem.com/bmw/select.do" onclick="window.open(this.href);return false;
Jos vanhempi raato, niin pitää valita "Archive"
Jos vanhempi raato, niin pitää valita "Archive"
VMP
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Onkohan kukaa koittannu tehä noit tc koneen kaasarim tulikumei metallist ja jos on ni onkohan ne toilinu mitenkää?
- Dio Natale
- Viestit: 833
- Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
- Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
- Paikkakunta: Hackensack NJ
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Alumiinista tuli tehtyä kumien tilalle ja vaihdettua 45 ortot toimi aivan normisti eli viritys toimi.
molex to sata, lose all your data.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
eli vois olettaa että toimiii jos tekee ihan mustast raudastaki?
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Itse kuullut taas päinvastaisia kokemuksia. Bensa pääsisi hölskymään niin paljon kohokammioissa, että aiheuttaisi ongelmia.
Mulla saattaa olla käytetyt, mutta ehjät kumit varastossa. Laita PM jos kiinnostaa. Hinta halpa, tai vaihto johonkin 75 osaan.
Mulla saattaa olla käytetyt, mutta ehjät kumit varastossa. Laita PM jos kiinnostaa. Hinta halpa, tai vaihto johonkin 75 osaan.
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- Dio Natale
- Viestit: 833
- Liittynyt: 15 Syys 2008, 20:06
- Car(s): 166 busso ex sitä ja tota ja tätä vuodesta 82
- Paikkakunta: Hackensack NJ
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Jaa-a en tiedä muista mutta täällä toimi aivan normaalisti ja ei ollut ongelmia ja kuulemma ovat vieläkin kiinni ja toimivat..muista en tiedä.
molex to sata, lose all your data.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Miten noi ilmanohjaimet on kiinni nois etusivu ikkunois?
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Enpä oo tarkemmin tutkinut juuri Alfan tuulenohjaimia, mutta yleensä ovat vaan painettu siihen ikkunan tiivisteen koloon. Ei pitäisi olla massoja tms. välissä.nisa kirjoitti:Miten noi ilmanohjaimet on kiinni nois etusivu ikkunois?
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Joko se keskimmäinen on rikki? Se on viime kesänä vaihdettu.nisa kirjoitti:Mistähän tohon 2.0tc koneesee sais noit kaasarin ja kannen välii tulevii laippoi
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
se keskimmäinen oli aivan mennyttä kaluu
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Käyntihäiriöt voivat pilata kumin nopeasti. Kaverin autossa oli häiriö joka poksutteli kaasuttimessa, uusi kumi meni todella nopeasti.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
juu sen takii tossaki se keskimmäin oli aivan paskaan se väli tippu yks pytty pelist pois ja poksu kaasareis melko nätist. Silläki oli varmaan jotain osuutta ku oli ollu ne power filtterit kiinni eikä oo ollu se kaasarien tukirauta käytös ni kaikki rasitus on tullu noille kumeille.
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Varmaan juurikin tämän takia. Eivät tosiaan ole suunniteltu kantamaan kaasareiden painoa. Poksuminenhan johtuu yleensä seoksen laihalle menemisestä. Mitä taas rikkinäiset kumit aiheuttaa, eli enemmin seuraus kun syy.nisa kirjoitti:Silläki oli varmaan jotain osuutta ku oli ollu ne power filtterit kiinni eikä oo ollu se kaasarien tukirauta käytös ni kaikki rasitus on tullu noille kumeille.
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
se tukirautahan ei ole siellä ihan turhan takia...
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Korjataan vähän: Tukirauta oli käytössä imutorvien ja filtterien kanssa niin kauan kuin filtterit siinä olivat. Filtterien irroittamisen jälkeen oli käynnissä ilman tukirautaa ainoastaan sen trailerille noston yhteydessä.nisa kirjoitti:Silläki oli varmaan jotain osuutta ku oli ollu ne power filtterit kiinni eikä oo ollu se kaasarien tukirauta käytös ni kaikki rasitus on tullu noille kumeille.
Toki on mahdollista, että on siinä rytäkässä hajonnut (tai seisonnan aikana).
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
En nyt oikein tupannut haulla löytämään, enkä viitsi uutta aihetta avata. 164:sta siis kysymys. Onko mittarivalot millä kannalla? Ykköskopassa oli ainakin niitä perus lasikantasia, mitenkäs faceliftin kanssa? Kuinka mittaristo irtoaa? Perus ratti irti - valonsäätönupikat irti - pultit irti ja tsädäm? Mittariston takana lienee kuitenkin samanlainen systeemi kuin prefl:ssä vai olisiko palttiarallaa sama mittaristo..
- Eero
- Viestit: 2584
- Liittynyt: 02 Elo 2010, 20:45
- Car(s): 75 Turbo America -88
156 SW 2,4 JTD -00 - Paikkakunta: Janakkala
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
^Vois ihan hyvin perustaa topicin "tyhmiä kysymyksiä 164:sta" koska niitä varmasti riittää monella, kuten minulla. Joten rohkeesti oma topicci pystyyn, on niitä turhemmistakin aiheista perustettu.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 20 Joulu 2011, 21:46
- Paikkakunta: Pori
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Oman 75 historiasta ei ole oikeastaan mitään tietoa. On kuulemma konetta vaihdettu jne. Nyt joku viisas kertoo, mikä kone kuvassa esiintyy?
-
- Viestit: 2369
- Liittynyt: 19 Loka 2004, 20:20
- Car(s): Audi A4 2.0 Tfsi Quattro -07. BMW 323 -84 2.7Taco projekti. Prkl. Ex. Mm. Alfa 75 turbo -90, 164 3.0 V6 -90, Lancia Delta HF Hpe turbo -96.
- Paikkakunta: Lahti
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Sun mylly on todennäköisesti ainakin lähes sama mitä autokin. Sen koneen edessä olevan alumiinipalkin takana on 1.6 tai 2.0 merkintä (1.8 myös mahdollinen mutta epätodennäköinen) ja valmistusvuosi.
Puhaltimessa On Woima Erityisen Railakas!! POWER
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Noissa pitäisi tosiaan olla moottorin koon ilmaiseva valumerkki eli tod näk 2.0 tai 1.6 sekä kannen etuosassa(jää tuon tehostimen pumpun kannakkeen taakse) ,että lohkossa vauhtipyörän yläpuolella vasten tulipeltiä. Jälkimmäinen näkyy peilin avulla katsomalla.
Ellei em merkkejä löydy niin varma tapa on mitata lohkon korkeus, mitta vesipumpun päältä lohkon yläpintaan on 1.6ssa hiukan alle 25mm ja 2.0ssa luokkaa 35mm
Onko moottori L-jetronic vai Motronic?
Ellei em merkkejä löydy niin varma tapa on mitata lohkon korkeus, mitta vesipumpun päältä lohkon yläpintaan on 1.6ssa hiukan alle 25mm ja 2.0ssa luokkaa 35mm
Onko moottori L-jetronic vai Motronic?
Giulia Super -69
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Lisäilmaluistin mallin perusteella taitaisi olla L-Jet. Olisiko pata kotoisin 90:stä?
- Epäkelpokeräilijä -
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Niinpä muuten onkin, 1.6 ruiskut taisi kaikki olla Motroniceja, joten tämä lienee sitten 2.0 ja 90 on varsin todennäköinen luovuttaja.
Giulia Super -69
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
^^^^^
Näköjään ollut huoleton vinkunkäyttäjä, kun on lipsahtanut tuohon kohtaan juuri valujäljen kohdalle sipaisu.
Mutta vesipumpun ja kannen väli on n.35mm.
Motronic löytyi hanttarin jalkatilasta.
Ensimmäiseksi tuo konehuoneen poikki menevä kumiputki tarvitsisi löytää mallia "ehjä".
Näköjään ollut huoleton vinkunkäyttäjä, kun on lipsahtanut tuohon kohtaan juuri valujäljen kohdalle sipaisu.
Mutta vesipumpun ja kannen väli on n.35mm.
Motronic löytyi hanttarin jalkatilasta.
Ensimmäiseksi tuo konehuoneen poikki menevä kumiputki tarvitsisi löytää mallia "ehjä".
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Jos metallin vihreä ja musta konepelti. Vm-90 niin tod.näk työkaverin entinen. Siihen laitettu Alfa 90:sen kone.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Juurikin samanlainen oli itsellä vuosina 05-06, tosin -91 rekisteröity. 2.0 kone motronicilla. Tosin ehkei sittenkään sama koska muistaakseni kiillottelin venakopan ja maalasin alfa romeo tekstin punaiseksiAlfistipohjoosesta kirjoitti:Jos metallin vihreä ja musta konepelti. Vm-90 niin tod.näk työkaverin entinen. Siihen laitettu Alfa 90:sen kone.
Joona Karimaa
____________
____________
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Ysikymppisen mylly tuossa tosiaan on, alunperin oli 1.6.
^ Kyseinen seiskavitonen oli mulla jo '05-'06, eli ei ole sama. Auto on ollut myös nimim. HOTA:lla, jolla oli muistaakseni tarkoitus tehdä siitä turbo-projekti. HOTAlta 75 löysi tiensä Laitilaan, josta sittemmin minulle. Auto oli omistuksessani vielä viime keväänä, mutta viimeksi ajoin sillä joskus '07.
^ Kyseinen seiskavitonen oli mulla jo '05-'06, eli ei ole sama. Auto on ollut myös nimim. HOTA:lla, jolla oli muistaakseni tarkoitus tehdä siitä turbo-projekti. HOTAlta 75 löysi tiensä Laitilaan, josta sittemmin minulle. Auto oli omistuksessani vielä viime keväänä, mutta viimeksi ajoin sillä joskus '07.
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Konehomma siis jotenkin selvisi.
Ja kysymykset jatkuvat.
Takajarrut irti, ja olleet viikon likoomassa astiassa.
Olivat männät hieman saaneet ruostetta, mutta taisivat olla muuten toimivassa kunnossa.
Lähteekö nuo männät ulos pyörittämällä, samalla tapaa kuin esim. croma/thema?
Eli käsijarrusysteemissä on hassu mekanismikierrehässäkkä.
Satuloissa on myös säätöruuvit, joista ei tunnu tapahtuvan niin yhtään mitään.
Ja kysymykset jatkuvat.
Takajarrut irti, ja olleet viikon likoomassa astiassa.
Olivat männät hieman saaneet ruostetta, mutta taisivat olla muuten toimivassa kunnossa.
Lähteekö nuo männät ulos pyörittämällä, samalla tapaa kuin esim. croma/thema?
Eli käsijarrusysteemissä on hassu mekanismikierrehässäkkä.
Satuloissa on myös säätöruuvit, joista ei tunnu tapahtuvan niin yhtään mitään.
- Tiige
- Viestit: 2305
- Liittynyt: 07 Tammi 2005, 10:50
- Car(s): GT 3.2 Q2
GTV TB
Stelvio 2.2 Q4 (vaimon) - Paikkakunta: Turenki
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Ei lähde männät pyörittämällä. Niistä säätöruuveista niiden kuuluisi liikkua. Jotain rikki jos ei liiku.
Jos tiivisteitä vaihtelet, niin vaihda myös säätöruuvien ja käsijarrun o-renkaat. Alkavat vuotamaan helposti kun säätöihin koskee. Käsijarru vaikuttaa pelkästään sisempiin mäntiin.
Jos tiivisteitä vaihtelet, niin vaihda myös säätöruuvien ja käsijarrun o-renkaat. Alkavat vuotamaan helposti kun säätöihin koskee. Käsijarru vaikuttaa pelkästään sisempiin mäntiin.
ex. 159 V6, 156 V6, Spider V6, 164 Q4, 156 V6, 75 TS, 75 TC, 164 TS, Alfetta
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Ahaa.
Pitääpä siis koittaa pyöritellä noista säätökiekuloista sitten ne auki.
Onkos tuossa kovinkin tiheä kierre, eli kauanko niitä pitää(isi) pyöritellä?
Tämä kysymys siis ennenkuin olen vielä väännellyt niitä rikki.
Samalla pitääpä katsoa, mitä kaikkia tuolla aten korjaussarjassa on mukana.
Eipäs ollut kuin pölysuojat, ja mäntien tiivisteet +sokat + pölysuojien kiinnitys rinkulat.
No katsotaan saadaanko nuo auki ensin...
Pitääpä siis koittaa pyöritellä noista säätökiekuloista sitten ne auki.
Onkos tuossa kovinkin tiheä kierre, eli kauanko niitä pitää(isi) pyöritellä?
Tämä kysymys siis ennenkuin olen vielä väännellyt niitä rikki.
Samalla pitääpä katsoa, mitä kaikkia tuolla aten korjaussarjassa on mukana.
Eipäs ollut kuin pölysuojat, ja mäntien tiivisteet +sokat + pölysuojien kiinnitys rinkulat.
No katsotaan saadaanko nuo auki ensin...
- OL
- Viestit: 848
- Liittynyt: 31 Tammi 2005, 20:31
- Car(s): 166 V6, 75 TS, X1/9, (ex 75 2.0TC)
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Tyhmiä kysymyksiä 75:sta
Onko jotain kikkoja, jolla saisi huurteenpoistoa tehostettua? Lämppärin esiin kaivaminen ja lehtien poistaminen sieltä tulee kysymykseen vasta keväämmällä, mutta jotain mitä voisi tehdä jo sitä ennen. Heti jos on kyytiläisiä, niin rupeaa menemään sivulasit huuruun. Itsekseen ajellessa ei ongelmia. Vai ovatko nuo kyytiläiset sitten niin tuskanhikisiä