Sanovat että "seuraa sisätilapistokkeen johtoa", muttakun ei mulla sellaista ole asennettu..
Olis kiva tietää mistä muut ovat tunkeneet akulta virtajohdon sisätiloihin ..?
alfreedo kirjoitti:Sanovat että "seuraa sisätilapistokkeen johtoa", muttakun ei mulla sellaista ole asennettu..
Olis kiva tietää mistä muut ovat tunkeneet akulta virtajohdon sisätiloihin ..?
Repsikan puolelta , vähän repii "fyllejä" pois ja peltiin reikä,itse tein 10mm terällä (21m2 johto) ...
Reijästä näki suoraan laturin varaosanumeron (v6) .
Sisätilanpistokkeen johdon läpivientipaikka löytyy, kun vaihdat raitisilmasuodatinta. Toinen reikä taitaa löytyä suunnilleen kaasupolkimen yläpuolelta.
Xehpuk kirjoitti:Sisätilanpistokkeen johdon läpivientipaikka löytyy, kun vaihdat raitisilmasuodatinta. Toinen reikä taitaa löytyä suunnilleen kaasupolkimen yläpuolelta.
Eli tuulilasin oikean alakulman, raitisilmansuodattimen liepeillä , löytyy helposti kun irrottaa oikean puolen pyyhkijän mustan muovin, selkeä läpivienti paikka ja vedät sitten hanskalokeron takaa. itse irrotin sisäpuolelta hanskalokeron kun on niin perkuleen ahdasta. ei kannata porailla mtn ylimääräisiä reikiä.
OT: Mulla roikkuu jossain siellä 3.5mm plugi ja 1m johto katoaa syvyyksiin sinne mistä voisin kuvitella sisätilalämppärin viennin kulkevan jos sellainen olisi. Mikähän sen funktio on?
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen