Nopeusmittarin "pulssipiuha"
Valvoja: Moderators
Nopeusmittarin "pulssipiuha"
Onkohan 156:ssa jo valmiiksi asennettu "pulssipiuha" nopeusmittarilta radion johtoihin? Ja jos ei, niin mistähän sellaisen saisi helpoiten itse asennettua? VDO:n soittimissa kun on kaikenlaista ylimääräistä toimintoa... 

Juuri tuota toimintoa tarkoitin ja lisäksi siinä on jonkinlainen "köyhän miehen" ajotietokone mukana.Maclane kirjoitti:Tarkoitat ilmeisesti toimintoa, joka säätää äänenvoimakkuutta ajonopeuden mukaan? .

Silpominen ei varmastikaan ole järkevää, mutta ajattelinkin josko sen saisi haaroitettua jostakin liitoskohdasta näppärästi ja vaivattomasti.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Saahan sen varmaan nopeusmittarin johdostakin, mutta toinen juttu on onko johtosarjojen silpominen järkevää.
- rim
- Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Mulla oli ensimmäisen JTS:n ohjeissa maininta että volumen saisi toimimaan nopeuden mukaan, mutta kuitenkaan sitä ei mun radion valikoista löytynyt. Oletin että radiota olisi kahdella eri mallilla ja Suomeen tietysti se halvempi malli ? Tiedä sitten ?Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Onko optio-Boseissa nopeuden mukaan säätyvä äänenvoimakkuus? Jos on niin eiköhän tuo pulssikin jostain löydy. Saahan sen varmaan nopeusmittarin johdostakin, mutta toinen juttu on onko johtosarjojen silpominen järkevää.