164, peruutusvalon anturi
Valvoja: Moderators
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
164, peruutusvalon anturi
Anturi on risa kuusnepasta ja nyt tarttis uutta laittaa tilalle. Motonetistä löytyy (tosin varastosaldo näyttää nolla) kahdella eri kierteellä
PERUUTUSVALON KATKAISIJA ALFA ROMEO 164
Ei automaattivaihteisiin, ellei toisin sanota!
164 --92 jos M12-kierre. . . . . . . . . . . . . . . . . . 37-6066 9.90 ???
164 --92 jos M18-kierre. . . . . . . . . . . . . . . . . . 37-6138 12.90 ???
elikkä kumpikohan noista istuu minun -89 TS:ään?
Ja toinen kysymys: onko tuo se anturi joka näkyy yläpuolelta katsottuna? On siinä laatikon päällä, muistaakseni siinä on liitin kiinni josta lähtee kaksi piuhaa.
kiitos!
PERUUTUSVALON KATKAISIJA ALFA ROMEO 164
Ei automaattivaihteisiin, ellei toisin sanota!
164 --92 jos M12-kierre. . . . . . . . . . . . . . . . . . 37-6066 9.90 ???
164 --92 jos M18-kierre. . . . . . . . . . . . . . . . . . 37-6138 12.90 ???
elikkä kumpikohan noista istuu minun -89 TS:ään?
Ja toinen kysymys: onko tuo se anturi joka näkyy yläpuolelta katsottuna? On siinä laatikon päällä, muistaakseni siinä on liitin kiinni josta lähtee kaksi piuhaa.
kiitos!
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Kävin hieman tonkimassa, tuo mötikkä jonka arvelisin olevan tuo peruutusvalon anturi, on ulkohalkasijaltaan 24mm (siis aukee 24mm lenkillä). Jos tuo on se niin tuntuu aika hassulta että siinä olisi m18 kierre. Itse arvelisin että kierre voisi olla 16mm.
Jos olisin saanut sen irti niin asiahan olisi sillä tarkistunut, mutta ei auennut vaikka olin polvilleni koneen päällä kiroilemassa.
Elikkä voisikohan tuo olla silti se anturi m18:sen kierteellä vai olisinkohan mahdollisesti sekoittanut nopeusmittarin anturin ja tämän keskenään?
Pienenä selvennyksenä tämä siis sijaitsee sen mustan muovikannen vasemmalla puolella (takaapäin katsottuna, niinkuin yleensä) ja siinä oli irroitettava liitin josta lähtee kaksi johtoa.
Jos olisin saanut sen irti niin asiahan olisi sillä tarkistunut, mutta ei auennut vaikka olin polvilleni koneen päällä kiroilemassa.
Elikkä voisikohan tuo olla silti se anturi m18:sen kierteellä vai olisinkohan mahdollisesti sekoittanut nopeusmittarin anturin ja tämän keskenään?
Pienenä selvennyksenä tämä siis sijaitsee sen mustan muovikannen vasemmalla puolella (takaapäin katsottuna, niinkuin yleensä) ja siinä oli irroitettava liitin josta lähtee kaksi johtoa.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Käyt ihan piruuttas kokeilemassa, jos jättäis pakkivalot testaamatta!Epezi kirjoitti:ei sitten katsasteta autoo
Mulla kävi tuuri viime leimalla kun muistin konttorin pihassa, että toinen pakkivalo ei toimi, eihän se ukko edes tarkastanu koko valoja, joten se ei siis pala vieläkään . Kaikkea muuta sieltä sitten löytyikin...
Edit: Pitipä vielä lisäämäni, että parempi kuitenkin ottaa varman päälle...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.