Puskuri ruvella :(

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Maxx74
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 16:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Puskuri ruvella :(

Viesti Kirjoittaja Maxx74 »

Nyt kävi sen verran ikävästi että tuli takapuskuriin pipi. Ohut kosketus betoniseinään ja naarmut kulmassa n. 20 cm2 alueella. Syyvyydet vaihtelee 0-2mm.

Kysynkin että jos joku vastaavaa kokenut tietäisi hyvän paikan (ehkä myös €-arvion) missä moisen voisi laittaa kuntoon? Todennäköisesti saisi paikattua jollain massalla ja päällemaalauksella. Pelottaa vain että monesti on tapana tällaisissa tapauksissa maalata koko puskuri eikä vain osaa siitä sävyerojen välttämiseksi.. ja silloin kustannukset nousisi turhankin paljon. Tiedä sitten löytyykö tota Alfan hopeamaalia joka nyrkkipajasta.

Ehdotuksia/kommentteja please...

PS. En ollut itse ratissa, vaan perheen toinen osapuoli, joten kustannukset kaatuu joka tapauksessa samaan talouteen :wink:
156 2.5 V6 -00

Avatar
rim
Viestit: 767
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 21:47
Car(s): Jaguar I-Pace HSE, Jaguar XKR, ex 156 2.0 TS, 156 2.0 JTS SW, 156 2.0 JTS, 159 2.4 JTD Q4, Jaguar Sportbrake 2,2 i4 Td 200 Jaguar F-Pace 2.0
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Puskuri ruvella :(

Viesti Kirjoittaja rim »

Maalikommentteja löytyy ainakin toisesta threadista

http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=3150

Maxx74
Viestit: 8
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 16:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Puskuri ruvella :(

Viesti Kirjoittaja Maxx74 »

Jep, huomasin tuon threadin, mutta se ei varsinaisesti auta kun ajattelin teettää korjauksen ammattilaisella. Naarmuuntunut alue on kuitenkin sen verran iso että parempi teettää se kunnolla kuin ruveta itse tuhertamaan :)
156 2.5 V6 -00

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Puskuri ruvella :(

Viesti Kirjoittaja Maho »

Maxx74 kirjoitti:Naarmuuntunut alue on kuitenkin sen verran iso että parempi teettää se kunnolla kuin ruveta itse tuhertamaan :)
Ja silloin ainoa oikea keino on valitettavasti maalata se koko puskuri :cry:
Ei enää Alfaa... eipä

alfdats
Viestit: 152
Liittynyt: 11 Syys 2003, 06:08
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja alfdats »

kyll' ammattitaitoinen paikkamaalari osaa maalata niin ettei kukaan normaalijäpikäinen näe paikkamaalausta.
Tuhertajat on si toinen juttu 8)

Vastaa Viestiin