Autonvaihtorumba (ahvenisto ketjusta)
Valvoja: Moderators
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Autonvaihtorumba (ahvenisto ketjusta)
menikös rollen satakuusnepa kaupaksi kun ilman autoa olet..
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Täytyy ihan erillisenä viestinä ihmetellä autojen hintoja Aloin laskemaan että jos osaisi itse purkaa niin olisi saanut paremmin autosta jos olisi myynyt erikseen uudet renkaat vanteineen, täydellisen timmin koneen, pellit jne. Ja nyt puhutaan autosta joka on juuri katsastettu ja hyvässä kunnossa kaikinpuolin. Perkele samaan hintaan myydään jotain loppuunpoljettuja pieniä riisikippoja
Tuntui aika järjettömältä myydä pois mutta minkäs teet kun kuume iskee
Tuntui aika järjettömältä myydä pois mutta minkäs teet kun kuume iskee
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Ja näistä useimmiten saadaan se mitä pyydetään, mutta mikäs siinä on pyytäessä, kun kysyntä ja tarjonta kohtaavat.Rolle kirjoitti:. Perkele samaan hintaan myydään jotain loppuunpoljettuja pieniä riisikippoja
Harvalle rivikansalaiselle kelpaa teini-ikäinen Alfa jos samalla rahalla saa samanikäisen, ehkä jopa uudemman, nissangolfcorollan
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Joo, no tällä kertaa sain mitä pyysin kun pistin nettohinnan eikä mukaan tullut soitinta tai uutta ovea huonon tilalle. Mutta silti, mitä saat kahdella tonnilla? Jonkun hikisen golffin, jossa varmasti on jotain ruostetta ja kilsoja saman verran eikä ilmastoinnista ole tietoakaan. Nojoo markkinat määrää hinnan, onneksi auto meni alfisteille ettei mennyt ihan hukkaan.Alfissimo kirjoitti:Ja näistä useimmiten saadaan se mitä pyydetään
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
helvetin hyväpeltinen yksilö, toinen syy oli että lisäksi todella harvinainen malli tuo 2.5:n QV kun vertaa esim 75 V6 Americaan...
on vain poistettu rekisteristä mikä on jännä homma koska kyseessä on kaikinpuolin toimiva alfa... :o
taidan jättää sen itsekkin rekisteröimättä ja pistää talliin seisomaan mutta pitänee katsoa vielä että loppuuko tallista jo tila..
on vain poistettu rekisteristä mikä on jännä homma koska kyseessä on kaikinpuolin toimiva alfa... :o
taidan jättää sen itsekkin rekisteröimättä ja pistää talliin seisomaan mutta pitänee katsoa vielä että loppuuko tallista jo tila..
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Onhan se ihan ymmärrettävääkin. Jos rahatilanne on heikko ja peukalo keskellä kämmentä, niin kyllä joku FX Corolla on varmempi valinta kuin saman ikäinen Italiaano. Tuollaisella Tojolla ajaa maailman tappiin saakka, jos vain pellit kestää.Alfissimo kirjoitti:Harvalle rivikansalaiselle kelpaa teini-ikäinen Alfa jos samalla rahalla saa samanikäisen, ehkä jopa uudemman, nissangolfcorollan..
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Kyllähän esim. tuohon meikän kakkakoppaseen golffiin osat ovat halvemmat mutta ero nyt ei ole kovin suuri kun puhutaan jostain 164:sta johon saa paljon osaa motonetistä ja jota jokainen nyrkkipajakin osaa ruuvata.
Mutta taitaa olla vain asenteista kiinni, moni luulee että vanha alfa on yhtä kuin *aska ja rahasyöppö. Pommeja toki löytyy mutta niin löytyy nipponeistakin.
Pikkuhiljaa alkaa helpottaa
Mutta taitaa olla vain asenteista kiinni, moni luulee että vanha alfa on yhtä kuin *aska ja rahasyöppö. Pommeja toki löytyy mutta niin löytyy nipponeistakin.
Pikkuhiljaa alkaa helpottaa
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Juu, on se näin.
Tarkoitin vain, että taitaa se vanha Corolla olla parasta mitä sillä parilla tonnilla saa.. Jos/kun ei vaadi autolta muuta kuin että pääsee luotettavasti töihin ja takaisin. Ei mikään auto (varsinkaan tuon hintainen) silti pomminvarma ole.. Ja voihan sitä itsekin saada sydänlaakin kun aamulla pitäisi hommiin lähteä.
Onnea muuten Rollelle ja 90:lle uusien perheenjäsenten johdosta.
Tarkoitin vain, että taitaa se vanha Corolla olla parasta mitä sillä parilla tonnilla saa.. Jos/kun ei vaadi autolta muuta kuin että pääsee luotettavasti töihin ja takaisin. Ei mikään auto (varsinkaan tuon hintainen) silti pomminvarma ole.. Ja voihan sitä itsekin saada sydänlaakin kun aamulla pitäisi hommiin lähteä.
Onnea muuten Rollelle ja 90:lle uusien perheenjäsenten johdosta.
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
kiitok kiitos cuore..
kyllähän japsit tekniikan puolesta melko varmoja ovatkin mutta korithan noista tahtoo yleensä olla melko finaalissa...
pommeja ja ruusuja on tarjolla oli automerkki sitten mikä tahansa..
vanha alfa vaatii ehkä pikkasen enemmän paneutumista omistajaltaan kuin vastaavan ikäiset toyotat/nissanit...
kyllähän japsit tekniikan puolesta melko varmoja ovatkin mutta korithan noista tahtoo yleensä olla melko finaalissa...
pommeja ja ruusuja on tarjolla oli automerkki sitten mikä tahansa..
vanha alfa vaatii ehkä pikkasen enemmän paneutumista omistajaltaan kuin vastaavan ikäiset toyotat/nissanit...
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
IMHO jos hakusessa on hintaluokaltaan tonnin auto, se voi olla kunnoltaan mitä tahansa oli merkki mikä tahansa. Kahdella tonnilla tilanne on muuten sama, mutta joukossa on enemmän niitä suhtkoht ehjiä pelejä.Cuore Sportivo kirjoitti:Tarkoitin vain, että taitaa se vanha Corolla olla parasta mitä sillä parilla tonnilla saa.. Jos/kun ei vaadi autolta muuta kuin että pääsee luotettavasti töihin ja takaisin.
Sen verran tuollaista halpaa käyttövehjettä ostaessa kannattaa ajatella, että tsekkaa varaosien hinnat ja saatavuuden ja auton yleiset rakenteet (huoltoystävällisyyden). Niitä osia kun todennäköisesti kumminkin menee, ja kyllähän se vähän sylettää jos tonnin auto porsii leimalla viidensadan euron ohjausiskareista tai samanhintaisesta tuulilasista. Tai jos auto on malliltaan sen verran eksoottinen, että nyrkkipajan mekatsu nostaa heti rasvanäpit pystyyn ja kieltäytyy koko remontista.
- Epäkelpokeräilijä -
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
No onhan se näin.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:IMHO jos hakusessa on hintaluokaltaan tonnin auto, se voi olla kunnoltaan mitä tahansa oli merkki mikä tahansa. Kahdella tonnilla tilanne on muuten sama, mutta joukossa on enemmän niitä suhtkoht ehjiä pelejä.
Omien mielikuvien puolesta tuollainen 1,3 FX Corolla on Alfaa varmempi ostos siinä mielessä, että sitä osaa säätää joka Reijo, varaosia löytyy joka kadunkulmasta lähes ilmaiseksi jne.,.. Ja onhan nuo muutenkin ikiliikkujan maineessa. Mutta eihän niistä kuitenkaan ikinä tiedä..
Nyt on ihan pakko heittää omia kuulumisia väliin. Lexuksella tullu 3kk kruisailtua ja nyt on taas autokuume päällä. Olen käynyt muutamaan otteeseen deltassa "ihmettelemässä" ja totesin, että myyn auton itse johtuen erittäin avokätisistä hyvityksistä. Tämän jälkeen käyn tekemässä kaupat uusikeulaisesta 156 V6:sta. Mukaan tulee tietenkin 17 vanteet ja madallus ja ehkä sivuhelmat vaan ei muuta. Niin ja nahkaa olla pitää. Tosin tämä tulee maksamaan about saman kuin käytetty GTA joten pitää vielä harkita. Mutta Alfa sen on oltava!
Tarkoitus on lähteä ensi kesänä tyttöystävän sukulaisia moikkaamaan italiaan ja eihän sinne voi millään muullakaan mennä
Tarkoitus on lähteä ensi kesänä tyttöystävän sukulaisia moikkaamaan italiaan ja eihän sinne voi millään muullakaan mennä
On kivaa kun on kivaa
Johan sä sillä nipponilla oletkin päristellyt!Hamil kirjoitti:Nyt on ihan pakko heittää omia kuulumisia väliin. Lexuksella tullu 3kk kruisailtua ja nyt on taas autokuume päällä. Olen käynyt muutamaan otteeseen deltassa "ihmettelemässä" ja totesin, että myyn auton itse johtuen erittäin avokätisistä hyvityksistä. Tämän jälkeen käyn tekemässä kaupat uusikeulaisesta 156 V6:sta. Mukaan tulee tietenkin 17 vanteet ja madallus ja ehkä sivuhelmat vaan ei muuta. Niin ja nahkaa olla pitää. Tosin tämä tulee maksamaan about saman kuin käytetty GTA joten pitää vielä harkita. Mutta Alfa sen on oltava!
Tarkoitus on lähteä ensi kesänä tyttöystävän sukulaisia moikkaamaan italiaan ja eihän sinne voi millään muullakaan mennä
Ei mahtanut kaveri kuumeelle mitään. Oma makaa paavilaisella jakohihnan huolto/vaihto + muuta kivaa-operaatiossa... alla Fiat Scudo
Ei enää Alfaa... eipä
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Varaosista olen samaa mieltä, mutta tuosta säätämisestä en ihan. Nimittäin, aika moni Reijo tuntuu kuvittelevan että Alfa toimii mustalla magialla eikä sitä voi "normaaleihin" autoihin perehtynyt jannu korjata. Käytännössä Roomeokin kuitenkin noudattaa ihan samoja fysiikan lakeja kuin muutkin autot, eri osien toimintaperiaatteetkaan eivät sinällään ole uniikkeja (vaikkakaan samanlaisia kokonaisuuksia kuin 33 P4:ssä tai 75 V6:ssa ei taida olla paljon) ja niiden diagnosointiin ja korjaamiseen riittää ihan sama maalaisjärki kuin muihinkin autoihin.Cuore Sportivo kirjoitti:Omien mielikuvien puolesta tuollainen 1,3 FX Corolla on Alfaa varmempi ostos siinä mielessä, että sitä osaa säätää joka Reijo, varaosia löytyy joka kadunkulmasta lähes ilmaiseksi jne.
Toisin sanoen, jos Reijo osaa korjata Corollan pyöräntuennan, tulisi Reiska vallan mainiosti juttuun myös 164:n alustan kanssa. Jos taas on tullut käpisteltyä Volvo 340:stä ja vaikka Peugeot 309:ä, Alfa 75:n kanssa tulisi hienosti toimeen. Mutta kun ei, isäpappa kun kertoi jo kultaisella 60-luvulla ettei Alfan kanssa tule toimeen niin eihän siihen silloin passaa kajota. Enempi taitaa siis olla uskalluksesta ja asenteista kiinni.
- Epäkelpokeräilijä -