NGK:sta

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

NGK:sta

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Nyt on sitten NGK:ta niin että hattu ei irtoa.Eli eipä passannut johtoihin.Eikä yhtään :twisted: ku tietty edelliset pois ennekuin aloin kokeilemaan.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Mikä niissä siis oikein on?

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Siis se hattu mihin johto kiinnittyy, on pyörittämällä (kierre) tulpassa.Ja minulla on Boschin johdot jotka tarttuvat suoraan siihen kierteeseen,eli hatut pitää irroittaa.Ja tuossa tulpassa siis yhtä palikkaa (hatut ei irtoa,tulppa katkesi mieluummin)
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Ahaa :) Mulla kävi championeissa samalla lailla, hain niitä 6kpl varaosaliikkeestä ja niissä oli kiinteä pää. Sitten hain viikon päästä lisää ja siellä avattiin toinen laatikko jossa oli täysin samoja tulppia mutta kierrettävällä päällä :o , käy kattomassa jos olisi jo irtopäisiä saatavilla. Noi kiinteäpäiset ei taida olla kovin yleisiä en ainakaan aiemmin ollut nähnyt edes tuommoisia

Esa
Viestit: 95
Liittynyt: 09 Heinä 2004, 20:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Esa »

Eikös johtojen päähän voisi tehdä välikappaleen ?

Esa

Vastaa Viestiin