Parempien kelien nautiskeluun löytyy sitten ihan muunlaista kalustoa.

Valvoja: Moderators
No, nyt on diesel kotona siis alfa. Ostin 2,4 jtd 2003 hampurista eilen ja ajoin sitten putkeen tallinnaan 19 tuntia ja 1987km mittariin lisää.EBITDA kirjoitti:^ Juu, ei dieselissä mitään vikaa ole ja itse asiassa tuo 1.9-litrainen JTDm on todella hyvä moottori. Omalla vastaavalla kinnerillä on vaan pakko "päästä aina töihin ja ajaa 40 000 km vuodessa ajoja läpi lumen ja tiesuolan." Tarvittaessa myös huonokuntoisilla metsäautoteillä. Varmaan joku japsi tai korealainen olisi vastaavan homman hoitanut ihan yhtä hyvin, mutta ei Cross niille häpeä missään suhteessa.
Parempien kelien nautiskeluun löytyy sitten ihan muunlaista kalustoa.
Tuonko huomenna??????Dio Natale kirjoitti:Onnittelut täältä,hyvä että löytyi mieluinenmuuten katso onko sulla tallella ne sisätilan suuttimet taakse ja eteen..siis mulle
Emmiesanoenäämitään, koska sinulla on taipumus saada minut olemaan aina kaikesta kanssasi samaa mieltä.Rasvis kirjoitti:Mitässiihensanot?
Diesel ollut viikon: Käsityt dieseleistä muuttui kertaheitolla. 2.4 jtd vääntö se on mahtavaaSaLexi kirjoitti:Onhan tää diesel ihan hyvä vaihtoehto, kun ei ole varaa ajaa bussolla
Taitaa olla menoa meikälläkin, sillä Busso + avoauto+ alfa on seuraavana mahdollisenaSaLexi kirjoitti:Onhan tää diesel ihan hyvä vaihtoehto, kun ei ole varaa ajaa bussolla
Harmi ettei tuo linkittämäsi 939-Spider enää ole varustettu Bussolla vaikka V6 onkin, siinä kone on GM-pohjaista hapatusta.Jiitee kirjoitti:Busso + avoauto+ alfa
En noin uutta ole katsomassa, vaan noita 90-vermeitä. Ei kyllä Saksassakaan ole ihan kauhea tarjonta noista enää...Rasvis kirjoitti:Harmi ettei tuo linkittämäsi 939-Spider enää ole varustettu Bussolla vaikka V6 onkin, siinä kone on GM-pohjaista hapatusta.Jiitee kirjoitti:Busso + avoauto+ alfa
916-Spider sen sijaan on Aito Asia:
Kyllähän siinä silloin pitäisi myös vähintään vetokoukku ollaJiitee kirjoitti:MItäs raati sanoo, sopiiko Spideriin voimariisseli![]()
Ei. Ei. EIIII!Jiitee kirjoitti:Spideriin voimariisseli?
Tähän ei mitään lisättävääRasvis kirjoitti:Ei. Ei. EIIII!Jiitee kirjoitti:Spideriin voimariisseli?
Agree...riisseli ja avokas ei ainakaan vielä nappaa esim. vrt. bussoliin,DaViega kirjoitti:Tähän ei mitään lisättävääRasvis kirjoitti:Ei. Ei. EIIII!Jiitee kirjoitti:Spideriin voimariisseli?
Joo, kaikille alfan omistajille ja muillekin (Ei Japanin auton omistajilleDio Natale kirjoitti:Asiaa asiaan.Ensimmäinen sulfa oli v 83 giulia 1300 ti 1750 patilla ja jo silloin huomasin että nyt on jotain muuta alla kuin ....skeidaa.Mutta on muuttunut dieseleistä mielipide viimepäivinä mutta kahta en vaihda :juhannusta&joulua.
Jiitee kirjoitti:Nokilekoilla on pärjätty kivasti muutamissa kisoissakin, mm. Le Mans -24 hours etc.EBITDA kirjoitti:^ 2000-luvun nokileka-156? Saattaapi nautiskeluun paremmilla keleillä sopia jokunen muu Alfa hieman paremmin.![]()
Ei tarvitse myyntitilastoja täällä tuijotella, Kia löytyy jo, valitettavasti.
Mietin kyllä 2,4 JTD:täkin, mutta siinä ajattavuus kärsii jo hiukan painavasta keulasta...
.. se vääntö, se vääntö....
Oletko ajanut 2,4 jtd. omani jonka ostin Saksasta ei kyllä ole keulapainoinen ajaessa koska Saksassa siihen on laitettu hyvät ja jäykät iskarit ei mitään eroa hyvään ts
JT
upsmikel kirjoitti:Jiitee kirjoitti:Nokilekoilla on pärjätty kivasti muutamissa kisoissakin, mm. Le Mans -24 hours etc.EBITDA kirjoitti:^ 2000-luvun nokileka-156? Saattaapi nautiskeluun paremmilla keleillä sopia jokunen muu Alfa hieman paremmin.![]()
Ei tarvitse myyntitilastoja täällä tuijotella, Kia löytyy jo, valitettavasti.
Mietin kyllä 2,4 JTD:täkin, mutta siinä ajattavuus kärsii jo hiukan painavasta keulasta...
.. se vääntö, se vääntö....
Oletko ajanut 2,4 jtd. omani jonka ostin Saksasta ei kyllä ole keulapainoinen ajaessa koska Saksassa siihen on laitettu hyvät ja jäykät iskarit ei mitään eroa hyvään ts
JT
ups[/quote]mikel kirjoitti:mikel kirjoitti:
Oletko ajanut 2,4 jtd. omani jonka ostin Saksasta ei kyllä ole keulapainoinen ajaessa koska Saksassa siihen on laitettu hyvät ja jäykät iskarit ei mitään eroa hyvään ts
JT
upsmikel kirjoitti:Itse ostin ensimmäisen alfa 1981 olin 17. alfa oli 2000 berlina -73 auto oli 5 vuotta ostin kummiskin -82 vielä 2000 gtv -73
Omasta mielestä sillä rahalla mitä alfa maksaa nykyään sekä ennen ei saa mitään vastaavan tasoista autoa puhumattakaan ajettavuudesta. Eli hinta, laatu sekä erikoisuus on minun sydämmelläni alfasta. Ollut yli 60 alfaa 1981 jälkeen.
Niin kaverit nauroivat aikoinaan alfalle mut nykyään 4 niistä ilkkujoista omistaa alfa romeon eivätkä ostaisi kovin helpolla muuta autoa.
NYT olen ajanut viikon diesel 156 2003 2.4 jtd. Mahtava peli. Kuva dieselistä muutui kerta heitolla
Samassa veneessä... missään ei ole hinta/laatu-suhde paremmin kohdallaan. Ja taidan melko lailla saman ikäinen vanha setä olla minäkin.Ciancarlo kirjoitti:^ ja ^^ voi teitä![]()
Asiaan. Miksikö Alfa Romeo? Noh, eniten vastinetta vähille rahoilleni, näin lyhyesti sanoen. Mikäs muu auto muka tarjoaa yhtä paljon hieno fiilistä, muotoilua, suorituskykyä, tunnetta (ja kulutusta) sekä joskus jopa tunteiden ristiriitaa kuin Busso GT? Ei mikään.
Ja ne äänet. Vaikka jo tällainen aika vanha setä olenkin, niin silti oli tänäänkin parkkihallissa pakko avata ikkunat ja kuunnella Busson murinoita
Joo, Ollut 2.4 jtd alle 3 viikkoa ja kilsoja 7 000 km eikä minkäänlaista vikaa ilmennyt. kulutus kaupunki ajossa 5.6 l ja maatie 4.7lsallas kirjoitti:Silloin tällöin kaipailee bensakonetta alleen, mutta sitten muistaa taas vilkaista kilometrejä ja samantien unohtuu bensapelit![]()
Ensimmäinen reilu puolivuotinen Alfan ratissa on kirinyt mittariin rapiat 30tkm. (tais eilen tulla 33tkm täyteen)
Edelleen tämä on ollut luotettavin ja edullisin ylläpidettävä käyttö/harrasteauto tässä talossa. Riisikippo on ollut 2,5kk levällään pajalla, ongelmia ongelmien perään ja samaan aikaan Italiaano vaan porskuttaa menemään..