
NGK:sta
Valvoja: Moderators
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
NGK:sta
Nyt on sitten NGK:ta niin että hattu ei irtoa.Eli eipä passannut johtoihin.Eikä yhtään
ku tietty edelliset pois ennekuin aloin kokeilemaan.

Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Siis se hattu mihin johto kiinnittyy, on pyörittämällä (kierre) tulpassa.Ja minulla on Boschin johdot jotka tarttuvat suoraan siihen kierteeseen,eli hatut pitää irroittaa.Ja tuossa tulpassa siis yhtä palikkaa (hatut ei irtoa,tulppa katkesi mieluummin)
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
Ahaa
Mulla kävi championeissa samalla lailla, hain niitä 6kpl varaosaliikkeestä ja niissä oli kiinteä pää. Sitten hain viikon päästä lisää ja siellä avattiin toinen laatikko jossa oli täysin samoja tulppia mutta kierrettävällä päällä :o , käy kattomassa jos olisi jo irtopäisiä saatavilla. Noi kiinteäpäiset ei taida olla kovin yleisiä en ainakaan aiemmin ollut nähnyt edes tuommoisia
