Alfa Romeo 156 V6 2,5 Tulpat

Alfoista

Valvoja: Moderators

Avatar
tzrp
Viestit: 101
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 03:56
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja tzrp »

Missä tulpat kannattaa vaihdattaa pääkaupungin suunnalla? onko edullisia vinkkejä?

Esa
Viestit: 95
Liittynyt: 09 Heinä 2004, 20:14
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Esa »

Edullisinta on kyllä vaihtaa itse. Mikä malli sulla olikaan ?

Esa

pietro
Viestit: 119
Liittynyt: 01 Maalis 2004, 23:30
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja pietro »

Esa kirjoitti:Edullisinta on kyllä vaihtaa itse. Mikä malli sulla olikaan ?

Esa
...ja aiheenahan oli :mrgreen: Menee nyt ihan lottoomiseks, mutta veikkaan 156 2,5 V6.

Vittuilu pitää virkeenä.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

pietro kirjoitti:Vittuilu pitää virkeenä.
You got that right, bitch :twisted:

Maho
Viestit: 946
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 10:29
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Maho »

Esa kirjoitti:Edullisinta on kyllä vaihtaa itse. Mikä malli sulla olikaan ?

Esa
Varmaankin kaikki hommat on edullisinta tehdä itse. :crazyeyes: Kaikkia se ei vaan kiinnosta!

Itse aiheeseen. malminkartanossa oli kuulemma joku pienempi paja mikä myös Alfoja huolsi. Joku varmaan kertoo tuon pajan nimen?!?
Ei enää Alfaa... eipä

JAM
Viestit: 59
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 23:03
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja JAM »

Maho kirjoitti: Varmaankin kaikki hommat on edullisinta tehdä itse. :crazyeyes: Kaikkia se ei vaan kiinnosta!

Itse aiheeseen. malminkartanossa oli kuulemma joku pienempi paja mikä myös Alfoja huolsi. Joku varmaan kertoo tuon pajan nimen?!?
Oisko ollut tuo Malminkartanon Autohuolto, josta itsekkin kyselin aikaisemmin. http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?t=2 ... minkartano

Avatar
GTA
Viestit: 300
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 12:23
Paikkakunta: Côte d'Azur, Ranska

Viesti Kirjoittaja GTA »

GAMMA500 kirjoitti:Mulla tippuu työkalut edelleenkin silloin kun työaika loppuu.
Ehkä jossain pikkufirmoissa joutuu työpaikkansa menettämisen pelossa tekemään pakosta yksisuuntaisia joustoja mutta onneksi ei silloin jos on jonkinlaista ammattiyhdistysliikettä turvana.
Takaisin OT, sorry, mutta tota on pakko kommentoida.
Ensiksi: jos ja kun on asiakaspalvelutehtävässä, niin silloin työn kuvaan kuuluu asiakasPALVELU. Jos se ei kiinnosta, niin on parempi ettiä joku kiinnostavampi duuni ja antaa se paska hommansa jollekulle ketä se oikeasti kiinnostaa. On meinaan pitkän päälle parempi niin työnantajalle kuin työntekijälle itselleenkin. Ihan turha on itkua vääntäen joka päivä tulla vastenmieliseen duuniin epämiellyttävien asiakkaiden valituksia kuunteleen :twisted: , Suomi on tiettävästi nykyisin jo aika vapaa maa.

Toiseksi: miksi ihmeessä se pikkufirman jousto olisi automaattisesti yksipuolista? Nykymaailmassa riistäjäkapitalisti-asenne firman vetäjän taholta on aika lyhytikäinen, parhaat duunarit lähtee varmasti. Vain tyhmät jää. Ja sitten kioski jo lopettaakin toimintansa. Mikä on riistäjäkapitalistille ihan oikein.

Ja kolmanneksi: Ammattiyhdistysliikkeen ansioista ja jääräpäisyydestä NYKY-YHTEISKUNNASSA: mieti mitä tapahtuu, kun AY-liikkeen ansiosta ei paskaa asiakaspalvelua antavia tai huonoa jälkeä tekeviä työntekijöitä voi vaihtaa parempiin... asiakkaat kaikkoaa, rahat loppuu, konkurssi tulee ja KAIKKI putiikin luomat työpaikat katoaa. Ainiin, eihän siellä vielä ole puoltakaan Suomea työttömänä, joten vielä on barrikaadeilla tilaa :cry:

Kiitos, tämä helpotti.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Ensiksi vaikka olisit asiakaspalvelutehtävissä niin eipä silti tarvitse palvella omalla ajallaan ketään asiakasta.
Itseasiassa asiakaspalvelijat taitaa saada melko helposti irtisanottua, jos vertaa vaikka vahvan ammattiliiton työntekijään teollisuudessa. YTK:n jäsen tietysti on ilman liiton turvaa melko heikoilla irtisanomistilanteissa.
Onpa monta pikkufirmaa jotka eivät kuulu työnantajaliittoihin ja maksavat minimipalkkaa pienempää palkkaa ja osa johon ei liittoon kuuluvia työntekijöitä edes huolita.. Mieti sitä.
Niin en väitä että työnantaja aina vaatisi joustoja mutta edellä mainittujen syiden takia jousto useimmiten tapahtuu työntekijän puolelta, toki kelpo kapitalistejakin joukkoon mahtuu
:-D

Vastaa Viestiin