164 2.0TS:n koneremppaa..

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Boxer33
Viestit: 552
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 18:03
Paikkakunta: Espoo

164 2.0TS:n koneremppaa..

Viesti Kirjoittaja Boxer33 »

Tossa TS:kyseli ajoituksen säätöä ja homma selvisi, mutta outo kolina moottorissa ei johtunutkaan ajoituksen säätimestä, vaan löysästä vauhtipyörästä. Kaveri osti auton kolme viikkoa sitten joten on ymmärrettävää että hiukka vit..taa.. :twisted: Eli auto on nyt pajalla ja arviovat, että hommaan menee 20 tuntia. Vaihtoon menee siis ainakin vauhtipyörä ja kampiakselia joutuu joko työstämään tai kokonaan uusiks! Mistäköhän moisia osia voisi tiedustella, ja kuinka hankala kyseinen remppa olisi itse tehdä? Pajalla pelkät työt kun kustantaa jo lähemmäs 1000€ :shock: !

Ainiin olisi muuten tiistai-iltana ollut kamera paikallaan, kun hinasin 33:sella kaverin 164:sta pajalle hernesaareen ja siinä meksulla meikäläisen hinauskoukku sanoi sopimuksen irti! Oltiin siinä sitten kaks alfaa hätävilkut päällä tientukkona ja katselijoita riitti :oops: !

Että silleen..
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Re: 164 2.0TS:n koneremppaa..

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Boxer33 kirjoitti:Tossa TS:kyseli ajoituksen säätöä ja homma selvisi, mutta outo kolina moottorissa ei johtunutkaan ajoituksen säätimestä, vaan löysästä vauhtipyörästä. Kaveri osti auton kolme viikkoa sitten joten on ymmärrettävää että hiukka vit..taa.. :twisted: Eli auto on nyt pajalla ja arviovat, että hommaan menee 20 tuntia. Vaihtoon menee siis ainakin vauhtipyörä ja kampiakselia joutuu joko työstämään tai kokonaan uusiks! Mistäköhän moisia osia voisi tiedustella, ja kuinka hankala kyseinen remppa olisi itse tehdä? Pajalla pelkät työt kun kustantaa jo lähemmäs 1000€ :shock: !

Ainiin olisi muuten tiistai-iltana ollut kamera paikallaan, kun hinasin 33:sella kaverin 164:sta pajalle hernesaareen ja siinä meksulla meikäläisen hinauskoukku sanoi sopimuksen irti! Oltiin siinä sitten kaks alfaa hätävilkut päällä tientukkona ja katselijoita riitti :oops: !

Että silleen..
Jees se on tyyppivika tuo vetolenkin irtoaminen :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Kun hinattiin mun 155:sta läpi koko Helsingin niin vetoliina meni poikki 100m ennenkuin päästiin meitsin parkkikselle :lol:

Paska homma tommonen "ylläri" kun just on auton ostanu..

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

meikäläisellä on käynyt sitten hyvä munkki... :) aina on alfaa hinatessa päästy perille asti ilman mitään ongelmia.... :)

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Huom aina on alfaa hinatessa :lol:

No on niitä tullut tosiaan hinattua vaikka ei ole montaa ollut eikä kauan aikaakaan.. :silly:

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Rolle kirjoitti:No on niitä tullut tosiaan hinattua vaikka ei ole montaa ollut eikä kauan aikaakaan.. :silly:
juu..onneksi omalla kohdalla vetoautokin on yleensä ollut italorassi eli isäukon Lancia Thema... :-D
no toivotaan,että hinauksen tarvetta ei lähiaikoina ilmene... :)
edellisestä hinauskerrasta kun on jo yli puolivuotta ja silloin levesi kytkimen työsylinteri.... :)

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Sovittiin tuossa TS:n kanssa, että minä vaihdan sen vauhtipyörän. Lähdetään pelaamaan riskillä, eli ensin pelkkä vaihteisto ja vauhtipyörä veks ja katsotaan onko kampuran pää "riittävän ehjä". Jos on niin hyvä, jos ei niin kiroillaan pirusti ja vaihdetaan se kampiakseli.

Mitäs luulette, kannattaako kampiakselia yrittää vaihtaa koneen ollessa nenällä vai onko pata välttämättä purettava veks? Kun ei turhaan viitsisi sykkiä, yhden TS:n kytkimen olen vaihtanut ja muistan, että laatikon irrotukseen ja kiinnitykseen ei ollut liikaa tilaa.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
155TS
Viestit: 781
Liittynyt: 28 Helmi 2003, 23:46
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja 155TS »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Sovittiin tuossa TS:n kanssa, että minä vaihdan sen vauhtipyörän.
Sopiko sulle se 14-15 päivä. Arkipäivisin siellä ei voi olla, koska siellä on tenavien kesäkursseja.
Alfa 166 V6 -00, Alfa 75 turbo -87, ex-AR 159 Q4 -06, ex-Giulietta -84 ja -82, ex-155 TS -92

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Ei kun varasin ensi viikon torstain siihen hommaan, faijan tallissa Hyvinkään kulmilla. Se talli on vaan niin täynnä romua, ettei tahdo sekaan sopia... Vähemmän miellyttävä työpaikka.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Sovittiin tuossa TS:n kanssa, että minä vaihdan sen vauhtipyörän. Lähdetään pelaamaan riskillä, eli ensin pelkkä vaihteisto ja vauhtipyörä veks ja katsotaan onko kampuran pää "riittävän ehjä". Jos on niin hyvä, jos ei niin kiroillaan pirusti ja vaihdetaan se kampiakseli.

Mitäs luulette, kannattaako kampiakselia yrittää vaihtaa koneen ollessa nenällä vai onko pata välttämättä purettava veks? Kun ei turhaan viitsisi sykkiä, yhden TS:n kytkimen olen vaihtanut ja muistan, että laatikon irrotukseen ja kiinnitykseen ei ollut liikaa tilaa.
ahdasta on...voi olla että koneen joutuu nostamaan keulalta pois... :)
mahtuukohan öljypohja tulemaan pois ilman moottrin nostoa??

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Kyllä mahtuu, se on tälläkin hetkellä irti kun olivat sen pajalla irrottaneet. Silläpä ajattelinkin, että TS:n kampuran saattaisi päästä vaihtamaan alakautta, V6:stahan ei saa edes öljypohjaa veks nostamatta konetta pois.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Kyllä mahtuu, se on tälläkin hetkellä irti kun olivat sen pajalla irrottaneet. Silläpä ajattelinkin, että TS:n kampuran saattaisi päästä vaihtamaan alakautta, V6:stahan ei saa edes öljypohjaa veks nostamatta konetta pois.
no luulisi sitten onnistuvan....helpottaa hommaa kummasti kun ei tarvi konetta ruveta nostelemaan keulalta... :)

en muuten ole löytänyt niitä kauhukahvoja mistään..mutta jatkan vielä tonkimista..muistini mukaan ainakin osa oli ehjiä....

TS
Viestit: 45
Liittynyt: 02 Kesä 2003, 03:29
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TS »

Joopa joo, meitsin uus lelu menee uutuudenkarheuttaan pajalle ja mutsin Ka saa taas pari viikkoa lisää kyytiä!! :x

Kiitokset Boxer33:lle "hinausavusta", Scuderialle asentelusta, 155TS:lle pajan fiksailusta ja muille myötätunnosta... Taitaa muuten Scuderian näpit olla ensi viikon torstaina aika poikkeuksellisen RASVAISET!! 8)

Mutta näinhän tässä joskus käy: sedät ajaa Alfalla 200000km iisisti, meitsi astuu puikkoihin ja antaa kunnolla leipää ---> vauhtipyörät alkaa lennellä ja menee koko hoito pajalle. Vahingosta viisastuu?, mutta toivottavasti alkaa auto pelata rempan jälkeen!

-TS

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Re: 164 2.0TS:n koneremppaa..

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Boxer33 kirjoitti:Tossa TS:kyseli ajoituksen säätöä ja homma selvisi, mutta outo kolina moottorissa ei johtunutkaan ajoituksen säätimestä, vaan löysästä vauhtipyörästä. Kaveri osti auton kolme viikkoa sitten joten on ymmärrettävää että hiukka vit..taa.. :twisted: Eli auto on nyt pajalla ja arviovat, että hommaan menee 20 tuntia. Vaihtoon menee siis ainakin vauhtipyörä ja kampiakselia joutuu joko työstämään tai kokonaan uusiks! Mistäköhän moisia osia voisi tiedustella, ja kuinka hankala kyseinen remppa olisi itse tehdä? Pajalla pelkät työt kun kustantaa jo lähemmäs 1000€ :shock: !

Ainiin olisi muuten tiistai-iltana ollut kamera paikallaan, kun hinasin 33:sella kaverin 164:sta pajalle hernesaareen ja siinä meksulla meikäläisen hinauskoukku sanoi sopimuksen irti! Oltiin siinä sitten kaks alfaa hätävilkut päällä tientukkona ja katselijoita riitti :oops: !

Että silleen..
Siis oliko esim. tehty kytkinremontti ennen omistajanvaihdosta? En ole ennen kuullut että vauhtipyörä olisi ollut löysällä 164:ssa, ihme juttu :shock: . Jos pultiti on ollut löysällä niin on toki mahdollista että kampiakselin kierteet on ottanut itseensä.

Ehkäpä vaihtomoottori olisi halvin ratkaisu? Jos kampura on finito.

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

TS kirjoitti:Joopa joo, meitsin uus lelu menee uutuudenkarheuttaan pajalle ja mutsin Ka saa taas pari viikkoa lisää kyytiä!! :x

Kiitokset Boxer33:lle "hinausavusta", Scuderialle asentelusta, 155TS:lle pajan fiksailusta ja muille myötätunnosta... Taitaa muuten Scuderian näpit olla ensi viikon torstaina aika poikkeuksellisen RASVAISET!! 8)

Mutta näinhän tässä joskus käy: sedät ajaa Alfalla 200000km iisisti, meitsi astuu puikkoihin ja antaa kunnolla leipää ---> vauhtipyörät alkaa lennellä ja menee koko hoito pajalle. Vahingosta viisastuu?, mutta toivottavasti alkaa auto pelata rempan jälkeen!

-TS
Niinpä, olisiko syynä kaasujalka :? Jo vuosi sitten myydyllä 164 TS:llä latelin menemään 315000 km ilman mitään remppoja koneelle. Kytkimen tosin vaihdoin 250000 km kohdalla. Upea moottori kestämään :mrgreen:

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Kyllä mahtuu, se on tälläkin hetkellä irti kun olivat sen pajalla irrottaneet. Silläpä ajattelinkin, että TS:n kampuran saattaisi päästä vaihtamaan alakautta, V6:stahan ei saa edes öljypohjaa veks nostamatta konetta pois.
Mutta mutta, onhan V6 kone esim. lyhyempi kuin suora nelonen, voipi olla että tuo onnístuu V6:ssa? En ole vielä onneksi joutunut irroittamaan öljypohjan :-D Sisäänajo kesken koska mittarissa on ainoastaan 271 000km.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Niin, onhan se V6 lyhyempi mutta en silti onnistunut saamaan siitä pohjaa pois. Pitkään kyllä taistelin, joten yrityksen puutteesta ei voi syyttää... TS:stä taas olivat pajalla näppärästi irrottaneet pohjan. Ehkä se on siinä vähemmän syvä ettei öljypumppu kanita niin helposti tai muuten vaan mukavamman muotoinen.

Et sitten ole konetta vielä noilla metreillä joutunut pahemmin peukaloimaan? Mulla on 240 tuhatta taulussa, itse sen olen kahdesti avannut ja aikaisempi omistaja kerran. Taas pitäisi jotain laittaa atomeiksi, ilmeisesti yksi tai useampi venttiilivarren kumi on irronnut... Kohta alkaa harmittamaan.
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Niin, onhan se V6 lyhyempi mutta en silti onnistunut saamaan siitä pohjaa pois. Pitkään kyllä taistelin, joten yrityksen puutteesta ei voi syyttää... TS:stä taas olivat pajalla näppärästi irrottaneet pohjan. Ehkä se on siinä vähemmän syvä ettei öljypumppu kanita niin helposti tai muuten vaan mukavamman muotoinen.

Et sitten ole konetta vielä noilla metreillä joutunut pahemmin peukaloimaan? Mulla on 240 tuhatta taulussa, itse sen olen kahdesti avannut ja aikaisempi omistaja kerran. Taas pitäisi jotain laittaa atomeiksi, ilmeisesti yksi tai useampi venttiilivarren kumi on irronnut... Kohta alkaa harmittamaan.
Moro taas :)

Nyt ehtii hiukan kirjoitellakin kun työkiireet kohta lomanmyötä poistuu :mrgreen:

Joo onneksi en ole tarvinnut tehdä muuta kuin normaalit huoltotoimenpiteet paitsi tietysti olen vaihtanut nokka-akselit kun olivat kuluneita.

Sinun kannattaa pitää silmällä öljynkulutusta/1000 km sehän saa olla jopa 1l/1000km. 75 ja 164:ssa oli molemmissa n. 0.6-0.7 l/1000km. Ettei turhaan aukaise konetta. Eikö venttiilivarsien stefoissa/venttiilivarsien holkeissa ole uraa johon tuo stefa asettuu? Ihme homma jos irtoavat?

Kytkin vaihdettiin Delta Autossa 240000km kohdalla ennen kuin ostin auton. Tietysti eivät vaihtaneet kampiakselin puoleista stefaa jonka sitten jouduin vaihtamaan :evil: . Tätähän en pidä Alfan vikana joten en ole lisännyt sitä "huoltolistaani"

Avatar
Ricambi
Viestit: 1433
Liittynyt: 02 Maalis 2003, 20:00
Car(s): Alfa 159 Q4 3,2 JTS -06
Alfa 155 TSPARK 16V 2.0 -95
Alfa 164 V6 3.0 -91
UAZ 31512 -87
Honda CB 750 K2 -72
ex.166 V6 3.0 -99....
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ricambi »

Katselin juuri Parts CD:ltä. Kuva ei ollut hyvä mutta varsien yläpäässä näytti olevan urat.

Avatar
Alfistipohjoosesta
Viestit: 4579
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09
Paikkakunta: Loimaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Alfistipohjoosesta »

Itsellä kyllä aika ihme.Moottorilla ajettu 400tkm ja edelleen :crazyeyes: moottoriin ei tarvi lisätä öljyä,vaipuu 10 tkm aikana noin puoleen väliin max/min.Nokka-akselit tod.näk alkuperäiset ainakin 230 tkm.tosin siltä ekalta 170tkm on niin tarkat "dokumentit" että ihmettelisin jos olisi vaihdettu.Öljyinähän lillunu kesät 5w-50 ja talvet 0w-40 Mobilit

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

No tervepä Ricambi, ihmettelinkin jo mihin olet kadonnut.
Ricambi kirjoitti:Sinun kannattaa pitää silmällä öljynkulutusta/1000 km sehän saa olla jopa 1l/1000km. 75 ja 164:ssa oli molemmissa n. 0.6-0.7 l/1000km. Ettei turhaan aukaise konetta. Eikö venttiilivarsien stefoissa/venttiilivarsien holkeissa ole uraa johon tuo stefa asettuu? Ihme homma jos irtoavat?
Omalla autolla on viime aikoina tullut ajettua niin vähän, että öljynkulutuksen seuraaminen on vähän hankalaa. Kuitenkin olen huomannut, että vehje on starteissa alkanut taas pöllyttelemään sinistä oikein urakalla. En siis puhu mistään pikku tuhauksesta, vaan pilvestä, joka jää parkkipaikalle leijumaan ja lähtee sitten hiljakseen tuulen mukaan. Kyllä hävettää :oops: Rempan jälkeen pilvi oli jonkin aikaa poissa, mutta on nyttemmin taas palannut. Pari tulppaakin näyttivät tutkittaessa tosi pahoilta vaikka ajettu vasta muutama tuhat km, joten uskon kyllä vahvasti kumin tai muutaman irronneen. Eihän tämmöistä pitäisi tapahtuman, mutta tämä näkyy olevan mun tavallista tuuriani :cry:
- Epäkelpokeräilijä -

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1773
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Purettiin tuossa kaverin Twinsparkkia kun oli männäntappi päässyt irtoamaan ja tehnyt naarmun sylinteriputkeen. Samalla huomattiin kahden sylinteriputken alareunassa olevan lohkeama. Mistäköhän vois olla tullut, kiertokangen ei luulisi tuonne venyvän?
Liitteet
0711200986.jpg
Lohkeama
(65.37 KiB) Tiedosto ladattu 1830 kertaa
07112009(001)86.jpg
Pikkunen naarmu
(61.97 KiB) Tiedosto ladattu 1830 kertaa

Avatar
Gasolina
Viestit: 4489
Liittynyt: 30 Marras 2005, 19:22

Viesti Kirjoittaja Gasolina »

Löytyikö palaset öljypohjasta? Ellei niin putket on ehkä olleet rikki jo asennettaessa.
Giulia Super -69

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1773
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Ei ollut öljypohjassa palasia.

legza
Viestit: 844
Liittynyt: 20 Kesä 2006, 17:57
Car(s): Alfa 75 & 164 + Transit ja Citroën C5
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja legza »

paljos ajettu ja minkäs kuntonen toi muuten on? :)

Avatar
Satakuusnelonen
Viestit: 1773
Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
Paikkakunta: Parkano

Viesti Kirjoittaja Satakuusnelonen »

Sisäänajettu, 400k ja risat. Putkissa on hoonausjäljet näkyvissä, kampiakseli melkein virheetön. Hyvissä öljyissä toi kone on ollut. Alempi jakoketju oli venynyt jonkin verran.

Vastaa Viestiin