
Merkkejä tuntuu olevan liian monta, kun nettistä niitä selasin. Ja kaikki merkit tietysti ovat luotettavia ja alansa parhaita

Elikkäs minkälaisia mittareita täällä suositellaan?
Seosmittaria olen myös silmäillyt sillä silmällä

Terv: Mittari mato

Valvoja: Moderators
No jos kone tosiaan maksaa hiukan enemmän niin ostan mielummin sen 4" mittarin vaihtovalolla ja laitan sen valon palamaan Ennen rajoittajaa kun koitan kattella Auton vakiomittaria tai halpismittaria joka näyttää 6000 kun totuus on 6600 esim.Rolle kirjoitti:Equusin mittareista ei ole kuulunut erityisemmin kehuja.. Hifistelyyn jotain Apexin hc mittaria luokkaa fast&furios ja hintaakin tonnin vanhaa. (Samalla kannattaa hankkia se 4" kiekkamittari vaihtovalolla ja liuta muita mittareita niin saa riispektiä, eri asia keneltä)
Niin siitähän tässä oli kyse..MadMike kirjoitti:eri asia on sitten kuka niitä tarvii.
...kuin myös tässäkin, tämä siis sen perusteella että AA:lla ei oletuksena ole tarkoitus autoa sen kummemmin virittää.Vdo on ns. rivipaskaa ei paljon equusta parempia mutta riittävästi näin voin sulle kertoa Marine Vdo mittarisarjaa kaupanneenna ja niiden takuuongelmien kanssa paininneena.
Ai sielläkin...no "paras" on kyllä mitä itse bongannut 4d DX corolla jossa Tommis Billet siipi ja Autometer vaihtovalolla ja tietenkin se 10th rpm malli..ja flip flop metalliväri maalattuna (mahtoko olla maalausharjoitus...luulen niin)Rolle kirjoitti:
...kuin myös tässäkin, tämä siis sen perusteella että AA:lla ei oletuksena ole tarkoitus autoa sen kummemmin virittää.
Jossain 800 hepan Skylinessa voisin minäkin tuollaista pitää mutta esim. vakio 325:ssa (kuten eräs täällä kylillä) niin on ehkä hieman yliammuttua.
Sehän tässä pelästyttää kun pellin alla voi olla 500 kaakkia mutta jarrut on edelleen ne samat rummut takana ja 5" levyt edessäMadMike kirjoitti:Mua ei aidosti enään hämmästytä paljoakaan mikään missä Autometereitä on kiinni on sitten Blowerilla ahdettu jenkki tai vaikka ArgoCat ja kaikkea siltä väliltä.
JaahasMadMike kirjoitti:Ja kuule älä sä pelästy jos jollain on heikot jarrut....oletkos ikinä ohjastamassa ollut tai kyydissa esim.vartilla kympin taittavalla Chevy2lla (vm63-65) ja alla yksipiiri rumpujarrut ympäriinsä.. (uraisilla Kaduilla painat kaasua=> lähtee perä yhteen suuntaan paina jarrua => ei tiedä mihin suuntaan saatikka keulasta kumpi puoli ottaa kiinni ensin !!!! ) jne...
saanko valita lakkausvälineet ja lakanAutonaAlfa kirjoitti:Tekisi mieleni kommentoida paria seikkaa, mutta taidan jättää...![]()
Yksi kysymys vaan ; Miten Chevy, Kaulakoru(kultainen) liittyy ahtopainemittariin ?![]()
Ps.
MadMike kirjoitti:Lakkaakos sellaiset "miehet" varpaankyntensäkin ?![]()
Tuletko lakkaamaan?
Noh apuhan minä hain ja sitä myös sain.... enemmän hyvää kuin huonoaMadMike kirjoitti: Ja jos ei sulle auennut toi oma kyssärisi niin jatka vaan sitä tolppaan asennettavan ahtomittarin etsintää...
mieti samalla koska sitä kattelet ja missä tilanteissa...
Jos/kun autosta kilometrien saatossa osat/paikat rupeaa pettämään olen hankimassa "viriosia". Eli mulla vähän sama asenne kuin Garretillä :tämä siis sen perusteella että AA:lla ei oletuksena ole tarkoitus autoa sen kummemmin virittää.
Minä olen lähinnä laittanut autoa kuntoon - siinä sivussa piilossa olleet potentiaalit ovat vain tulleet esiin.
Kaikki apuhan on läheltä tullutta parempaa kuin kaukaa saatu jelppiMä voin joskus murjasta sulle livenä siitäkin sitten muutaman seikan minne niitä mittareita kuuluu tunkea ja miksi .Asumme meinaan niin liki että sekin on täysin mahdollista...
Pointtina taisi olla se luettavuus..?AutonaAlfa kirjoitti:Eikä tuo tolppaan asennettava mittari eroa muista ahtomittareista mitenkään
Niin siis tällä tarkoitin ettet ole ottamassa siitä yli 400 heppaa ja siten tarvitset jotain HC mittaria.tämä siis sen perusteella että AA:lla ei oletuksena ole tarkoitus autoa sen kummemmin virittää.
Joo sitä samaa, en oikein tiedä mitä meinasin kun ehdottamani paikka eikä ainakaan ole luettavuudeltaan parempi kuin a-tolppa. Orkkiksemman näköinen kylläkin.AutonaAlfa kirjoitti:Aha? Mä olen kyllä tästä topicista sen verran sekasin, että en enää tiedä missä mennään?!?
Millaisen nyt sitten päätit ostaa?AutonaAlfa kirjoitti:Kertokaa nyt mistä mä tollasen mittarin suomesta ostan