Hyvin on mennyt pari ekaa vuotta Alfistana ja huoltoihin ei ole mennyt kuin n. kolmasosa auton hankintahinnasta..

Nyt kuitenkin rupesi sele kiusaamaan.
Auto siis ´04 JTS farkku. Ajettu reilu 120tkm.
Talvisin kylmänä on nykinyt liikkeellelähtiessä mutta olen kuvitellut ton olevan ihan loogista jos on öljyt tahmeena jne. Kylmänä myös missannut 3 vaihteen muutaman kerran. Tämä ei kuitenkaan ole ollut mitenkään ongelma kun auto kuitenkin lämpimänä toiminut hyvin.
Kuukausi takaperin rupesi selen merkkivalo vilkkumaan ekan kerran ja ei suostunut enää vaihtamaan vaihdetta. Tämä tapahtui muutaman kerran mutta selvisin sillä että otin miinus navan irti ja vetäsin sauhut. Sen jälkeen toimi taas. Tämä siis muutaman kerran.
Seuraavaksi motarilla rupesi selevalo villkumaan ja summeri piippaamaan motarilla viitonen silmässä. Ei suostunut vaihtamaan mihinkään. Sain auton nitkuteltua pikkutielle ja koetin akusta piuhaa irti mutta ei enää tämä konsti toiminut.
Hinaus Salon PP-autoon jossa lyötiin testeri kiinni joka herjasi jotain hydraulic unittia. PP-auton "asiantuntijat" tarjoituivat vaihtamaan koko hydrauliikka yksikön hintaan 1852€+työt...
Joka tapauksessa testin ja kuittauksen jälkeen autolla pystyi taas ajamaan ja se toimikin n.70km maantietä kunnes valo taas rupesi vilkkumaan.
Nyt auto on Hangossa kyläverstaalla jossa sille ei osata tehdä mitään.
Eikös toi selevalon vilkkuminen tarkoita että paineita ei ole? Kun toi vika on päällä niin pumppu ei käynnisty oven avauksen yhteydessä. Äljyä on riittävä määrä.
Erittäin kiitollinen vinkeistä,
-n