Alfa 156 vm. 2000 hanskalokeron päällä olevat sulakkeet

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
jarir2
Viestit: 57
Liittynyt: 10 Touko 2005, 16:27

Alfa 156 vm. 2000 hanskalokeron päällä olevat sulakkeet

Viesti Kirjoittaja jarir2 »

Hei koetan selvittää edelleen Alfani itse aihetettua sähkävikaa ja löysin hanskalokeron päältä 3:n sulakkeen setin. Niistä keltainen 20 A:n sulake oli palanut. Ohjekirjasta löytyy kuva 52, mutta sulalistasta ei löydy mainintaa, mihinkä sulakkeet liittyvät. Onko jollain parempaa tietoa. Vaihdoin sulakkeen, mutta edelleen puhallin, vilkut, lasin nostin ja pyyhkijät pois pelistä.

Avatar
jkk
Viestit: 5891
Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed
Paikkakunta: Sarvvik

Re: Alfa 156 vm. 2000 hanskalokeron päällä olevat sulakkeet

Viesti Kirjoittaja jkk »

jarir2 kirjoitti:Hei koetan selvittää edelleen Alfani itse aihetettua sähkävikaa ja löysin hanskalokeron päältä 3:n sulakkeen setin. Niistä keltainen 20 A:n sulake oli palanut. Ohjekirjasta löytyy kuva 52, mutta sulalistasta ei löydy mainintaa, mihinkä sulakkeet liittyvät. Onko jollain parempaa tietoa. Vaihdoin sulakkeen, mutta edelleen puhallin, vilkut, lasin nostin ja pyyhkijät pois pelistä.
mä yritin aikoinaan asentaa virtainvertteriä tupakansytkäriin, jostain syystä veti vissiin oikkarin ja pimeni vaihteisto, kiekkamittari, keskikonsoli, vilkut ja nopeusmittarin viisari pysähtyi. palaneita sulakkeita oli radion sulake 10a sielä polven päällä, hanskalokeron päällä oleva 20a ja vielä joku kolmas jota en nyt muista. Etsit vaan jokaikisen sulakkeen ja tarkistat yksitellen ja vaihdat kaikki palaneet niin eiköhän se siitä, mulla ainakin toi kaikki normaalisti parin tunnin ähellyksen jälkeen. jos ei niin oisko jotain johtia kyrvähtänyt?

jarir2
Viestit: 57
Liittynyt: 10 Touko 2005, 16:27

Re: Alfa 156 vm. 2000 hanskalokeron päällä olevat sulakkeet

Viesti Kirjoittaja jarir2 »

Heips, kaksi kärähtänyttä on löytynyt, kun pistin vahingossa hätävilkun releen väärinpäin, eli polven yltä hätävilkun sulake ja hanskalokeron yltä tuo keltainen. Olen myös tsekannut polven päältä johtojen takana piilossa olevat sulakkeet ja tietty konehuoneen puolelta nuo pääsulakkeet. Sinulla oli siis palanut kolme sulaketta, joten täytyy vielä jatkaa metsästystä vaikka alkaa vaihtoehdot käydä vähiin.

Vastaa Viestiin