Alfoista
Valvoja: Moderators
Copyfighter
Viestit: 849 Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Copyfighter » 21 Syys 2004, 17:33
No niin, suoraan ongelmaan. Eli GTV:n takaluukun avausnappi välillä toimii ja välillä taas ei. Siis se hienosti hanskalokeroon sijoitettu nappula...
Eli missä vika? Allekirjoittaneessako?
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 21 Syys 2004, 23:13
Se toimii vain silloin kun moottori ei ole käynnissä, eli... vika taitaa olla käyttäjässä
- Epäkelpokeräilijä -
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 21 Syys 2004, 23:18
Jep sama homma 164:ssa, onhan se "turvallista" mutta aika rasittavaa jos kyytiläisellä on kamaa takakontissa..
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 21 Syys 2004, 23:20
Hiton ärsyttävää, että kontti aukeaa pelkästään takaluukun lukosta tai hanskalokeron katkaisijasta ja jälkimmäisestäkin vain auton käydessä
Kun ehdin hälyttimen asentamaan niin siihen tulee takuuvarmasti kaukosäädin, joka osaa avata kontin.
- Epäkelpokeräilijä -
Copyfighter
Viestit: 849 Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Copyfighter » 21 Syys 2004, 23:21
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Se toimii vain silloin kun moottori ei ole käynnissä, eli... vika taitaa olla käyttäjässä
Välillä se ei toimi silloinkaan...
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”
Rolle
Site Admin
Viestit: 7738 Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi
Viesti
Kirjoittaja Rolle » 21 Syys 2004, 23:22
164:ssa oli sentään järkevässä paikassa verrattuna 155/GTV:hen
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717 Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti
Kirjoittaja Rasvis » 21 Syys 2004, 23:23
Hm. Kai siinä virtapiirissä on sitten jotain vikaa, todnäk katkaisijassa tai katkaisijan tai solenoidin liittimessä.
Eikös sulla ole vielä auto takuun piirissä?
- Epäkelpokeräilijä -
Jevgen
Viestit: 384 Liittynyt: 11 Heinä 2004, 03:29
Car(s): Isolohko Ducato + V70
Paikkakunta: Savitaipale
Viesti
Kirjoittaja Jevgen » 22 Syys 2004, 00:32
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Kun ehdin hälyttimen asentamaan niin siihen tulee takuuvarmasti kaukosäädin, joka osaa avata kontin.
Asiaa! On tullut monesti "testattua" hälytin, kun tuossa alfan omassa häly/kaukolukossa tosiaankaan ei tuota kontin aukaisua erikseen ole. Sitten kun pahaa aavistamatta menee lukitun auton konttia avaimella roplaamaan auki niin viimeistään silloin saa huomiota osakseen...
ärrä
Viestit: 751 Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja ärrä » 22 Syys 2004, 04:12
Rolle kirjoitti: Jep sama homma 164:ssa, onhan se "turvallista" mutta aika rasittavaa jos kyytiläisellä on kamaa takakontissa..
Mun 164 Superissa luukku toimii myös virrat päällä, kunhan auto ei liiku
Copyfighter
Viestit: 849 Liittynyt: 27 Heinä 2004, 20:09
Car(s): Volvo S40 T5
Paikkakunta: Turku
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Copyfighter » 22 Syys 2004, 15:37
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti: Hm. Kai siinä virtapiirissä on sitten jotain vikaa, todnäk katkaisijassa tai katkaisijan tai solenoidin liittimessä.
Eikös sulla ole vielä auto takuun piirissä?
Onneksi on joo.
“The best argument against democracy is a five minute conversation with the average voter.”