GTV 3.2
Valvoja: Moderators
GTV 3.2
Nyt on kyllä oudoimpia avauksia. Työkaveri toivoo vastausta...
Hänellä on yhteisomistuksessa v. 2005 3.2 GTV ja huollossa oli sanottu, että jakohihnaa pitäisi kiristellä.
Kaveri on ymmällään, että mitäs tuommonen tarkoittaa ja kannattaako kiristellä vai vaihtaa kokonaan uusi. Seuraavaan vaihtoon olisi 10000km.
Kiitos ja anteeksi. Lupasin sille foorumilta kysellä...
Hänellä on yhteisomistuksessa v. 2005 3.2 GTV ja huollossa oli sanottu, että jakohihnaa pitäisi kiristellä.
Kaveri on ymmällään, että mitäs tuommonen tarkoittaa ja kannattaako kiristellä vai vaihtaa kokonaan uusi. Seuraavaan vaihtoon olisi 10000km.
Kiitos ja anteeksi. Lupasin sille foorumilta kysellä...
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Re: GTV 3.2
Vaihtoon vain hihna + kiristinrullat ja äkkiä. Väärä tapa säästää ja pelata uhkapeliä.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
Miuta kiinnostaa tuo GTV. Onko sininen?
Re: GTV 3.2
Kiitti. Tilaus lähti hihnanvaihtoon.
Tilanne on se, että kaveri on hankkimassa autoa itselleen ja halus selvittää parhaan ratkaisun tilanteeseen.
Auto on punainen.
Tilanne on se, että kaveri on hankkimassa autoa itselleen ja halus selvittää parhaan ratkaisun tilanteeseen.
Auto on punainen.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
^ Okei. Kiinnosti vain koska noita ei liikaa täällä ole. Kaksi tiedän, punaisen ja sinisen. Tuollaisen minäkin haluaisin.
Re: GTV 3.2
No jos kilsat ja vuodet ei oo täynnä (60tkm/3v) niin eipä sitä hihnaa mikään pakko ole vaihtaa, aika nopeastihan sen varmistaa onko se todella liian löysällä ja kiristäminen onnistuu aika pienellä purkamisella (vrt. koko hihnaremppa).
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Re: GTV 3.2
^aivan, mutta jos ei ole tietoa, milloin viimeksi on vaihdettu, niin silloin kyllä parempi olla leikkimättä tuurin kanssa.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
Re: GTV 3.2
Tässä itekki oottelee kauppojen toteutumista kun on luvattu rattivuoroa...Cuore Sportivo kirjoitti:^ Okei. Kiinnosti vain koska noita ei liikaa täällä ole. Kaksi tiedän, punaisen ja sinisen. Tuollaisen minäkin haluaisin.
Re: GTV 3.2
Jos ei vaihtoon ole kuin 10 tkm jäljellä niin ehdottomasti laittaisin uudet kilkkeet samantien. Vesipumpunkin vaihtaisin metalliseen jos se itselle olis tulossa.
On muuten harvinainen herkku toi 3.2 GTV. Ei löydy mobilestakaan kuin 2 kpl tällä hetkellä. 8.500 ja 10.800 on pyynnit. CO2 on maltiiliset 315g/km...
On muuten harvinainen herkku toi 3.2 GTV. Ei löydy mobilestakaan kuin 2 kpl tällä hetkellä. 8.500 ja 10.800 on pyynnit. CO2 on maltiiliset 315g/km...
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
Jeps. Tuollaisen kun löytäisi GT:n tilalle...
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Re: GTV 3.2
^Siis mitä-mitä? Aiotko hankkiutua eroon geeteestä? Eikös se ole vähän sama asia kuin sahaisit jalkasi irti..?
Sorry ot.
Sorry ot.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Re: GTV 3.2
En oo ikuna moista nähnyt. En täällä enkä Kuubassa Mut mitenkäs niitä rattivuoroja sais varattua
-
- Viestit: 1472
- Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
- Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet
Nykyiset Giulietta MA+TCT ja Linea T-Jet - Paikkakunta: 16900 ja syvällä.
Re: GTV 3.2
Jos hihna on useamman tonnin lepattanu löysällä, niin eipä sitä vanhaa enää kannata paljon kiristellä. Uutta tilalle.
-
- Viestit: 189
- Liittynyt: 20 Elo 2011, 08:37
- Car(s): 916 Spider 3.0 V6
Lada 1200L 1.6
ex GTV6, 33 1.7QV 8V - Paikkakunta: Kotka
Re: GTV 3.2
Mulle ja kolmekakkonen kiits.
Mikään ei ole niin turhaa kuin hyvät neuvot - niitä ei viisat kaipaa eikä tyhmät kuuntele.
Re: GTV 3.2
Ei kai siinä sen kummempaa tarvitse löytöretkeillä kun varaat vaan vähän aikaa, riittävästi rahnaa ja lennon Keski-Eurooppaan.Cuore Sportivo kirjoitti:Jeps. Tuollaisen kun löytäisi GT:n tilalle...
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Re: GTV 3.2
Tommosta olin toissakesänä hakemassa, oman sain myytyä ja lennon varattua niin ainoa tarjolla oleva 3.2 poistui myynnistä, joku ehti siis ensin. Tilalle tuli sit tessu spideri, aika kaukana siitä 1 vaihtoehdosta
sen koommin ei ole tarjolla ollut kuin pari mustaa jotka ei kelpaa....
sen koommin ei ole tarjolla ollut kuin pari mustaa jotka ei kelpaa....
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
Kyllä se periaatteessa on ihan sama asia.Ciancarlo kirjoitti:^Siis mitä-mitä? Aiotko hankkiutua eroon geeteestä? Eikös se ole vähän sama asia kuin sahaisit jalkasi irti..?
916 on tavattoman hieno koppa ja 3.2-litrasella pannulla über-siisti. Lisäksi vielä erittäin harvinainen, kuten varmasti kaikki tietävät. Se onkin ainoa "nyky-Alfa" johon GT:n kehtaisi vaihtaa. Toisena vaihtoehtona olisi vaihtaa vanhempaan ja halvempaan klassikkoon ja jättää pätäkkää perstaskuun. Ei siis kuitenkaan ole mikään hinku hankkiutua GT:stä eroon.
No perkele. Ai se on noin helppoa. Mä soittelen sulle, kun lähdetään reissuun. Saat tulla mukaan ryyppykav.. siis tulkiksi.mml kirjoitti:Ei kai siinä sen kummempaa tarvitse löytöretkeillä kun varaat vaan vähän aikaa, riittävästi rahnaa ja lennon Keski-Eurooppaan.
Re: GTV 3.2
^Kiinni veti. Viinaa siinä tarvitaankin ennekuin meikäläinen tulee Lapinpolttajan kanssa juttuun sen omalla kielellä.. Achtung!
Alfaa pitää käsitellä niinkuin naista; ensin varovasti ja sitten täysillä.
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Re: GTV 3.2
Aamen.Cuore Sportivo kirjoitti:[916 on tavattoman hieno koppa ja 3.2-litrasella pannulla über-siisti. Lisäksi vielä erittäin harvinainen, kuten varmasti kaikki tietävät. Se onkin ainoa "nyky-Alfa" johon GT:n kehtaisi vaihtaa. .
Tuossa Cuorelle seuraava auto, vassokuu.
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... res=EXPORT" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
Re: GTV 3.2
Mites kun itse olen ainakin ollut sellaisessa käsityksessä, että tuo uusi nokka ei ole foorumilaisten suosiossa? Ilmeisesti kuitenkin on...
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
Uusi nokka on hieno! Onnistunut feislift.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: GTV 3.2
Veikkaan, että käsitys juontuu siitä korisarjasta, jolla jäljitellään tuota FL-keulaa. Tuo alkup. FL-keula on luonnossa vielä hienompi, kuin kuvissa.PRO kirjoitti:Mites kun itse olen ainakin ollut sellaisessa käsityksessä, että tuo uusi nokka ei ole foorumilaisten suosiossa? Ilmeisesti kuitenkin on...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- h_lauri
- Viestit: 6198
- Liittynyt: 23 Kesä 2010, 13:10
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
- Paikkakunta: Kauniainen
Re: GTV 3.2
Niin, primeraan se ehkä sopisi, muttei alfaan.Rasvis kirjoitti:Ihan hieno keula. Valitettavasti vain väärässä autossa.
Alkuperäinen on munkin (ja minunkin) mielestä parempi.
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
Re: GTV 3.2
Joku tuossa faceliftissa tosiaan tökkii. Puskurin ja konepellin liian terävät kulmat? Maskikaan ei jotenkin istu tuohon konepellin V muotoon. emt.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
Nyt naama umpeen. Rasvista komppaavat myös.Rasvis kirjoitti:Valitettavasti vain väärässä autossa.
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: GTV 3.2
Kyllä tämä viimeisin versio on paras, niin se tuppaa olemaan.
Re: GTV 3.2
on se ruma, ei voi mitään.. vois varmaan laittaa äänestyksen niin ei tarvii jokaisen tähän kirjoittaa.
156 originaali
166 facelift
GTV originaali
147 facelift
noinhan nuo menee....
156 originaali
166 facelift
GTV originaali
147 facelift
noinhan nuo menee....
- Jalamari
- Viestit: 3091
- Liittynyt: 25 Touko 2006, 11:42
- Car(s): Toyota Gorilla
GTV 2.0V6TB
75 V6
Lancia Thesis
Triumph speedfour
ex:ex147 1,6TS, 147 Selespeed, 156 Selespeed, 166V6 3.0, 15516vx2, 156TS, 164V6,156 1.9JTD,
156 2.4JTD, 159 2.2JTS, GT JTS 156 2.5V6x2, 147JTD, 1662.4JTD - Paikkakunta: Laihela
Re: GTV 3.2
Ikävä kyllä tähän ei ole kuin yksi totuus.V6 kirjoitti:on se ruma, ei voi mitään.. vois varmaan laittaa äänestyksen niin ei tarvii jokaisen tähän kirjoittaa.
156 originaali
166 facelift
GTV originaali
147 facelift
noinhan nuo menee....
156 originaali
166 originaali
GTV originaali
147 originaali
155 on ainut missä päivitys on mennyt parempaan suuntaan. 156 ja 147 menettelee.
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: GTV 3.2
Komppaan tätä , kaikissa näissä 147, 156, 166 ja tämä FL parempiCuore Sportivo kirjoitti:Uusi nokka on hieno! Onnistunut feislift.
IMO , mutta turhaahan näistä on jauhaa, makuja on monia sano ....
JT
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: GTV 3.2
Cuore Sportivo kirjoitti:Nyt naama umpeen.
Niin on, ja 75, vaikkei listalla olekaan. Paitsi America, mutta sen syntyyn onkin muut syyt.Jalamari kirjoitti:155 on ainut missä päivitys on mennyt parempaan suuntaan.
Kun ne linjat on kerran piirretty niin harvoin se kokonaisuus puskureita ja valoja vaihtelemalla paranee.
- Epäkelpokeräilijä -
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: GTV 3.2
en tiedä mitä noilla muilla syillä rasvis meinaat mutta oma mielipiteeni on se että america ei ole mikään varsinainen päivitys vaan ihan jenkkimilanon johdannainen euromarkkinoille.. muut mallithan jatkoivat normiluukilla turboa lukuunottamatta..
- gtvaj
- Viestit: 1320
- Liittynyt: 11 Elo 2005, 12:49
- Car(s): GTV ts -95, 156 Busso
- Paikkakunta: Kangasala
Re: GTV 3.2
166 facelift
gtv/spider facelift
muilla ei mitään väliä, yhtä rumia kaikki
gtv/spider facelift
muilla ei mitään väliä, yhtä rumia kaikki
Toimii, ei toimi, toimii.... no ei toimi
- Ciancarlo
- Viestit: 1935
- Liittynyt: 28 Loka 2004, 14:54
- Car(s): La macchina: GT 3,2
La moto: Duca 1199S Panigale - Paikkakunta: Hki
Re: GTV 3.2
Jes, tästähän saatiin oikein kunnon ottelu aikaan tyyliin lumiharja-case.
Pistänpä oman lusikkani uudestaan soppaan sanomalla, että tuo FL gayteevee on ihan hemmetin hieno, keulaa myöten.
Pistänpä oman lusikkani uudestaan soppaan sanomalla, että tuo FL gayteevee on ihan hemmetin hieno, keulaa myöten.
Alfa Romeo - Una macchina vera dell'autista!
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: GTV 3.2
Just tätä tarkoitin, eli USA:n määräysten vuoksihan ne ryppypuskurit autoon leivottiin. Muuten tykkään enemmän noista uudemmista piirteistä kuten pullistuneesta konepellistä, joka tosin taisi V6:ssa olla alusta asti.90 kirjoitti:en tiedä mitä noilla muilla syillä rasvis meinaat mutta oma mielipiteeni on se että america ei ole mikään varsinainen päivitys vaan ihan jenkkimilanon johdannainen euromarkkinoille..
Ja sitten takaisin otsikon aiheeseen. Noita kolmossarjan GTV/Spidereitä ei virallinen maahantuoja tainnut tuoda ollenkaan vaan myivät myöhemminkin jotain erää kakkossarjalaisia? Itse en ole tainnut nähdä kuin sen punaisen Spider Twinsparkin joka majailee Klaukkalassa. Paljonkohan noita Suomessa on?
- Epäkelpokeräilijä -
- juuuso
- Viestit: 781
- Liittynyt: 30 Huhti 2006, 20:25
- Car(s): Das Auto ja Punto
-
Aiemmin: 939, 940, 939, 937 - Paikkakunta: Lappeenranta
Re: GTV 3.2
Punainen kolmossarjan spider JTS-koneella oli joskus viitisen vuotta sitten myynnissä Kouvolassa. Muuten en olisi kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta sama auto oli Kotkan Deltassa huollossa, kun oman 147 sieltä ostin. Tuolloin oli vuosi 2006.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Re: GTV 3.2
Tämä on jo hetken nettiautossa roikkunut:
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/5057385" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/spider/5057385" onclick="window.open(this.href);return false;
- Rasvis
- Spiderman
- Viestit: 10717
- Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
- Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: GTV 3.2
^ Näyttää olevan se sama kampe joka aiemmin asusti Klaukkalassa. Ai niin ne kolmossarjalaiset olikin Jiiteeässiä eikä Sparkkeja.
- Epäkelpokeräilijä -
-
- Viestit: 189
- Liittynyt: 20 Elo 2011, 08:37
- Car(s): 916 Spider 3.0 V6
Lada 1200L 1.6
ex GTV6, 33 1.7QV 8V - Paikkakunta: Kotka
Re: GTV 3.2
Niin se vaan on että vanha keula on niin pal hienompi. Uus keula vaatis uuden peräpään kaveriksi. Vaan toki motti antaa anteeks "rumaa" keulaa...
Mikään ei ole niin turhaa kuin hyvät neuvot - niitä ei viisat kaipaa eikä tyhmät kuuntele.
Re: GTV 3.2
Hihna on vaihdettu ja vähän muutakin samalla kertaa.
Sitten seuraavaan typerään kysymykseen. Laskettelu kelit paranee, joten kysymykseni kuuluu: Saakohan näihin jonkun valmistajan kattotelineitä? Kävin kyselemässä Alfoja myyvässä liikkeessä, mutta heillä ei ollut tarjota mitään.
Sitten seuraavaan typerään kysymykseen. Laskettelu kelit paranee, joten kysymykseni kuuluu: Saakohan näihin jonkun valmistajan kattotelineitä? Kävin kyselemässä Alfoja myyvässä liikkeessä, mutta heillä ei ollut tarjota mitään.
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Re: GTV 3.2
Voi olla hankalaa, mutta vetokoukkuhan noihin oli alunperinkin tarjolla, joten semmonen vaan ja kärri perään
Re: GTV 3.2
Vaihtoehtohan sekin, mutta sitten peruuttaminen muuttuu niin älyttömän vaikeaksi.routasydän kirjoitti:Voi olla hankalaa, mutta vetokoukkuhan noihin oli alunperinkin tarjolla, joten semmonen vaan ja kärri perään
- hjpp
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 29 Marras 2006, 22:42
- Car(s): 159 SW JTDm, Spider V6, 164 ts, (Xf)
- Paikkakunta: Espoo
Re: GTV 3.2
Italian suunnalla pitävät innokkaasti magneettikiinnitteisiä telineitä katolla. Passaisiko sellainen?
-
- Viestit: 815
- Liittynyt: 13 Syys 2009, 12:32
- Car(s): Audi A8 2,8V6
156 2,5V6 2002
ex 166 2.0 ts 1999 - Paikkakunta: Helsinki
Re: GTV 3.2
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false; onhan näitä
saatavilla jos tämmösen haluaa. Eikä erityisen kalliita edes jos tällainen on niinku pakko saada...
saatavilla jos tämmösen haluaa. Eikä erityisen kalliita edes jos tällainen on niinku pakko saada...
Re: GTV 3.2
^ me want, me need, me love, long time. yes, no?
Re: GTV 3.2
Kiitos vinkistä, pitää tutustua tuotteeseen. Ajattelin kuitenkin sellaista versiota jolla saisi boksin kiinni.hjpp kirjoitti:Italian suunnalla pitävät innokkaasti magneettikiinnitteisiä telineitä katolla. Passaisiko sellainen?