164 ts ruiskun purkaminen
Valvoja: Moderators
- HerraR
- Viestit: 248
- Liittynyt: 06 Loka 2003, 17:28
- Car(s): E61 & 944S2
ex 166 3.0 2000
ex 164 3.0 24v 1994
ex 164 TS 1990 - Paikkakunta: Helsinki
164 ts ruiskun purkaminen
Pitäisi imukumit vaihtaa, mistä löytyykin ohje tuolta faq:sta, mutta ensin täytyy saada ruiskutsydeemit pois tieltä. Olisiko kokeneemmilla intoa kuvailla askel askeleelta oikea proseduuri? Kokemusta kun on vain Kleinbussin kaasarikoneesta, joka pohjautuu hiukan eri vuosikymmenelle.
Ruiskusydeemiä ei tarvitse purkaa pois tieltä imukumien vaihdossa.
Imukotelo tukirauta irti. Helpoiten pääsee alakautta. On Kahdella pultilla kiinni.
Letkut irti ja ilmosta kumitöösä.
Imukumeista lemmarit irti ja nitkuttelua.
Uudet tilalle ja paikalleen asettelua + sitten kaikki takaisin paikoilleen.
Puutukohan jotain. Ei ole ihan joka aivosolu herränyt vielä tähän aikaan aamusta.
Imukotelo tukirauta irti. Helpoiten pääsee alakautta. On Kahdella pultilla kiinni.
Letkut irti ja ilmosta kumitöösä.
Imukumeista lemmarit irti ja nitkuttelua.
Uudet tilalle ja paikalleen asettelua + sitten kaikki takaisin paikoilleen.
Puutukohan jotain. Ei ole ihan joka aivosolu herränyt vielä tähän aikaan aamusta.
Kyllä Hotainen hyvin muisti. Öljyn erotin kannattaa ottaa pois tieltä. Faq osiossa on hyvä ohje paitsi ettei ota ruiskusysteemiä irti. Kannattaa varoa HerraR sitä lämpötila anturia kun ottaa sen ilmiä lähinpänä olevan imukumin irti, ettei käy kuten mulle.
Se pieni alipaine letku menee siihen ruiskun bensanpaine tasaajalle. Näkyy siinä ekan ja toisen imukumin välistä, joten ei katoa vaikka ottaa irti.
Se pieni alipaine letku menee siihen ruiskun bensanpaine tasaajalle. Näkyy siinä ekan ja toisen imukumin välistä, joten ei katoa vaikka ottaa irti.