Jarrulevyt täytyi vaihtaa taakse, airbag valo ja rekkarikilven valot. Koiranluustakin tuli korjauskehoitus.
Niin ja Maunulle vielä kiitokset airbag valon kuittauksesta!!!

Valvoja: Moderators
No täällä taas ei mennyt, vasen alapallo väljä ja jarruletkussa kolo. Uudet onkin jo tilauksessa.VMTD kirjoitti:Lybra meni tänään läpi katsastuksesta, mutta Alfa sai hylsyn eilen.
VMTD kirjoitti:Lybra meni tänään läpi katsastuksesta, mutta Alfa sai hylsyn eilen.
Kuulemma Rollaankin voi polttimon väärin, toisaalta ei sitä kyllä leima-setä uskoCaijo-Romeo kirjoitti:166 moitteita läpi.oli Toyota miehet ihmeissään ku katoin vaan valot ja päästöt töissä et noiko muka riittää leimalle.mittarissa nyt n.267tkm,kai tällä 300tkm viä rikki ajaa.
Ei ollut kytkin rikki vaan oli johto irti.rausku kirjoitti:Kyllä se taitaa olla peruutusvalokytkin, .
Sehän on palvelulle lisäarvoa, tai siis ylipäätään sitä palvelua mitä katsastusasemalta pitäisi saada. Jos mä maksan kymmeniä euroja autoni kuntotarkastuksesta, haluan että se kuntotarkastetaan, vaikka pakollista olisikin.mattijus kirjoitti:Ei Alfaani ole koskaan hylätty perusteettomasti mutta tarkemman syynin kohteeksi ne ovat joutuneet/päässeet.
Tähänhän on tulossa muutosta. Mä tosin tykkään että jälkitarkastuksen suorittaa jopa sama tyyppi kuin varsinaisen katsastuksen, koska hänellä on hajua, mistä on ollut kyse. Ne katsastuslappujen selostukset on välillä niin epämääräisiä, että jopa saman aseman toisella katsurilla voi olla hankaluuksia löytää hylkäyksen aiheuttanutta kohtaa.lerppu kirjoitti: - Esimerkiksi sen suhteen, että onko jälkitarkistus suoritettava hylkypaikassa.
Se ajoaika on edelleen vähintään 2kk hylätystä leimasta. 2 kuukauden aikana minä pöristelen n. 10tkm eteenpäin, aktiivisesti ajava kaupunkilainen voi samassa ajassa jarruttaa tanakasti liikennevaloihin satoja ellei tuhansia kertoja, minkä lisäksi jarruilla toteutettu luistonesto syö oman osansa jarruista myös kiihdyttäessä (no okei, tämä toki lähinnä talviaikaan). Pitäisikö jarrukulumaan puuttua valmistajan määrittelemien raja-arvojen sijasta vasta, kun ero on havaittavissa jarrujen käytössä ja silti päästää ajamaan tuo 2kk eteenpäin?lerppu kirjoitti: Mielestäni autoni ei ollut lähelläkään sitä kuntoa että about 1 kk päästä sen liikennekäyttö olisi pitänyt kieltää.