

Valvoja: Moderators
Minä sitä öljyä sinne olen ainakin tuutannut. Auttoi vuoden. Viime keväänä vaihdettiin kummatkin etupaan ylätukivarret kun sillon alkoi narina uudestaan. Narina pysyi VIIKON pois tuon vaihdon jälkeen. Ilmeisesti hyvin oli deltassa öljyä käytettyWile E. Coyote kirjoitti:
Kukas se oli joka ruuttas lääkeruiskulla sinne öljyä? Auttoiko/kuinka kauan? Cuore?
Minkä renkaan puoleisen pultin? Jos tarkoitat sitä pallonivelen mutteria, niin muistaakseni sen "pultin" päässä on kuusioakoloavaimelle paikka. Mutta jos avaat sen mutterin ennen kuin taot lekalla sen jumissa olevan pallonivelen kartion irti, niin homma on helppo. Kannattaa odottaa sopivaa räntäsadetta ja tehdä homma ulkona, niin saa hyvät agressiot ja homma sujuu. Ja kun asennuskaljaakaan ei tarkene juoda niin siinäkin säästää.Wile E. Coyote kirjoitti:Miten sen renkaan puoleisen pultin saa auki/kiristettyä kun se helposti pyörii mukana ja saa verenpaineen nousemaan ja viivästää projektia sellainen.
Tunti per tolppa lienee hyvä arvaus.Juze kirjoitti:Onkohan tuo vaihto iso urakka? Meinaan vaan, että kauanko joudun pitämään autoa huollossa...
Katos kun en huomannu! KitoosGTA kirjoitti:Minkä renkaan puoleisen pultin? Jos tarkoitat sitä pallonivelen mutteria, niin muistaakseni sen "pultin" päässä on kuusioakoloavaimelle paikka. Mutta jos avaat sen mutterin ennen kuin taot lekalla sen jumissa olevan pallonivelen kartion irti, niin homma on helppo. Kannattaa odottaa sopivaa räntäsadetta ja tehdä homma ulkona, niin saa hyvät agressiot ja homma sujuu. Ja kun asennuskaljaakaan ei tarkene juoda niin siinäkin säästää.Wile E. Coyote kirjoitti:Miten sen renkaan puoleisen pultin saa auki/kiristettyä kun se helposti pyörii mukana ja saa verenpaineen nousemaan ja viivästää projektia sellainen.![]()
Tunti per tolppa lienee hyvä arvaus.Juze kirjoitti:Onkohan tuo vaihto iso urakka? Meinaan vaan, että
kauanko joudun pitämään autoa huollossa...