Kyllähän tuon nyt vähän arvaskin kun auto ei pahemmin suoraan mene

Nyt tarttis löytää joku korjaamo noille hitsaus korjauksille Tampereelta.
Valvoja: Moderators
Autokorjaamon lukulaitteen näytöllä en nähnyt muuta kuin jonkun "ABG Active" (?)Aquatica kirjoitti:Oletettavasti airbagin vikakoodien nollaus ei auttanut asiaa, selvititkö silloin mitä siinä on, tai voisi olla, vikana - ja mikä oli tarkka vikakoodi? Jos se oli 001 - eeprom failure (tms) niin sitten pitää airbagin ecu vaihtaa, jos jotain muuta niin tarkalla vikakoodilla voisi helpommin metsästellä syyllistä, yleisesti "joku" liitos "jossakin" voipi aiheuttaa ongelmia.
PS.
Jotkut vikakoodinlukijalaitteet heittää ihan uskomattomia yleisväännöksiä vikakoodeista, jotka ei pakosti ole edes metsän suuntaan - etenkin, jos eivät anna vikakoodinumeroa vaan pelkän nimellisen vikakoodin. On kokemusta
Aika hyvä asenne leimasedällä, jos jo ennen lämmitysvaihetta tekee omia veikkauksia päästöistä. Kai se luuli että kyseessä olisi uudempikin auto.V6 kirjoitti:leimattu ekalla läpi, aika karmeaa kuunneltavaa kun äijä mittaili päästöjä, lämmitteli konetta aivan tajuttomilla kiekoilla käry vaan nousi, piti mennä jo ihmettelemään viereen mitä se oikein touhuaa, tyhjäkäynti muka liian pieni vaikka aivan ok, joo tässä on "kansi halki" hc päästöt, aivan levottomia juttuja heitti. Tuolla on aiemminkin ollut noi päästömittaukset ongelmallisia kerran piti poljinta painaa itse jotta kiekkoja saa lisää. Pieni kauneusvirhe oli että akku kyykähti nosturille ... talven aikana mennyt huonoon happeen vähän ajon takia.
Mitäs tukivartta siellä oli? Motonetin Mapcoa vai jotain ihan oikeeta tavaraa?Jakke kirjoitti:Tuli ns. "lievä hylkäys", nimittäin niin vähällä pääsin.. Takajarrupalat pitää kuulemma vaihtaa, vaikka otti ihan hyvin ja kulutuspintaakin pari-kolme milliä jäljellä. Ja -yllätys yllätys- alatukivarret eteen. Palloissa muka väljää molemmilla puolilla. Tiedän itse, että ainakin kuskin puolella väljä on siellä korin puolella olevissa puslissa, mutta samapa tuo kun koko varsi on kuitenkin helpointa vaihtaa. Oikeanpuoleinen tarvikevarsi kestikin peräti 10 000 km ja siinä oli ihan silmin nähtävä välys pallossa
Ei ollu Motonetista vaan jostain toisesta tarvikeliikkeestä. En muista merkkiä, kun kaveri joka osan vaihtoikin osti sen mun puolesta silloin ku itse en multa kiireiltäni ehtinyt autoa rassaamaan.Aquatica kirjoitti:Mitäs tukivartta siellä oli? Motonetin Mapcoa vai jotain ihan oikeeta tavaraa?Jakke kirjoitti:Tuli ns. "lievä hylkäys", nimittäin niin vähällä pääsin.. Takajarrupalat pitää kuulemma vaihtaa, vaikka otti ihan hyvin ja kulutuspintaakin pari-kolme milliä jäljellä. Ja -yllätys yllätys- alatukivarret eteen. Palloissa muka väljää molemmilla puolilla. Tiedän itse, että ainakin kuskin puolella väljä on siellä korin puolella olevissa puslissa, mutta samapa tuo kun koko varsi on kuitenkin helpointa vaihtaa. Oikeanpuoleinen tarvikevarsi kestikin peräti 10 000 km ja siinä oli ihan silmin nähtävä välys pallossa
Ei niin, ainoastaan brandannyt.Tuomas K kirjoitti:Kyllä sitä samaa kuraa on maailma täynnä, ei Mapco ole monopolisoinut laaduttomuutta.
puoli asia oikein kun vain yksi takasumari, molemmat saa palaa 156:ssa ja kuuluu palaa.PSS kirjoitti:Takasumuvalo toimi väärällä puolella (pitää toimia vasemmalla, oikean pitää olla pimeä)
Ehkäpä näin, mutta tieto on normaalia essonbaaria, siis piti paikkansa neljännesvuosisata sitten, jos silloinkaan.Aquatica kirjoitti:Uusissahan ei saa olla kuin yksi takasumuvalo.