On vaan niitä joita saa helposti suomessa ja niitä joita ei saa...

Valvoja: Moderators
Enkä hauku... Ku just pari viikkoa sitten yks mersumies sano että vieläki helmeilee ku 3 vuotta sitte veti kultaset pintaan!Cuore Sportivo kirjoitti:^ Punainen on ns. puhdistavaa vahaa. Sinä et sitä tarvi.
Kestovahaa pintaan - makuasia, minkä merkkistä ja missä muodossa olevaa. Kyllä se Glymin kultainen asiansa ajaa. Pasi tulee kohta haukkumaan sen paskaksi, mutta älä välitä, jätä se mies omaan arvoonsa.![]()
Pasi kirjoitti:Enkä hauku... Ku just pari viikkoa sitten yks mersumies sano että vieläki helmeilee ku 3 vuotta sitte veti kultaset pintaan!
Jep, ja sama jenkkilässä.Finest kirjoitti:Käsitykseni mukaan meguirs on Englannissa ihan huoltsikka/tavaratalo kamaa.
Enkä samaan tyyliin kuin Korrek täällä. Tuotevalikoima on kattava ja hinnat eivät kovimmasta päästä.
Mä mitään näistä tiedä, AG kamoilla vanha äijä "aina" vahaillu.. mutta Lahdessa glymin osastolla täydennyksiä tehdessä muutaman sanan vaihdoin ja kaveri sanoi punasen "uudistumisen" jälkeen noiden olevan "päällekkäisiä" tuotteita.. mitä sitten tarkoittaneenkaanodE kirjoitti:Onko ehdotuksia 12v vanhalle blu velalle, eli siis se tummahkon sininen väri, kannattaako käyttää ultra deep shinee vai kulta etikettiä punasen perää?
Jep ,ja HD:ssä on huomattavasti enemmän VAHAA samassa määrässä ainetta... Tämä pätee kaikkiin kiinteä vs. nestemäinen vaha.jeQQ kirjoitti:Punanen on enemmän pintaa restauroivaa, eli sisältää kiillottavia/hiovia ainesosia kun taas tuo HD on käsittääkseni enemmän "viimeistelyvaha", vai miten sen nyt sanoisi.
Onkohan tuosta edes vaivaa vastaavaa hyötyä? Viime kesänä tuli autoa puunattua juuri tuolla punainen + kulta menetelmällä, mutta lopputulos ei täysin tyydyttänyt – kiilto ei ainakaan parantunut kultaisella eikä kestokaan antanut aihetta suureen hurraamiseen. Tosin tuli tehtyä myös seuraavat mokatodE kirjoitti:Lyödäänkä kultanen sitten suoraan punasen kiillotuksen jälkeen päälle? Oletetusti että on kiillottanut koko auton vaikka ensin punaisella?
Huiskin pintaan:Finest kirjoitti:Mitä mieltä raati on Armor All:in Extreme Shield Wax:ista, heitänkö colliniten mäkeen ja siirryyn A.A.han?
Kai tota voisi detaileri tyyppisesti kokeilla..
Juu,sama homma öljyissä.Toiset suosii sitä "varmaa" ja toiset ostavat jotain "eksoottisempaa"kuin sitä tavisten ainettaPasi kirjoitti:Jep, ja sama jenkkilässä.Finest kirjoitti:Käsitykseni mukaan meguirs on Englannissa ihan huoltsikka/tavaratalo kamaa.
Enkä samaan tyyliin kuin Korrek täällä. Tuotevalikoima on kattava ja hinnat eivät kovimmasta päästä.
Jos täällä maahantuojan homma toimis (niinkuin glymillä?) niin olishan se joka huoltoasemalla.
Jos mulla olis suhteet kunnossa, niin totta helvetissä te voisitte ostaa vaikka colliniteä joka S-marketista ja R-kiskasta.
Valitettavasti glymi on siittänyt itsensä tähän maahan aika tiukkaan jo usean kymmenen vuoden ajan ja sitä on vaikea kumota.
Joskus aikanaan kun tuotiin mothersia maahan, niin AINA kun sitä yritti käydä kauppaamassa myyntiin johonkin, niin eka kysymys oli että miten tää pärjää glymille ja kai tää on halvempaa. Ei siinä paljoo selitykset auta kun se 60v autotarvikeliikkeen omistaja on päättänyt jo 30 vuotta sitten että glymi on parasta ihan pers tuntumalla.
Olis varmaan pitäny olla enemmän voitelurahaa tai jotain?
Bisnesmaailma on ihmeellistä