75 '90 V6 kampuran asentotunnistin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
dera
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Maalis 2004, 00:29

75 '90 V6 kampuran asentotunnistin

Viesti Kirjoittaja dera »

Jos ei kenelläkään löydy ylimääräisenä, niin keksiikö joku vihjaista mistä löytyisi. Deltalta hintaa en kehtaa tähän edes sanoa... (460e!)

Avatar
Jarno
Viestit: 491
Liittynyt: 21 Touko 2003, 20:51
Car(s): 75 TS '89
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Jarno »

No luulis, että on romikset pullollaan samaa Boschin pask.. ja vaikka Boschin liikkeestä hakisi aivan uuden, niin ei juuri noin paljon maksa.

Miten juuri keksit deltasta mennä kysymään? :mrgreen: Ja miten pääyit siihen, että tuo osa on viallinen?

Tolla hintaa saa jo melkein varaosa-auton sakemanneilta.

dera
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Maalis 2004, 00:29

Viesti Kirjoittaja dera »

Uskoisin, en ole vielä päätynyt. Joka suunnalta tullut veikkauksia siihen. Hitto kohta raahaan tuon korjaamolle saatteella "pankaa se kuntoon", alkaa usko ja aika loppumaan...
Mahdotontahan tuo on sanoa kun ei oskilloskooppia ole käytössä että missä vika, ja kun ei toimivia osia ole vieressä että voisi verrata.

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Miten olisi Motonet:

3.0i-V6 87-- Bosch/Hall. . . . . . . . . . . . . . . . . . 10-9048 43.50 ???

Deltalla on taas katteet kohdallaan, vain reilut kymmenkertainen hinta :mrgreen:

Mutta jos haluat varmistaa niin mulla on käytössä kannettava oskilloskooppi, siis tässä Kaivokselassa. Tarttis vaan sopia joku aika jolloin ollaan molemmat samoilla nurkilla.
- Epäkelpokeräilijä -

dera
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Maalis 2004, 00:29

Viesti Kirjoittaja dera »

Tuo olisi loistohomma, pitää hinata auto tänne Kaivokselaan joku päivä.
Tuolla 'skoopilla voisi myös kokeilla paljon muutakin jos tuo itse anturi ei olekaan viallinen. Harmittaa vain kun ei oma ymmärrys oikein riitä noiden sähköjen tulkitsemiseen kun autossa noita ohjausyksiköitä on niin että riittää, joista tunnistettu on oikeastaan ainoastaan järjestelmärele, ruiskuboksi ja sytkän pääteaste. Tuo yksi mystinen musta laatikko on edelleen tunnistamatta, ja sytkän ennakonsäätöboksi löytämättä...

Avatar
Rasvis
Spiderman
Viestit: 10717
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 17:27
Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Rasvis »

Jos ei se auto kovin kaukana ole niin voisin ennemminkin pistäytyä skoopin kanssa, turha lähteä autoa hinaamaan 10x20cm laitteen luo :wink: On vaan kovasti kiireitä kun on kämpässä remontti ja töissäkin turhan pitkiä päiviä, mutta sovitaan PM:llä joku ajankohta.

Eipä mullakaan ole niistä sähköistä sen kummempaa haisua mutta tuohon koneeseen taisi olla moottorinohjauksen sähkökuvia jaossa, pitääpä yrittää ehtiä perehtyä niihin. Ennakonsäätöpurkin kyllä luulisi löytyvän, eiköhän siihen tule sen verran paksu kimppu narua.
- Epäkelpokeräilijä -

dera
Viestit: 27
Liittynyt: 18 Maalis 2004, 00:29

Viesti Kirjoittaja dera »

Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos ei se auto kovin kaukana ole niin voisin ennemminkin pistäytyä skoopin kanssa, turha lähteä autoa hinaamaan 10x20cm laitteen luo :wink: On vaan kovasti kiireitä kun on kämpässä remontti ja töissäkin turhan pitkiä päiviä, mutta sovitaan PM:llä joku ajankohta.

Eipä mullakaan ole niistä sähköistä sen kummempaa haisua mutta tuohon koneeseen taisi olla moottorinohjauksen sähkökuvia jaossa, pitääpä yrittää ehtiä perehtyä niihin. Ennakonsäätöpurkin kyllä luulisi löytyvän, eiköhän siihen tule sen verran paksu kimppu narua.
Auto on Espoossa ja mun on pitänyt jo pidempään hinata se tännepäin :)
Mites sulla on ohjelmaa tänä viikonloppuna, pistä PMää jos sopii...

Vastaa Viestiin