75:sen rättinivel huonossa kunnossa, uskallanko ajaa

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

75:sen rättinivel huonossa kunnossa, uskallanko ajaa

Viesti Kirjoittaja Savo »

Jos menee rikki, mitä tapahtuu? Uskaltaakohan ajaa 200 km? Tiedän, että pelkästään tämän tiedon perusteella on vaikea arvoida, mutta olen kiitollinen tiedon muruistakin.

Entä missähän voisi Helsingissä säilyttää turvallisesti ja kohtuuhintaan Alfaansa viikon tai kaksi?

Avatar
HOTA
Viestit: 1292
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 19:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja HOTA »

Kuinka huonossa kunnossa ?

alfdats
Viestit: 152
Liittynyt: 11 Syys 2003, 06:08
Paikkakunta: vaasa

Viesti Kirjoittaja alfdats »

velipojan 75 3,0V-6:sta oli hammastanko irti vuodenpäivät ja meni jopa katsastuksesta läpi :-D
Kun ei riehu niin luulis sen kestävän tommosen ajon

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Olen huristellut tietämättäni varmaan 1000-2000km rättinivelellä josta puuttuu kokonaan yksi pulttienvälinen kumi, on muuenkin tosiheikossa kunnossa mutta tutina ei ole ollut mikään järkyttävä (mielestäni). Eiköhän sillä ajaa voi kun ei innostu sudittelemaan

Avatar
Niko Tuomola
Viestit: 561
Liittynyt: 23 Loka 2003, 16:49
Car(s): 166 ts , 75 ts
Paikkakunta: Orivesi

Viesti Kirjoittaja Niko Tuomola »

Kyllä tuon vielä luulis varovasti ajellen siirtävän kotio. Ajele rauhallisesti. Älä vedätä ja siellä voi olla liukastakin. Itte olen ajellut aina kotiin, kun nuo ovat temppuilleet. PINTAKAASULLA ! :lol:

Avatar
jknracing
Viestit: 3055
Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
Paikkakunta: lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jknracing »

Mun autosta puuttu keskimmäisestä rättinivelestä kaikki pulttien väliset kumit. Meinas välillä vähän täristää... :wink:

Ajelin sillä pari viikkoa ennen kun jaksoin katkaista kardaanin, joten kait sillä rikkinäisellä rättinivelellä voi ajella kunhan ei yritä tehdä mitään 0-100 km/h enkkoja.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Rupes täristämään ihan viime metreillä, kun siirsin Automilanosta Pasilaan. Täytyy mennä vielä kokeilemaan miltä tärinä tuntuu.

Tuon auton takaisin remontiin joka tapauksessa, niin että todennäköisesti jätän auton Helsinkiin. Olisiko kellää ideaa mihin uskaltaisi jätää turvallisesti. Automilanon portit on tietysti kiinni.

Avatar
jarski
Viestit: 1734
Liittynyt: 19 Kesä 2003, 23:21

Viesti Kirjoittaja jarski »

kerran on nivel revenny polkastessa hajotti kytkin kopan totaalisesti mut onneks hajos göteborissa sai sielä kuntoon ku oltiin menos justiin europatourille kyllä siinä säpsähti :mrgreen:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Savo kirjoitti:Olisiko kellää ideaa mihin uskaltaisi jätää turvallisesti. Automilanon portit on tietysti kiinni.
Onko auton pakko olla siis jossain Helsingissä huollon lähettyvillä vai mikä on juju? Tuot sen vaikka mun pihaan Kirkkonummelle ja junalla Helsinkiin, ei tarvitse ainakaan varkaita pelätä. *kop* *kop*

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Mikkeliä lähin tolkullinen korjaus paikka on mielestäni Automilano. Sinne aion viedä korjattavaksi, osat on jo tilauksessa. Pitäisi siis tehdä uusi reissu auton tuomiseksi Helsinkiin. Tärinää on sen verran, että tuntuu ettei viitsi juuri turhaa ajoa ajaa, siksikin turha viedä kotiin.

Avatar
Sixgear
Viestit: 338
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 00:07

Viesti Kirjoittaja Sixgear »

Mulla on autotallipaikka Pasilassa. Voidaan kokeilla mahtuuko 2kpl Alfoja peräkkäin jos et parempaa keksi? Jos pitää ulos jättää ni älä ainakaan Pasilaan..
Tallissa Alfan mentävä aukko

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Rosvo kirjoitti:Mulla on autotallipaikka Pasilassa. Voidaan kokeilla mahtuuko 2kpl Alfoja peräkkäin jos et parempaa keksi? Jos pitää ulos jättää ni älä ainakaan Pasilaan..
No mutta, olen Hotelli Pasilassa. Laitan sulle privaa.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Kiitos avuntarjouksista ja neuvoista. Sain autolle turvallisen säilytyspaikan kohtuu etäisyydeltä.

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Minun Alfani on nainen. Perustelu: Testasin autoa lauantaiaamuna ja autossa oli tuntuva tärinä. Sain säilytyspaikan sovittua Vantaalta. Sunnuntaina lähdin viemään Tessua ja tärinä oli poissa. Mitähän Alfa yrittti oikuilaan viestittää?

Alfa vainen,
niin ailahtelevainen.

Vastaa Viestiin