Pitäisi viedä 159 katsastukseen. Muutin juuri PK-seudulle ja totesin että täällä on aika tolkuttomat katsastushinnat.
Missäs auto siis kannattaisi katsastaa jotta halvalla pääsisi?
Tulee liikuttua säännöllisesti myös Turun ja Tampereen suunnalla, joten voisi saman tien kartoittaa nuokin seudut niin voisi olla jollekin muullekin jotain hyötyä tästä topicista
Kehän autokatsastus, Tuusulan autokatsastus (http://www.tak.fi" onclick="window.open(this.href);return false;), keravan autokatsastus (samaa ketjua TAK:n kanssa...) nyt tulee ekana mieleen, eivät ilmasia mutta yleisesti suht edullisia. Googlettelemallakin löytyy, joku halpakatsastus.fi tjsp. niminen saitti, jossa on listattuna alueittain katsastuskonttorien hintoja.
Mä oon käyttäny omat autot Tampereella Suomen Katsastusmiehellä siitä lähtien kun paikka avattiin. Vuosikatsastus maksaa 38€ + tarvittavat päästömittaukset. Hinnasto
Tälle paikalle pisteet ennen kaikkea hyvästä asiakaspalvelusta ja muutenkin asiallisesta meiningistä. Mun kokemuksien mukaan ammattitaitoista porukkaa. Aiheesta sanotaan ja turhasta ei nillitetä.
mä oon käyttänyt espoossa k1 katsastajia, tainnu hinta olla joku 38 + päästöt ja nettivaraaja saa vähän rabattia ja myös nettimaksaja. ihan ok mesta, palvelu mukavaa.
29e normikatsastus ja päästömittaus sitten päälle. Tuolla katsastin oman auton viimeksi ja asiallinen palvelu ja boonuksena iso Alfa Romeo logo lattiassa
Itse on tullut käytyä viimeiset kolme-neljä kertaa Lielahdessa Kymppikatsastuksella.
Sama 38 euroa sielläkin on hinta kuten monessa muussakin paikassa, mutta palvelu on ollut aina nopeaa ja asiallista.
Omasta puolesta voin suositella.
Ammattiautoilua vuodesta 1998 ja Alfailua vuodesta 2004.
SF-Katsastus Raisiossa (siinä ihan Myllyä vastapäätä, eli melkein Turussa). Asiakaspalvelu pelaa ja ainoa katsastusasema missä ei vittuilla italialaisista autoista. Suosittelen. Hinnat kohtalaisen alhaiset ja henkilöstö mukavaa.
Tuossahan noita Turun seudun hyviä paikkoja onkin tullut jo mainittua... SF katsastus ja Helppokatsastus. Näiden lisäksi löytyy Turun alueelta Plus-katsastus, jonka Raision toimipisteessä tuli käytyä Spider viime vuonna katsastamassa. 29 euroa + mittaukset.