Mä taas odotan innolla kun Autobildi tai tuulilasi koeajaa tuon

Valvoja: Moderators
Olen myös reagoinut noihin kuviin ja mielestäni ei näytä hyvältä koska se jää sillei törröttään. Mutta mikä olis vaihtoehtoehto.alfista kirjoitti:Rekisterikilven paikka
Tuulilasi kirjoitti:Se on neljä metriä pitkä, kaksi metriä leveä ja vähän yli metrin korkuinen. Se painaa alle tuhat kiloa. Sen ohjaamon taakse sijoitetussa 1,8-litraisessa, ahdetussa neloskoneessa ei ole kuin 240 hevosvoimaa, mutta niiden voimin se kiihtyy sataseen alle viidessä sekunnissa. Sen äänet ovat yhtä röyhkeät kuin parhaissa superautoissa. Sen kaksoiskytkinvaihteisto pelaa kuin ajatus. Siinä ei ole ohjaustehostinta, ei automaatti-ilmastointia eikä hansikaslokeroa.
Niillä ei ole mitään väliä, koska jokainen sillä tehty kiihdytys nykäisee pään niskatukeen ja vetäisee hymyn huulille. Ja radalla se kääntyy juuri niin terävästi kuin kuski haluaa.
Alfa Romeo on todella tehnyt paluun uudella keskimoottorisella 4C-mallillaan. Breran kaltaiset, ylipainoiset ja vasta tavallisten nopeuksien yläpuolella heräävät Alfat ovat muisto vain: tämä auto on hereillä heti, aina kun sitä tarvitaan. Italialaisia autoja on taas lupa fanittaa.
Katos! Jostain olinkin lukenut jenkkharrastajien ongelmista lyhyiden (kolme kirjainta+kaksi numeroa) kilpien loppumisesta, mutta tämä tieto minikilvestä oli menyt täysin ohi. Hieman siedettävämpään suuntaan sentään mennään.-HH- kirjoitti:http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/aja ... i_autoihin" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja vaikka ne noita nihkeästi jakaa, niin uskon, että 4C on juuri passeli pienille kilville. Olisikohan niinkin välkkyä menoa, että maahantuoja jo järjestäisi pienet kilvet heti ensirekisteröinnistä lähtien? Heikkoluontoset naapurinmiellyttäjät voivat sitten hakea ison kilven ja ruuvata sen keskelleRaimo Miettinen kirjoitti:Katos! Jostain olinkin lukenut jenkkharrastajien ongelmista lyhyiden (kolme kirjainta+kaksi numeroa) kilpien loppumisesta, mutta tämä tieto minikilvestä oli menyt täysin ohi. Hieman siedettävämpään suuntaan sentään mennään.-HH- kirjoitti:http://www.trafi.fi/tietoa_trafista/aja ... i_autoihin" onclick="window.open(this.href);return false;
Eihän tuo mikään ihme ole, kyllä siellä italialaisia urheiluautoja on ennenkin osattu arvostaa.JMC kirjoitti:Nyt on meinaan maailmankirjat sekaisin
Tuulilasi kehuu 4C:tä!
stoichiometric kirjoitti:Ei se paikallaan jäykkyys mitää haittaa, mutta kun esim 156:n ruoria tarttee pyörittää 2,2 kierrosta laidasta laitaan (11,1m kääntöympyrän halkaisija) niin 4c:n ohjauksen tarttis olla kyllä nopeampi. Tehostamatomissa perusautoissa alkaa kaipaamaan helposti urakkanuppia.
Noilla hinnoilla Ruotsin 4C kiintiötä ei varmaan tarvi edes markkinoidaOttimo kirjoitti:Ruotsin Alfaklubin sivuilta löytyy 4C:n hinnasto, siinä eka viestissä on lenkki pdf.tiedostoon. Lähtöhinta 460.000 SEK mutta varusteista saa sitä korotettua. Ihan mielnkiintoista luettavaa ja katseltavaa. http://www.alfaromeo.org/index.taf?_pag ... Cache=4870" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Eikös tästä ole täälläkin puhuttu muutamaan otteeseen, eli nykyään verot menevät päästöjen mukaan riippumatta teho/painosuhteesta. Tuossa se kyllä jää heppa per 4kg eli olis varmastikin vanhoina aikoina mennyt.kimmo kirjoitti:Joko on tietoa Suomen hinnasta? Ja olikos kellään virallinen teho-painosuhde tiedossa, eli meneekö sille korotetulle autoverolle Suomessa?
Autobild vertailu Porsche näkee punaistaJMC kirjoitti:Näyttää hauskalta peliltä, ja kyllä se vaan näyttääkin niin hyvältä!
Mä taas odotan innolla kun Autobildi tai tuulilasi koeajaa tuon
Tolla 85k€:n hinnalla taidettiin varmistaa ettei palstalaiset (yhtä, kahta poikkeusta lukuunottamatta) tule ostamaan 4C:tä uutena kaupasta. Ehkä sitten käytettynä...stoichiometric kirjoitti:Noit 3 voi jo ihan hyvin päivittää profiilinsa, sinne vain muiden perään 4c
Niinpä. 83k€:llä olisin jo täyttämässä papereita.Farina kirjoitti:Tolla 85k€:n hinnalla taidettiin varmistaa ettei palstalaiset (yhtä, kahta poikkeusta lukuunottamatta) tule ostamaan 4C:tä uutena kaupasta. Ehkä sitten käytettynä...
Vähän tekisi mieli hipsiä koiran kanssa paikallisen pienmarketin lehtihyllylle ostamaan lehdykäinen, koska kiinnostaisi tietää virallisten speksien ohella, onko taustapeili liian pieni ja heiveröinen, kannattaako varustelistalta ottaa parkkitutka, koska takaikkunasta ei näje, onko kabiini liian karu ja penkin ja ratin säädöt comme ci, comme ça, Toistaiseksi selvää on, että "mukavuuksista ei voi puhua, ja jousitus on kova, joskaan ei paukkuva".jiibee kirjoitti:Tänään ilmestyneessä Tekniikan Maailmassa aukeaman juttu 4C:stä. Kyl kelpais ajella mutkaista tietä näkymättömiin.